ну хто як часто миє ) зараз реально поліпшений 95 хіба на шеллі продають ІМХО.. а найкращий варіант це проста 95 на Луку..
Може без проблем, тільки от різниці буде нуль. Хіба теоретично може зрости на кілька градусів температура, але ти того не помітиш, бо система охолодження зроблена з розрахунку на різну погоду, тобто з запасом і всеодно триматиме робочу температуру.
нуда. прогорять клапани, або прогорить поршень от і все. і кут запалення треба міняти, інакше дитонація буде. нетреба мучити мотор тим бензином який невказано заводом.
Від 98? Підтримую Скіроко, збільшиться температура двигуна але не до температури плавлення двигуна і поршня, тому єфекту буде 0, може розхід зменшиться на 200-300 грам на сотню.
Детонації не буде, так як бензин більш високооктановий має більшу детонаційну стійкість, але він довше горить і більше нагріває метал в камері згоряння а отже більші шанси що там щось згорить, наприклад клапана )) якщо СЖ (і взагалі не СЖ єдиною, там ще купа всього впливає) розрахована на 92-95 то мало смислу лити 98.. інша справа що той що на заправках 98 може бути в реалі просто нормальним 92 або 95 )) УОЗ під 98 бензин треба збільшити.
ніколи Детонація буде, якщо залити 76-й. Від 98-го якраз її не буде. краще лити більше октанове число, цей бензин якісніший і ближчий до того, який прописав завод. Ти справді можеш уявити Баркас, в якому горять клапани?
Я взагалі неможу уявити клапана в баркасі ) просто написав як впливає більш високооктановий бензин на мотор. Не обовязково мусить щось згоріти
в нас є сімка в яку парканадцять разів заливали 98 бензин раді приколу, то прогорів поршень через місяць, а ти кажеш ніколи. є практика. невіриш пробуй.
я про це і питає, бо по логіці так повинно бути чесно не знаю який треба заливати, правда нижче 92 не заливаю знайомий заправляв у Польщі Баркас 1.3 і казав що машина не їхала а летіла))) но-но, маленький ЛІКБЕЗ для тих хто не в курсі, є 4-тактні Баркаси з двигуном 1.3 карб від Г2, і в мене вже такий стоїть))) такщо уявляти тут нічого З.І. в даному випадку чи дасть щось використання всяких 95+ Мустангів, Биків чи навпаки може зашкодити(через наявність присадок?)
Думаю твій Баркас полетить, але чи довго він летіти буде? Мій знайомий в 21093 пробував лити 98, дев`ятка летітла(спідометр поклав). Після перших 100 км двигун почав працювати дивно.Коли розібрали двигун то з клапанів майже нічого не лишилось, а потім і до кап ремонту не довго їздив.
Розповім і я. Їду в неділю з Тернополя в Житомир. В Тернополі на кільці, де виїзд на Хмельницький є велика ОККО. Про неї відгуки в місті не дуже. Але вона зразу біля дому, думаю заправлюсь. Далі діалог мій і заправщика: Я: 95 будь-ласка Запр: немає, беріть пульс або 92! Я(іронічно): та моя машина на вашому 95 їхати не хоче, а ви мені 92... Запр: тоді пульс. Я: ага, 95 може попастися європейський, а ваш Пульс українського розливу і бадяжений. Ше й коштує 6грн. Заправщик мовчить, сміється і схвально киває головою. Поїхав і я звідти...
Не знаю чи правда, але чув що на бензовоз 95 дають відро присадки от і виходить 95 puls.Маже puls це назва присадки.Тоді має бути 95+puls
Не знаю що там лиють і не являюсь рекламним агентом але всю зиму відїздив на 95 Пульсі (заправки ВВеликого-Кульп., і Ч Калини-Сихів) проблем із зимовим раннішнім пуском не мав ні разу , правда виріс розхід пального на 1-2л, думаю чурез постійне використання підігріву і короткі переїзди, по динаміці не скажу, зима була гарна, а зараз дороги як полігон.
Недавно вирішив спробувати 95 пульс. За день виїздив цілий бак, а потім на тій же заправці залив звиклого 95. Так от, на пульсі машина поводилась тупувато, і розхід збільшився на 1л, а на звиклій 95 - ніби ше якийсь додатковий моторчик вчепили. Не кажу шо 95 дуже добрий, але точно кращий від пульса.