обороти двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем peGas, 4 тра 2007.

  1. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: обороти двигуна

    тепер бачу але все одно шось невіриться!
    а може............. і так!!
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Відповідь: обороти двигуна

    А чому це тобі так невіриться. Доречі той мотор дууже добре тяне на низах і середніх
     
  3. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: обороти двигуна

    я ж незаперечую шо то нетак бо точно незнаю!
     
  4. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: обороти двигуна

    ну може там момент і на 2600, але росте різко а потім до 4000 дуже плавно падає. Вот коробка і переключається на 3000-3500 . IMHO нема нічого дивного.
     
  5. Yelik

    Yelik Початківець

    Авто:
    Ford Focus
    Відповідь: обороти двигуна

    VW двигуни розраховані на високий крутний момент на низах(дуже зручно в місті), але вони сильно не крутяться ;) Але 4000 то не такі вже великі оберти...
     
  6. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: обороти двигуна

    так я за то і говорю шо то не великі обороти, шо тут такого коли я вночі собі чуть люблю поганяти і дотягую до 4000 тис?
     
  7. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: обороти двигуна

    Я, блін, і не писав, що треба тримати 1-1.5. То дибілізм. Машину відчувати треба. А двигло 1.4, постійно тримати на 3,5-4 - оце не нормально(інколи можна, але не переважно ж). В Бейліса 1.8
    Цитата з твого допису: "на мому моторі більше 5000 тис нема сенсу крутити перевірено.+ Якшо на дорозі можна розігнатись і покайфувати від розгону то чого до 5000 тянути не можна? "
    П.С. Скільки вона пройшла до заміни кілець ?
     
  8. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: обороти двигуна

    а шо 1,4 від 1,8 сильно відрізняється? я відчуваю мотор колись покатаю і ит зрозумієш шо 4 тис то номально. читаю уважніше більше 5000 тис і до 5000 до це може бути і 4,5 на обгоні.
    до заміни колець 250 тис, десь читав в неті шо для гольфа треба на 300 міняти, але один знайомий який також гольф 3 має радив на 250, мені не так кольца треба було міняти як салінблоки клапана і ше якоїсь там біди треба в майстра запитатись :)))
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: обороти двигуна

    Не згідний. У ФВ є настільки широка лінійка двигунів, що говорити однозначно імхо не варто. У мене напр. крутний момент досягає піку на 4800, а макс. потужність на 6300. Не кожна хонда таким хвалиться... А щодо "не сильно крутяться" - в мене відсічка після 7200, червона зона після 7000. У той же час в 16-клапанного Peugeot 307 sw тахометр червоніти починає після 6500 [​IMG]. Машину взяв для прикладу, в інших брендів ситуація така ж. Нічого особистого ;)

    Щодо 2600 - дійсно, в це складно повірити, може опечатка? Наприклад поруч там помилка в потужності - кількість коней мого двигуна взято з іншого, можливо 2600 це теж з якогось дизеля? У всякому разі не повинно так бути - у тебе фактично та ж поршньова, що і у 9А чи ABF, а у них це 4400 та 4800 відповідно. Не можу зрозуміти, завдяки чому так опустився крутний момент і чому така різниця між піком потужності, що, згідно цієї книжки досягається на 5400.
     
  10. Yelik

    Yelik Початківець

    Авто:
    Ford Focus
    Відповідь: обороти двигуна

    Ну в тебе вже "заряжена" версія :) В Пежо наприклад той 206RC(2л, 180кс) крутиться до 7500, а макс. потужність десь при 7200 ;)
    Я взагалі веду розмову за більшість VW-двигунів, вони розраховані більше на крутний знизу і переважно потужність яка знімається є меншою в класі. Наприклад їздив на Поло 1.4(нове), Октавії 1.6 і Октавії 1.8Т всі вони гарно тягнуть знизу а вверху їх "шустрість" пропадає... Навіть 1.8Т так плавно і рівномірно набирає оберти, що заснути можна :)
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: обороти двигуна

    Ну мій двигун ставився і на сімейні гольфи, пасати ітд. "Зарядженим" можна вважати ФВ двигун, що ставився на г-2 1,8к 210 к.с., з піком на 7200, або 1,4КТ на 170к.с. Тим не менше, думаю, було би добре, якщо би десь була якась таблиця порівняння "розкруток" двигунів різних брендів. Сперечатися не буду, цікаво було би глянути.
     
  12. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: обороти двигуна

    Доречі мотори з меншим обємом більш крутильні чим з більшим. 3500-4000 - то взагалі не обороти. На них можна постійно їздити, нічого мотору не станеться IMHO, при умові регулярної заміни масла і слідкування за тиском.

    В тебе кольца скоріше підуть лісом якшо будеш постійно крутити в 2500 а не в 5000. Мені так майстер говорив, він вже не один заряджений ВАЗівський мотор зібрав :mrgreen:

    p.s. Зараз обкатую ВАЗ 1.4. Тримаю на обкатці в районі 2500-3500. Після 1000 км почав давати почуть-чуть 4000-5000. Раз попробував (майстер радив) крутанути до 6000-6500 (майже в бойовому режимі) - і нічо, не задимів :)) По трасі постійно 3000-4000 тримаю.
     
  13. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: обороти двигуна

    а мені казали на обкатці 2-3 итс не більше 3 тис обертів
     
  14. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    Відповідь: обороти двигуна

    В мене менше 2000 машина не їде, ривки, а це гірше чим більші обороти. Весь час 2500-3000 тримати нереально. Так що 3500 трошки вимушена міра.
     
  15. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: обороти двигуна

    Я джетту 1.3і тримав на таких обартах 2 роки - і ривок внеї був звірячий. А пройшла 280 тисяч, і нінащо не скаржилась, тільки лроти палила :) З дитинства пам'ятаю, що треба тримати між 2 і 3- поблажливий режим :)
     
  16. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: обороти двигуна

    а шо то в тебе з двигуном?
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: обороти двигуна

    Всі всюди кажуть, що найоптимальніше переключати передачі в районі 3000 обертів. На 2 передачі розігнався до 40км/год, переключаєш на 3, обороти падають на 2000. Розганяєш до 60км/год - включаєш 4, обороти знову падають до 2000, так само на 80км/год втикаєш 5 передачу і вже собі їдеш скільки їдеться. Тобто це є їзда в нормальному буденному не спортивному режимі.
     
  18. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: обороти двигуна

    та я так і їзджу, а цетрі частіше за все пеерключаю на 2500 навіть менше як коли, найчастіше дійсно при 3 тис але вечерком як машин нема то 3,5 -4
     
  19. Deep_Shadow

    Deep_Shadow Початківець

    Авто:
    Lanos 1.5 FSO/VW Caddy 1.9 TDI
    Відповідь: обороти двигуна

    А в кого тахометра нема (так як в мене) то найкраще по звуку мотора.
     
  20. Monkey

    Monkey Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf II
    Клубна карта:
    000023
    Відповідь: обороти двигуна

    На спідометрі є позначки. Подивись:)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)