він в тебе тріснув бо перетягнув болти , я б на твому місці купив би новий патрубок зняв би радіатор , пішов би до дому помив би його гарно так щоб все сміття витекло , потім би міцно позатягував би всі трубки ,але важай на самий патрубок , зараз важко шось путьове знайти , тому з чуттям дотягуй не передисни просто дотягни найкращий інструмент то пружиновий ключ , і ні в якому випадку не користуйся герметиком , там є всі прокладки патрубок коштує десь 100 грн , якщо тріснув то назад не поміняють , залий новий тосол, доречі радив би червоний він повільніше перетворюється на болото і довше тримає колір :D і не маєш проблем , доречі я то сам робив зимою в 20-ти градусний мороз на вулиці , повірь літом то краще робити ніж зимою , якщо хочеш дзвони 093-96-52-974 за гривень 50-70 тобі його поміняю і забудеш про тупроблему я як то зробив то вже півтора року туди не лазив http://www.google.com.ua/imgres?q=п...1&tbnw=135&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:0,s:0 доречі він в тебе такий якщо не помиляюсь
В мене теж тріс фланець термостата. Злив рідину, але її було шось мало (2-2,5 л) при нормі 3,5 л. Ну трохи втекло на землю, але не стільки ж! Питання: чи могло стільки лишитись в системі (зливав через нижній патрубок радіатора), і чи можна залити новий антифриз G12 рожевий, якщо до того був Г11 зелений. Чи краще такий як і був? І як вигнати залишки старого антифризу??? Промити водою не варіант, бо мороз, блін, в суботу планую робити...
Ще треба зняти патрубок з термостату з малого кола, ще літр десь має витекти. Бо так ти злив тіки ту рідину, що в великому колі. Краще такий як і був звісно, доречі на бачку має бути написано який тип антифризу тобі потрібен, в мене пише G13, я його і лию.
На 3 міліона процентів) Єдине що там може не G13, a G11 пише, от не пам"ятаю)) Кожен раз як купую то дивлюся шо треба) В мене машина була куплена в німцях в 98му і після того не бачила інших власників. А з машиною була повна книжка всіх робіт які проводилися.
Певно, так і є. Я тут начитався трохи: G13 нема, є шось типу AG13, але то таке. З тих шо були є Г11, Г12, і далі Г12+, ++, Залию Г11, як було, але свіжу, бо то вже старе було. 2 питання по суті до майстрів: термостат в мене знятий, чи лишилась рідина в сорочці двигуна? чи можна її якось видути? Чи необхідно ставити термостат на герметик, чи і так можна? в мене до того вроді не було намазано нічим... і тримало.
G 13 антифриз жовтого кольору на поліпропіленгліколевій основі. Найбільш екологічний серед антифризів. Інші антифризи - етиленгліколь.
а не знаю в мене теж на бачку написано Г11 але вже пару років лию Г12 вроді нічо не сталося перед тим продув все зі системи повітрям і залив Г12. нічого не сталося... якщо запитання чим всю рідину забрати так повітряним шлангом продути. якщо запитання чи варто міняти, якщо альтернатив немає то прийдеться міняти..
---------------------------------------------------------------------------- Згоден ліпше не довіряти словам ,а самому перевіряти шо лиєш і читати бажано ненашого виробництва а іноземного щоб бути впевненим що не підробка,нашим аби продати по..й шо а їздити нам і проблеми мати теж нам
привіт всім, в мене антифриз витік небагато, невідомо звідки калюжка не велика, але почала блимати лампочка иемператури, долив хеповського антифризу, всьо ніби ок, таке помічав коли мороз перевалював за -25. Що то за халепа, підскажіть
привіт всім, в мене антифриз витік небагато, невідомо звідки калюжка не велика, але почала блимати лампочка иемператури, долив хеповського антифризу, всьо ніби ок, таке помічав коли мороз перевалював за -25. Що то за халепа, піДКажіть що з тим робити. в розширювальному бачку рідина схожа на капучіно, на бачку напис G12
Чекай тепла(оскільки морози вже спадають), та міняв рідину. Старайся брати в перевірених людей, щоб потім не залити якусь гидоту і вона вилізе боком.
Та є. Якщо вигнало і бачиш калюжу, то точно вигнало НЕ через кришку розширювального бачка, а значить десь, все таки, вигнало, добре, якщо через зєднання якогось патрубка... гірше, якщо через помпу чи радіатори. Потрібно однозначно дивитися де.