пост давно був, але якщо ситуація не змінилась то є два моменти. Ці двигуни дуже тяжко розвоздушуються. На заводі їх заправляють антифризом...
Може на механіці їздити не не дуже...за скоро зчеплення відпускаєш
Невідомо що в тебе за версія..професійним дельфі чрез дельфі адаптер напевне можна..через ЕЛМ скоріше всього ні.. А взагалі для ВАГ групи...
Не було б бо заглох на ходу коли треба більше пального, а коли заглушив і крутнув стартером насос качнув палива
Тим не почистиш треба VCDS
А чим діагностуєш...???
В тебе адаптація фар не працює. при заводці фари мають рухатись..а що глохне то теж може бути нехватка пального в якийсь момент
В тебе може бути повязано з паливним фільтром, або з поступанням солярки в цілому..коли щось забите то тандемний насос не може прокачати на малих...
ці помилки до різних систем в авто..і всі різні. Не повна діагностика.. на кожну помилку має бути статус і конкретний збій. а взагалі то кожну...
Спротивився. Буває. Тепер дізеля на насос форсунках літом взагалі без свічок заводяться, а зимою вистарчає двох. двадцять років пройшло- щось...
А чого не брав дізеля. Економніший
Чоловіче заліз в дебрі і все попутав. Коли пошкоджений контакт 15 стартер не запустится бо на реле не прийде управляючий сигнал з 50 шини. 30 шина...
Трохи не так. Контактна група має два положення ключа . перше положення -вкл 15 шина. Друге положення під пружиною вкл 50 шину. на 50 шину попадає...
Це все називається шинами...тридцята шина- загальний плюс- навіть якщо запалення не включене -тобто 30шина на контактну групу прямо не йде вона з...
Нашо стартеру 50 дротів...йому вистарчає один живлення, маса через двигун і два управління які ідуть з контактної групи