Може хтось знає чим обклеїти пластмасові деталі салону щоб вони не скрипіли коли труться один до одного? Я чув що є якась така ворсиста самоклеюча стрічка. Може хтось знає де її купити? Або проставки з войлока...
mixonoff, Я якраз теж над цим задувася... Думаю купити такий типу ущільнювач як на двері клеють гумовий і прокласти там де треться сетал з пластмасою... та й думаю між пластмасками теж шось типу того взяти... А так подивися в буд матеріалах може.. "епіцентр", "нова лінія"...
То "Антискрип" називається-волокнистий матеріал на клейкій основі. Продають там же де і шумо-вібро. Гумова стрічка для вікон не проходить-слаба адгезія. Краще вже силікон.
Я обклеїв самоклейким паралоном для вікон, рулон 3,5 грн, хватає з головою, поки нормально не скрипить, но треба добре притискати деталі одна до одної бо може потім відставати
В мене обезшумллювання йшло поетапно: -спочатку купив 5 мм підложку під ламінат-8гр за м2 - 5 метрів і силікон-вона більше нічим не проклеюється. Дверні карти а також великі пластикові деталі обшивки салону обезжирив і через силікон обклеїв із середини підложкою. На стиках-використовував клей і чорний бархат-замість "Антискрипу".Він по своїй сруктурі дуже до бархату подібний. -В подальшому знайшов бутік із продукцією Стандартпласту і арки та днище обклеїв Вібропластом. Якби я про нього раніше знав-то може викоритовував їхні матеріали,але по грошах-зовсім інша пісня... Войлок і поролон не використовував через гідрофільність,гумові стрічки-через слабку адгезію та надлишкову товщину. -підожку використав для ізоляції горизонтальної панелі заднього вікна,чим зменшив втрату тепла із салону через багажник. -під капот-стандартну шумоізолюючу панель від дизельного Паса- з розборки-80 гр. Результат-в машині тихо,звук від підвіски дуже глухий,на добрій дорозі не відчувається. Єдине що мішає жити-виття помпи ГПР. Але тим весною займусь. Саме основне-значно зменшилось запотівання заднього та бокових вікон,в машині стало тепліше. Залишилось Вібропластом обклеїти дах та металеві частини дверей. По грошах- думаю в 100-120 дол. вкладусь за весь отой "калхоз". По матеріалах- 9 листів Вібропласту-90 дол - 4 на двері,4 на арки та днище,1-на дах; 10 м2 підложки-80 гр - на карти,днище,пластмасові деталі,задню панель,2 туба силікону-15 дол, клей-36 гр,бархат на стики - із домашнього хламу.
Знайшов в Епіцентрі Ізолон. В рекламці пропонують його для стишення машини. Може хто підкаже, чи варто використовувати його, може в кого є якась конкретніша інформація про Ізолон?
поставити нормальний глушак або така шумка.. а якщо серйозно то недумаю що ти зможеш настільки обезшумити щоб щось відчути.. якщо нормально все зроблено то воно має ричати аж за машиною тому якщо їздити а не тошнити то має бути нормально..
Криза! Таке там все рідше і рідше. Те, що як раніше не буде, розумію. Реве бо ніякої шумки взагалі нема.
НЕ тіш себе,ревіти буде все одно,іто сильно,а ефекту-практично нема,бо то шо в тебе-далеко не прямоток.
Від глушника.А шумка може й трохи поможе,але небагато,і при тому шо треба обезшумлювати всю машину,а не тільки багажник.
Поміняй прямоток на більш правильний(наприклад оріджінал Суперспрінт) або на штатний випуск і не парься!
Нє нада ля-ля:той,хто розбирав салон Г2 знає:в передній частині салону шумка супер(двері не вщёт),задня - взагалі голий метал,тобто - обезшумити задню частину,починаючи від заднього сидіння і до задн.кришки і всьо буде гуд,+знайти оригінальну обшивку задн.стаканів.Також ориг.коврик багажника зроблений не з г..на,і досить таки добре поглинає шуми,і досить крепкий!