не забувайте, що там є великі шліци, а є дрібні, так що уточняйте, щоб потім проблем не було
там повороти внизу
Є ще JP GROUP-950 грн, і KAGER 980 грн. Собі ж на пасата ставив Vemo, 2 роки тому дав 800 грн, політ нормальний. Тепер Vemo в наявності немає
Куплю приборку пассат б3, або прийму в подарок))) з тахометром, бензинову, без мфа, повороти вверху
Також є бош новий, але ціна 2200 по теперішньому курсу. Сумніваюсь що хтось схоче такого
Є новий бензонасос фірма Meyle 800 грн
Сьогодні виявив проблему з провалом. Виявляється на форсунці зверху є ще один датчик температури всасуємого воздуху, ось він і був несправним....
верхню частину поміняв разом із форсункою, а бігунок почистив легенько ножиком, лиш чорний нагар зняв
зробив сьогодні авто. Причина не знаю в чому була, але зробив ось що, поміняв верхню частину моно-інжектора, там де форсунка, почистив кришку...
я читав що між 1 і 2 має бути 0.7-0.8 вольт ось http://www.passat3.ru/regulirovka-datchika-polozheniya-drosselnoj-zaslonki-passat-v3/, але це вже...
Розкрутив я ДПДЗ, дорожки всі цілі, провірив тестером опір, все так як пише книга, потім виставив на 0,73 вольта на 1 і 2 ніжці, холості обороти...
тоді буду перевіряти всі датчики, а може бути щось у блоці управління чи ні? Ось знайшов, там знизу описані симптоми, схожі у мене, і ремонт...
ДПДЗ, теж поміняв, все таки думаю що то РХХ...
всі фільтра і свічки нові, тай прокладку недавно міняв....а може бути лямда зонд, або дтож... і ще одне в одному місці на педалі завжди є провал....