Залежність напруги від температури

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Shaggy, 22 сер 2016.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Після 200км їзди по сильній спеці поміряв напругу на АКБ - 12,8В при ввімкненому кондиіонері, магнітофоні і ближньому світлі. При газуванні ніяк напруга не змінюється. Без фар і ввімкненого кондиціонера, але з працюючим (на охолодження) вентиляторм напруга більше 12,9В так і не піднялась.

    Зранку поміряв АКБ. 12.4В.
    Завів машину - заряд 14,2В поки холодна. З кондюком, фарами, дальнім світлом, музикою менше 14,1В не просідала.
    Приїхав на роботу ~12км. Напруга стала без споживачів 13,9В. З повним навантаженням 13,8В.
    Таке відчуття, що з наргрівом генератор просто починає меншу напругу видавати.
    Це реально?

    Ну і відразу питання якщо ні. Порадьте толковий сервіс де це можуть перевірити і зробити, заодно і до стартера подивитися. Бо в неті всі відгуки старі.
     
  2. Dino_grey

    Dino_grey Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTX 1.8 1987;TOYOTA Land Cruiser 2006,2,7 TDI БЫЛ; AUDI A6 AVANT 1996 2,0 16V БЫЛ...
    Клубна карта:
    000411
    Генератор, стартер я знаю только на Садовый!
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Стартер \ генератор ремонтують на Бендікс сервісі: вул. Антонича, 24б
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Відгуки в неті про нього не дуже щоправда...(
     
  5. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    підтверджую, що відгуки не дуже - в першу чергу відношення до клієнта + ціни високі... але з того, що я в них робив - працювало після них :)
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В мене таке з геною було. Тільки діапазон був від13.8 на холодну до 13.2 на гарячу. приїхав до майстрів - кажуть знімай на стенд кинем. Зняв в гаражі привіз - на стенді 14.1 і не падає. Кажуть мол чо хочеш? Нагрузку тримає.
    Я кажу на машині 13.2, а вони - став на машину і привозь.... Мля, я ж був вчора на машині... До побачення.
    В результаті купив беу гену який тримає постійно 13.7, жалію що не взяв новий. Що саме з тим геною було не то - не знаю, але не спіши знімати спочатку нех дивляться і міняють на машині.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну 13,7 ше куди не йшло. Але 12.8 то ппц мало(
    Цікаво як залежить те, що генератор гарячий на напругу. Можливо це регулятор напруги від нагрів вимахується... Це єдине пояснення цьому якесь логічне.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Можливо. Але недавно після фесту по дорозі додому в мене пропала зарядка і виявилося що щітки здохли. Я не перепаював, а взяв реле зі старого гени. Вроді напруга як було не просідає, для приколу поміряю завтра зранку перед виїздом і по прибутті.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Та ні. +/- то саме.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тобто скоріше за все тоді при нагріві, щось відбувається з обмоткою, відповідно зменшується струм збудження і регулятор не в змозі його регулювати... Коротше буду ритися. Дякую.
     
  11. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Опір провідника залежить від температури. При збільшенні температури опір збільшується.
    Залежність описується формулою Rt = R0(1+a*dT), (все пишу без одиниц вимірювання)
    де,
    R0 - опір при початковій температурі T0
    a - температурний коефіцієнт електричного опору для конкретного провідника
    dT - зміна температури = T-T0
    Rt - опір при температурі T

    для міді температурний коефіцієнт a = 0,0043
    Берем початкову температуру 20 градусів і розраховуємо, як може змінитися опір провідника міді який при 20 градусах дорівнює 1 Ом коли його нагріти до 50 градусів (думаю цілком реальна температура обмотки генератора )

    Rt = 1*(1+0.0043*(50-20)) = 1.129

    тобто опір обмотки може змінитися на ~ 13% нагріванні при нагріванні на 30 градусів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки тут сам гена ні причому =скоріше всього барахлить шоколадка.... від температури щось відстає і падає напруга - такі ситуації через раз. Ще може бути варіант якщо на гені демпферний шків= він може пробуксовувати. Якщо звичайний то шоколадка або щітки. Коли щітки то напруги взагалі може не бути, або КЗ коли кусок щітки на масу попадає... Коли напруга є а не регулюється то 90% шоколадка
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Це все супер, але для цього там і стоїть регулятор напруги, який в свою чергу регулює не саму напругу, а струм збудження генератора. Тобто при зміні опору обмотки напруга не мала б мінятися теоретично.

    Інше питання, що сам регулятор напруги при нагріванні починає давати збої в регулюванні.

    Ну ще варіант може бути, що поганий контакт. Відповідно він нагрівається. Падіння напруги там може бути до 1В легко. Але я наче все перевіряв. Шків звичайний.
    Щітки і шоколадка разом. Простіше все в зборі поміняти.
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Коротше перебрали генератор: кільця, підшипники, регулятор напруги. Також перебрали стартер. Наразі все в ажурі, там побачим як буде) З регулятором були проблеми при довготрималому навантаженні.

    П.С. Поїхав на контору АС+, що на вул.Джерельній 69. Дуже ними задоволений. Вчора поїхав, вони взагалі працюють до 15:00, але робили мені до 17ї реально поки все не закінчили. Сьогодні зранку подзвонив майсет який робив все. Перепросився що турбує в неділю зранку, але каже шо всю ніч не міг заснути бо не памятає чи затягнув мені болт на стартер))) Боїться, щоб нічого не сталося. Пропонував приїхати до мене і перевірити прямо під будинком, але я вирішив з"їздити до нього. Зняли захист, перевірив шо все затягнуто і на душі стало легше.
    Я зацінив цей підхід. Задоволений ними. Рідко совісних майстрів знайдеш.
     
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    як щітки провірити?
     
  16. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    тобі то не приснилось? )
    що по цінах? може собі теж профілактично перебрати?
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Зняти генератор, зняти регулятор напруги і подивиися.
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ні, мене вщипнули))
    Не заважай машині їздити!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)