Відповідь: Мотор GU Сорі , не помітив, темно було . Але тим не менше не радив би міняти шило на мило, якщо ставити то вже щось людське
Відповідь: Мотор GU а чи стане йому шось інше і можливо чоловік не хоче міняти обєм мотора по причині наприклад, документи. Питався про мотор ГУ то дайте інформацію про ГУ а не про всі мотори в одному розділі , а то получається і нетошоби офтоп а скоріше всьо в одній темі.
Відповідь: Мотор GU якшо ти про інжектор то нехочу парити собі мозги з проводкою.. шей по потужності вони йдуть однакові (16v не рахую бо ціни зовсім інші) тільки з джетроніком гемору більше ніж з 2е2
Відповідь: Мотор GU Стояв у мене 2Е2. Зараз К-Джетронік. Гемору поки що немав, крім того. що основний насос своє доживає, треба міняти. Але й джетронік більш економічний і набагато потужніший. До переробки у мене був 1,6EW, у цей блок пішли нутрощі з 1,8 ДХ, так бензину жерти жотронік набагото менше став. По трассі на 2Е2 ніколи не було у мене 6л/100 при швидкості 130 км/г. Переробки були. По проводці вони мінімальні. Підкапотна - саморобна(вона ДУЖЕ проста, можу схему пошукати). Тай на насос - також. Все. Більше переробок по проводці ніяких!!! ЗІ Але якщо хочеш мінімальними зусиллями перейти на інжектор, то шукай ДОНОРА!!!!
Відповідь: Мотор GU В мене стоїть катушка запалення Бош червоного кольору, а я десь читав шо вона дає якусь кращу іскру, в книжці нічого про неї не пише. шо то за катушка.