Саме так! І якість послуг також інша, здогадайтеся де? Недай Бог там не буде заявленого трафіку... що там почнеться... а у нас? Тема була створена не для реклами чи обсирання інших користувачів, а для ПОПЕРЕДЖЕННЯ про можливі халепи у різних операторів (не тільки КС). Я зі свого боку хочу попросити п.Миколу вибачення за інших (явних прихильників чи то працівників моб. операторв, не розумію таких -ви що власники???), і попросити не закидати тему - вона дуже корисна для мене.
Якщо це малося на увазі мене, то я ніколи не працював і зараз не працюю на жодного мобільного оператора. І не є їхнім захисником. А якщо ви вважає, що я захищаю операторів звязку, просто пояснюючи причини цих явищ, тоді можете дальше кричати шо вас надурили, але без мене. Дякую.
Совковий підхід - хто не з нами, той проти нас! Якшо висловив сумнів, значить ти київстарівський троль Чого не може бути просто тема з різними точками зору, різним досвідом? Мені корисні як деякі дописи Ніквульфа, так і роз"яснення Холубтса і Фаста. Блін, народ, вам шо, вчора тільки інтернет підключили? Тут завжди так було і так буде Зона свободи слова, скільки людей, стільки думок.
То скоріше мене та Шпуганіча. )))) Але я на то не зважаю... людина яка не бачить та не визнає своїх помилок і не сприймає критику - приреченна на провал. Соррі за оффтоп... А що ти хочеш, якщо так вчили із пеленок, якщо людина виросла у цей час і тим паче не з тих хто змінює свою думку (і не важливо що думають та які аргументи інших). Таке буває... Я без конкретики, просто таке спостереження на практиці у людей віку 40+. ))
Ну та якщо я правильно користуюсь послугами і немаю проблем з трафіком і тарифікацією, то мені треба чекати скоро монстр прийде по мене, завдяки Чортопхай і п.Миколі, які вперто стверджують що він так чигає над моїм рахунком. А якщо я висловлюю свою думку на рахунок криворукості і неуважності абонентів то я і є Київстар. І десь там за морем кінь за грайцар, там не крадуть не обдурюють і не наживаються на інших заради своїх інтересів, не смішіть мене. Я не думаю що там менше людей які не задоволені. Тому давайте не жити примарними ілюзіями що там все так добре. Перейдіть на контракт і тоді зможете щось вимагати, а так ніхто нікому нічого не винен, ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУ ВИ ПОГОДИЛИСЬ ЗІ ВСІМА УМОВАМИ АКТИВУВАВШИ СТАРТОВИЙ ПАКЕТ!!!!!!!!.
Я на контракті КС 9 років, і викрадання коштів було зауважено в перший же місяць користування... я тут про це згадував десь вище. Так що тут не неуважні люди описують проблеми, а саме такі кому не байдуже куди поділася хоча б одна гривня з їхнього рахунку! І не потрібно тут писати що ти один такий от впевнений що в тебе не крадуть...якщо так я за тебе радий, і вважаю саме твою ситуацію вийнятком, а не правилом.
Почнем з того ШАНОВНИЙ що я Вам не тикав і Ви мені не тикайте! Зі свого боку скажу, що на самому початку підключення до КС мав з ними конфлікт, за незаконне списання коштів з рахунку (просто дзвонив мало і легко було перевірити баланс), так от пішов я у центр обслуговування на Валовій і їм накатав заяву з проханням поставити підпис на заяві і роздруківці моїх розмов за місяць (доречі платна), а на питання "нащо?" - сказав що подаю в суд за ті 2 грн.15 коп ("за родіну абідна", якщо вони так з кожного стягують), на моральне відшкодування, і засідання з присутності масмедіа... Так от, повернули ті кошти, і я був здивований коли виграв годинник на черговій акції від тих "що думають про нас". Так за що зняли кошти?!
Починається тикати/викати Та ми тут всі тикаєм. У нас тут братство хамів. Так прийнято вже 7 років :D
Нізащо - так ні довели що зняті кошти правильно. зато Був проведений черговий конкурс де я негайно виграв "дорогий" приз і був дзвінок від керіництва КС з проханням не роздмухувати справу...
А Київстар (чи хтось із його корєшів) не зобов"язаний дотримуватися умов? Яке право він має переводити абонента на контракт без його на це згоди? Здається, почався гнилий базар.
А фактор помилки, чого зразу стверджувати що вкрали, перевірили визнали, вибачились, годинник подарували. В чому проблема?
Ні - форум тре курити! Повністю, щоб вставило, а не пастися одній темі І якщо далі будеш не читавши комусь ставити мінус в репутації, то... гадаю, тебе, принаймні, заставлять все таки повністю форум читати. Та нема проблеми, як бачиш я тоді погодився на їх вибачення. Просто розказую про цей випадок - хай інші не будуть байдужими та інколи перевірябють фактури, хоча зара вже роздруківки не надходять на пошту як колись... ІМХО - така "помилка" була не лише зі мною.
Для тих, хто не читає теми, але дописує в ній - я вже розповідала, що КС ДВІЧІ без моєї згоди перевів мене на контракт і зняв за це гроші з мого рахунку. КС самовільно змінив тарифний план (на який абонент не погоджувався), захотів надавати послуги, яких абонент не замовляв, і почав знімати за них оплату.
Так там так і написано оператор залишає за собою міняти право послуг і акцій які він надає, Вибачте без Вашої згоди, ну не вигідні Ви як абонент от і треба щось з Вами робити. А що до переходу на контракт я так і не зрозумів зараз пошукаю на форумі. Але підчас переходу Вам видається нова сім карта контрактного абонента і ви підписуєте додаткову угоду з Вашим прізвищем імям і копією паспорта, як це зробили без Вашої згоди я не уявляю.
ти явно щось плутаєш Може хтось з твоїм паспортом уклав контракт з київстаром? Тоді це вже цілий детектив. Я б на твому місці писав заяву в міліцію, бо той хто це зробив може ше й кредитів на тебе набрати
Не плутаю. КС двічі повідомив мене про те, що мій тарифний план змінено і віднині я буду платити ... грн. ЩОДНЯ. Препейд - це коли абонент використовує ті кошти, на які він поповнив свою картку. Якщо ж є ситуація, коли абонент ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ вносити визначену суму грошей (користується він послугами чи ні) щодня чи щомісяця, то це - контракт, хоча ОФІЦІЙНО КС цього не називає контрактом.