На карб не не вплтиває підсос повітря... бо там нема компютера який по повітрю визначає кількість бензини... На карбі є холодний / горячий пуск... Можливо в тебе карб не переходить з режиму холодний пуск на горячий... і машина постійно їздить на підсосі
Стоїть солекс 083 . Підсос ручний. А про збільшення розходу палива при не герметичній впускній системі так кажуть на всіх форумах.
Розхід збільшується завжди коли суміш не оптимальна, не важливо інжектор це чи карб. При чому на інжекторі лямбда дає можливість трохи скорегувати, але в любому випадку підсос повітря це ріст розходу. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
На форумах багато що кажуть.. це все любительські розмови.. не герметична система дає розлад вприску тільки колим є компютерне управління вприском... бо компютер облікує кількість повітря.. і лишнє повітря збиває вприск... карбуратор чисто механічна система вприску і кількість палива подається однаково чи є підсос чи нема підсосу... але в карбюраторі кількість палива залежить від рівня палива під поплавком і діаметрів жиклерів... В солексі не памятаю як іде прогрів на холодний пуск як що механічним підсосом то шукай збільшений розхід в жиклерах і регулювання рівня
Підсос повітря на карбі не мав би впливати ніяк, погоджусь з кумом тут. До того ж якби був підсос то ХХ був би не стабільний. Запалення треба регулювати теж. Не розумію чим стробоскоп поганий? Якщо на слух то сам відрегулюй. Підкрутив, проїхався попробував. Там +/- градус нічо не рішає майже.
Проблема негерметичності подачі палива зумовлена в неякісній суміші , що подається на двигун. Навіть незначний підсос повітря через патрубок гідропідсилювача гальмів- то 3 - 4 циліндри отримуватимуть вже іншу суміш ніж 1 - 2. У себе я вияснив причину - незначний прорив газів через гбц у систему охолодження, оскільки відбувається нагнітання тиску у розширювальному бачку , через що і витік тасолу через кришку бачка .
Як це зрозуміти..... що паливо негерметичне через неякісну суміш чи як)))))) І як можна визначити значнний чи незначний прорив газів з ГБЦ поки незнята ГБЦ
Я думаю Ви з тим розберетеся , якщо в мене , ще на старому гольфі був розхід 13-16 літрів .а вийшло в результаті 8-9 , то я думаю і тому хлопчині поможете
Passat b6 2.0 tdi bmp мкп. Після ремонту головки збільшився розхід палива приблизно на 2л. На холостому 0.7-0.8 л/год., до ремонту 0.5 л/год.
Головка тут ні при чім...скоріше всього при монтажі ГБЦ і встановленню ГРМ або не точно виставили вприск або не точно відрегулювали зазори на кулачках р/в === форсунки