Була я в Новій лінії. Прикупила ППЕ самоклеючий армований 8 мм - 53,00 грн за метр погонний підложка під ламінат 4 мм - 6,00 грн за метр погонний. Уайт Спіріту літру За все про все 120,00 грн. ( купувала по 2 метри ). Хочу на разі тільки двері обезшумити. Буду щось мудрувати. . .
як обезшумиш одразу виклади звіт. в найближчому майбутьному буду також обезшумлювати двері, бо хочу музику нормальну поставити
колись, на попередню машину я купував обезшумку фірми STP. товщина 2 мм. Цілком достатньо. з однієї сторони профульгована, а з другої здирається бумага і клеїться до основи. не знаю з чого вона складається, але здається чи то який бітум чи спец резина. Обезшумлює класно. навіть на таможні домахались, не повірили, що то обезшумка, бо стук по дверях був глухий. Довелось виймати все з багажника і тим довбодятлам показувати один листок, який лежав під ковриками. інакше хотіли розбирати. Ціна листка була - 70 грн. розмір 0,5 на 1 . бує і грубша. і з підкладками всякими
ні, це не вібропласт. якщо знайду кусок - скину фото. Це чиста обезшумка. мені чим сподабалась - це тим, що дуже добре клеїться, по швах гарно феном пройти і постягувати, щоб вода не попадала і не треба мовілити
А ширина тих матеріалів, якшо можна? П.С Якщо робити правильно, то треба спочатку на метал клеїти вібропласт, а вже на нього безшумку.
Таня, для кращого ефекту я би радив спочатку віброізоляцію зробити. Можна використати руберойд (голий з обох сторін), він ще має таку захисну плівочку. Розігріваєш технічним феном, знімаєш плівку і прикладаєш прокатуючи валіком. Мене якраз цей процес скоро чекає
Борман, друже. я щось не можу роздуплитись. візьмемо для прикладу Жигуля2101 і Пассатіжа. в Жизі йде вібрація (ледве відчутна) по салону, із-за того що нема віброізоляції????? а в Пассатіжі її нема із-за того що він обклеєний тією віброю???? прошу пояснити. Просто я не можу зрозуміти, навіщо ліпити ту відроізоляцію, якщо мені здається в Фольцах все настільки продумано(ходова, трансмісія) що не має ніякої вібрації. чи я помиляюсь??? наперед вдячний
якщо ти вчив фізику в школі, то мабуть нема сенсу тобі нагадувати що будь-який предмет має так звану свою частоту вільних коливань. Коли навколишнє середовище (зовнішні подразники) діють на той предмет з такою ж частотою, то його коливання входять в резонанс, і тоді виникає ефект вібрації матеріалу. Якщо зважити на те, що в машині дуже багато плоских поверхонь (особливо в кузові) і від їх товщини залежить частота вільних коливань, то щоб уникнути резонансів поверхні потовщують різними демпферними матеріалами (віброїзоляцією). І немає значення ТАЗ чи Фолькс, ти постукай по тих поверхнях великої площі (двері, стеля, днище, капот) і зрозумієш як мало треба щоб ті предмети звучали!!! Можливо ти ще вібрації плутаєш з шумом салонного пластика в двох брендах? Тут звичайно, різниця кардинальна на користь Фолькса.
Абсолютно різна ходова, різний принцип дії! В фольца всі удари і ями доводяться майже беспосередньо на кузов а в "Жигах" на шарові. Саме тому ми так часто бачимо жигуля в повороті з вивернутим колесом (вирвана шарова), а в фольцах такого не буває саме тому ходова їх і називається надійною. За це ми платимо шумом. Як видно з малюнку передньої ходової ВА№ 2101 колесо піднімається на 10 см то стойка зіжметься десь на 4 см, а в нас колесо на 10 см і стойка на 10 см.
Скоро буде вже місяць, а про результати Твоєї обезшумки ні слуху ні духу. Як там просувається робота по обезшумці на базі "будівельних" матеріалів ?
Це повне Г_МНО... Воно прикольно поклеїлось, нічого сказати не можу. Двері клеїла сама десь 2 з половиною години, дуже зручно, що воно самоклеюче. Навіть якийсь ефект вроді відчулося... Але то Г_ІМНО почало відклеюватися вже через 2-3 тижні по краях... Я би цього навіть не помітила якби вже були вмонтовані дверні карти. Але оскільки на них немає часу, то їжджу з голими дверками. Мені здається, що це після того, як машину нагріває сонце, той клей напевне розплавляється. Чи що ? В найшвидшому майбутньому все-рівно ще доклею внутрішню частину дверей тою підстилкою під ламінат, надягну дверні карти, а тоді видно буде...
на минулому зїзді була людина на білому пасаті б3, казала шо відкрила новий сервіс по вібро-шумоізоляції, я просив вивішати міні прайсик на матеріали (віброізоляційні та шумоізоляційні) + на обслуговування (приблизна ціна). відізвіться, хто це був. думаю, що багатьом був би цікавий ваш сервіс та матеріали.