Відповідь: Про ТОРМОЗА Це реально. Собі так і робив. Нічого практично не переробляв(трохи сварки було, щоб зафіксувати шланги), все стало як рідне. Так, з 256 мм гальмівніми дисками забудь про 13" диски. Якщо хочеш, то й 280 мм гальма можно поставити, але тоді забудь і про 14", будуть тіко 15" колеса. Додано через 4 хвилини сь, може допоможе. То мій отчет про апгрейд гальм. Тіко він на російській. http://www.scirocco.ru/forum/viewtopic.php?t=2011
Відповідь: Про ТОРМОЗА ну-ну, подумай. Ше подумай про зимову гуму на 50-му профілі (вартість і комфорт), пов. кулаки, цапфи і т.д. На наших шротах я думаю шо ти і під 256мм супортів з скобами не найдеш. То Scirocco GTI: хіба 280 гальма ішли на МК2 на 4-х болтовій ходовій? Чи треба з МК3 на 5Х100 брати?
Відповідь: Про ТОРМОЗА на гольф раллі шо таке 195/55 я вже знаю (наступну поставлю 195/50).. і то шо керованість не до порівняння тоже відчув як тільки поставив зимову 185/75 нарахунок комфорту то гольф не мерс і 15" особливо не збільшують грохоту в цілому ) а нар ціни то притримуюсь філософії що ліпше їздити на простішій машині на фулі ніж на дорожчій на стоці.. то я про то що якби зараз катався на е36 то купляв би ту саму резину ато і 16" і шей на літо 17" ) просто в кожного своя філософія і погляди на це.. Тревел свої пятнашки зняв взагалі навіть літом.. хлопаки а як хоч питати за ті супорта?? казати шо треба супорта 256мм від пасата В3?? бо в нас деколи такі продавці шо самі незнають шо продають.. може хтось має такі супорта і скоби або знайомі
Відповідь: Про ТОРМОЗА Так, та скоба є відмінністю. Але щоб поставити ту скобу, потрібно змінити і поворотні кулаки. Бо у Г2 у 239 мм колодка стає на кулак, а у 256 мм гальмах кологка кріпиться к скобі.
Відповідь: Про ТОРМОЗА кароче купив 280 вже як ставити то ставити порадьте якийсь сервіс де шарять шо мені треба буде помяняти шоб поставити ті тормоза і небудуть харити розмовами "нашо тобі такі тормоза"
Відповідь: Про ТОРМОЗА Тобі крім супортів, дисків, колодок, скоб ще потрібні КУЛАКИ поворотні. По іншому ти їх не поставиш!
Відповідь: Про ТОРМОЗА ті кулаки стануть на мою ходову?? шо скажеш про то шо говорив той чювак про гранати??? отаке мені про ті кулаки сказали на запитання
Відповідь: Про ТОРМОЗА На ШРУС - ах шліцова я впевнений на 99% такаж само, як і у тебе на ШРУС -і з мотору 1,6. Тому ШРУС -и міняти НЕ ПОТРІБНО!!!
Відповідь: Про ТОРМОЗА навіть боюся ставити ті тормоза як згадаю шо в мене ітах хтось з непривички залітає в панель раз так стрьомно стало думав знайомий собі окуляри поламав об лобовуху шей кров пішла.. але нічьо хай прищіпаються, тимбільше тепер за ремні тоже цвірінь-цвірінькати будуть Додано через 28 хвилин найшов прікольну цитату на такий випадок
Відповідь: Про ТОРМОЗА трохи оффтоп чи не порадите сервіс/майстра, який нормально зробить заміну гальмівної рідини? Там же певна послідовність в тій процедурі має бути, боюся шоб якийсь даун не наробив клопоту мені.
Відповідь: Про ТОРМОЗА процедура елементарна. Якшо стоїть АБС TEVES мк 2-4 з електричним насосом-прокачка спочатку з викл. запалюванням, потім з включ. Поїдь на сервіс біля Південного (заїзд з вул. Щирецької, через парковку зліва вїзд на сервіс, там є табличка) і звернись до Ігора.
Відповідь: Про ТОРМОЗА До речі, запитання в тему: хочу повністю поміняти гальмівну рідину... яке г... було залито, не знаю, коли--не знаю теж... чи треба промивати, продувати, про.... систему, чи просто перезаповнити, тобто витіснити новою стару?
Відповідь: Про ТОРМОЗА помало готуюся до встановлення тормозів треба купити великий вакуум.. як він виглядає і шо має бути в комплекті?? може хтось може сфоткати ;-)
Відповідь: Про ТОРМОЗА Промивати не треба. Най оптимальнішим було б спустити стару рідину і залити нову. Прокачувати треба однозначно. Найкраще прокачувати пристроєм який може подавати тиск в бачок для тормозухи (насос чи компресор). Також прокачувати мона і педаллю тормоза - але напряжніше. Ахтунг: перед відкручуванням штуцерів для прокачки залий їх обільно ВД-шкою і нехай відмокнуть хвилин 5 бо якщо зламаєш при відкручуванні - то викинеш супорт.
Відповідь: Про ТОРМОЗА на пасатах B3 йшли тільки великі вакууми і тільки такі поворотні кулаки як мені треба?? бо набився завтра з одним мужиком він я думаю не дуже шарить шо треба під мої супорта.. і від чого то має бути ГТЦ на 22мм?? при заміні задніх барабанів на диски треба міняти ГТЦ і вакуум??