Така проблема народ, ремонтував вчора вихлопну на пасаті б4 1994 р. 2 літри бензин. Міняли гофру, там якась така кУнструкція шо гофра разом з...
Звиняйте за наївне питання, але підкажіть де його шукати і як перевіряти... А ще скажіть чи не може такого бути від бігунка в трамблЬОрі, якось...
Проблема вирішилась банально і просто, почистив всі контакти на трамблЬОрі і на бігунці, і тепер заводиться ідеально... Але попередня фігня...
Тільки що поставив котушку, машина завелась...але травить жахливо, трохи побихкала і заглохла....
Корпус то металічний, але опір в первинній обмотці як не переміряю, всерівно нуль...Видно таки здохла... А нова, дивився в неті, 67 єврів +...
Знайшов інструкцію туво http://www.vwmotors.ru/sharan/156.htm Збадав, між 4-15 опір 3.5, тобто нормальний а між клемами 1 і 15 -0....То катушка...
Почитав трохи в неті, пишуть що якщо на котушці тріщини то подібні симптоми...правда там про фольсваген поло йшлось. Зняв котушку, на око ніяких...
Десь восини коли мене ті глюки достали поміняв свічки, два три тижні працювала ідеально, а далі знову та сама фігня почалась....
Схожа проблема. Почалось з того що якщо машина стояла 2-3 дні і більше то заводилась погано, і двигун працював нерівномірно, особливо від...
В мене так було шо машина глохла на холостих. Все пропало після промивання форсунок.
Я теж з таким парився...там під ручками прокладочки гумові, вони з часом тріскають і вилітають, ціна прокладки 10 грн. нові брав в магазині під...
Подивився в неті, пишуть що має бути між 13.5 і 14.6 вольта, значить все добре, то чого ж лампочка світить ?
Акумулятор розрядили і зарядили по правильному, вроді все добре... Правда прийшлось спочатку заряджати на 6 вольт, бо при спробі дати зразу 12...
Так і зроблю, дякую.
Розрядився практично до нуля, лампочка ледве жевріє. Попробував підключити зарядне, гріється так шо можна яйця смажити...шо робити :unknown: