Відповідь: обороти двигуна А чому це тобі так невіриться. Доречі той мотор дууже добре тяне на низах і середніх
Відповідь: обороти двигуна ну може там момент і на 2600, але росте різко а потім до 4000 дуже плавно падає. Вот коробка і переключається на 3000-3500 . IMHO нема нічого дивного.
Відповідь: обороти двигуна VW двигуни розраховані на високий крутний момент на низах(дуже зручно в місті), але вони сильно не крутяться Але 4000 то не такі вже великі оберти...
Відповідь: обороти двигуна так я за то і говорю шо то не великі обороти, шо тут такого коли я вночі собі чуть люблю поганяти і дотягую до 4000 тис?
Відповідь: обороти двигуна Я, блін, і не писав, що треба тримати 1-1.5. То дибілізм. Машину відчувати треба. А двигло 1.4, постійно тримати на 3,5-4 - оце не нормально(інколи можна, але не переважно ж). В Бейліса 1.8 Цитата з твого допису: "на мому моторі більше 5000 тис нема сенсу крутити перевірено.+ Якшо на дорозі можна розігнатись і покайфувати від розгону то чого до 5000 тянути не можна? " П.С. Скільки вона пройшла до заміни кілець ?
Відповідь: обороти двигуна а шо 1,4 від 1,8 сильно відрізняється? я відчуваю мотор колись покатаю і ит зрозумієш шо 4 тис то номально. читаю уважніше більше 5000 тис і до 5000 до це може бути і 4,5 на обгоні. до заміни колець 250 тис, десь читав в неті шо для гольфа треба на 300 міняти, але один знайомий який також гольф 3 має радив на 250, мені не так кольца треба було міняти як салінблоки клапана і ше якоїсь там біди треба в майстра запитатись
Відповідь: обороти двигуна Не згідний. У ФВ є настільки широка лінійка двигунів, що говорити однозначно імхо не варто. У мене напр. крутний момент досягає піку на 4800, а макс. потужність на 6300. Не кожна хонда таким хвалиться... А щодо "не сильно крутяться" - в мене відсічка після 7200, червона зона після 7000. У той же час в 16-клапанного Peugeot 307 sw тахометр червоніти починає після 6500 . Машину взяв для прикладу, в інших брендів ситуація така ж. Нічого особистого Щодо 2600 - дійсно, в це складно повірити, може опечатка? Наприклад поруч там помилка в потужності - кількість коней мого двигуна взято з іншого, можливо 2600 це теж з якогось дизеля? У всякому разі не повинно так бути - у тебе фактично та ж поршньова, що і у 9А чи ABF, а у них це 4400 та 4800 відповідно. Не можу зрозуміти, завдяки чому так опустився крутний момент і чому така різниця між піком потужності, що, згідно цієї книжки досягається на 5400.
Відповідь: обороти двигуна Ну в тебе вже "заряжена" версія В Пежо наприклад той 206RC(2л, 180кс) крутиться до 7500, а макс. потужність десь при 7200 Я взагалі веду розмову за більшість VW-двигунів, вони розраховані більше на крутний знизу і переважно потужність яка знімається є меншою в класі. Наприклад їздив на Поло 1.4(нове), Октавії 1.6 і Октавії 1.8Т всі вони гарно тягнуть знизу а вверху їх "шустрість" пропадає... Навіть 1.8Т так плавно і рівномірно набирає оберти, що заснути можна
Відповідь: обороти двигуна Ну мій двигун ставився і на сімейні гольфи, пасати ітд. "Зарядженим" можна вважати ФВ двигун, що ставився на г-2 1,8к 210 к.с., з піком на 7200, або 1,4КТ на 170к.с. Тим не менше, думаю, було би добре, якщо би десь була якась таблиця порівняння "розкруток" двигунів різних брендів. Сперечатися не буду, цікаво було би глянути.
Відповідь: обороти двигуна Доречі мотори з меншим обємом більш крутильні чим з більшим. 3500-4000 - то взагалі не обороти. На них можна постійно їздити, нічого мотору не станеться IMHO, при умові регулярної заміни масла і слідкування за тиском. В тебе кольца скоріше підуть лісом якшо будеш постійно крутити в 2500 а не в 5000. Мені так майстер говорив, він вже не один заряджений ВАЗівський мотор зібрав :mrgreen: p.s. Зараз обкатую ВАЗ 1.4. Тримаю на обкатці в районі 2500-3500. Після 1000 км почав давати почуть-чуть 4000-5000. Раз попробував (майстер радив) крутанути до 6000-6500 (майже в бойовому режимі) - і нічо, не задимів ) По трасі постійно 3000-4000 тримаю.
Відповідь: обороти двигуна В мене менше 2000 машина не їде, ривки, а це гірше чим більші обороти. Весь час 2500-3000 тримати нереально. Так що 3500 трошки вимушена міра.
Відповідь: обороти двигуна Я джетту 1.3і тримав на таких обартах 2 роки - і ривок внеї був звірячий. А пройшла 280 тисяч, і нінащо не скаржилась, тільки лроти палила З дитинства пам'ятаю, що треба тримати між 2 і 3- поблажливий режим
Відповідь: обороти двигуна Всі всюди кажуть, що найоптимальніше переключати передачі в районі 3000 обертів. На 2 передачі розігнався до 40км/год, переключаєш на 3, обороти падають на 2000. Розганяєш до 60км/год - включаєш 4, обороти знову падають до 2000, так само на 80км/год втикаєш 5 передачу і вже собі їдеш скільки їдеться. Тобто це є їзда в нормальному буденному не спортивному режимі.
Відповідь: обороти двигуна та я так і їзджу, а цетрі частіше за все пеерключаю на 2500 навіть менше як коли, найчастіше дійсно при 3 тис але вечерком як машин нема то 3,5 -4