Віброшумоізоляція

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем zhora, 14 гру 2007.

  1. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    STP - матеріали цієї фірми
     
  2. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Була я в Новій лінії. Прикупила

    ППЕ самоклеючий армований 8 мм - 53,00 грн за метр погонний
    підложка під ламінат 4 мм - 6,00 грн за метр погонний.
    Уайт Спіріту літру

    За все про все 120,00 грн. ( купувала по 2 метри ). Хочу на разі тільки двері обезшумити. Буду щось мудрувати. . .
     
  3. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    як обезшумиш одразу виклади звіт. в найближчому майбутьному буду також обезшумлювати двері, бо хочу музику нормальну поставити:russian_ru:
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    колись, на попередню машину я купував обезшумку фірми STP. товщина 2 мм. Цілком достатньо. з однієї сторони профульгована, а з другої здирається бумага і клеїться до основи. не знаю з чого вона складається, але здається чи то який бітум чи спец резина.

    Обезшумлює класно. навіть на таможні домахались, не повірили, що то обезшумка, бо стук по дверях був глухий. Довелось виймати все з багажника і тим довбодятлам показувати один листок, який лежав під ковриками. інакше хотіли розбирати.
    Ціна листка була - 70 грн. розмір 0,5 на 1 .

    бує і грубша. і з підкладками всякими
     
  5. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Це, швидше всього, вібропласт М2.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ні, це не вібропласт. якщо знайду кусок - скину фото. Це чиста обезшумка. мені чим сподабалась - це тим, що дуже добре клеїться, по швах гарно феном пройти і постягувати, щоб вода не попадала і не треба мовілити
     
  7. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Це файна ідея. А я думала скотчом....:blush:
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Якшо
    і
    то
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А ширина тих матеріалів, якшо можна?
    П.С Якщо робити правильно, то треба спочатку на метал клеїти вібропласт, а вже на нього безшумку.
     
    Останнє редагування: 18 чер 2009
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    там напевно стандарт - 1м. принаймні я стелив в хаті ламінат - то ці всі підстилки метрові
     
  11. Borman

    Borman Місцевий

    Авто:
    VDub Golf Mk3 AirRide
    Клубна карта:
    000100
    Таня, для кращого ефекту я би радив спочатку віброізоляцію зробити. Можна використати руберойд (голий з обох сторін), він ще має таку захисну плівочку. Розігріваєш технічним феном, знімаєш плівку і прикладаєш прокатуючи валіком. Мене якраз цей процес скоро чекає :i-m_so_happy:
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Борман, друже. я щось не можу роздуплитись. візьмемо для прикладу Жигуля2101 і Пассатіжа. в Жизі йде вібрація (ледве відчутна) по салону, із-за того що нема віброізоляції????? а в Пассатіжі її нема із-за того що він обклеєний тією віброю????
    прошу пояснити. Просто я не можу зрозуміти, навіщо ліпити ту відроізоляцію, якщо мені здається в Фольцах все настільки продумано(ходова, трансмісія) що не має ніякої вібрації. чи я помиляюсь??? наперед вдячний
     
  13. Borman

    Borman Місцевий

    Авто:
    VDub Golf Mk3 AirRide
    Клубна карта:
    000100
    якщо ти вчив фізику в школі, то мабуть нема сенсу тобі нагадувати що будь-який предмет має так звану свою частоту вільних коливань. Коли навколишнє середовище (зовнішні подразники) діють на той предмет з такою ж частотою, то його коливання входять в резонанс, і тоді виникає ефект вібрації матеріалу. Якщо зважити на те, що в машині дуже багато плоских поверхонь (особливо в кузові) і від їх товщини залежить частота вільних коливань, то щоб уникнути резонансів поверхні потовщують різними демпферними матеріалами (віброїзоляцією). І немає значення ТАЗ чи Фолькс, ти постукай по тих поверхнях великої площі (двері, стеля, днище, капот) і зрозумієш як мало треба щоб ті предмети звучали!!! Можливо ти ще вібрації плутаєш з шумом салонного пластика в двох брендах? Тут звичайно, різниця кардинальна на користь Фолькса.
     
    Останнє редагування: 18 чер 2009
    • Подобається Подобається x 2
  14. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    так і думалось.... дякую
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Абсолютно різна ходова, різний принцип дії! В фольца всі удари і ями доводяться майже беспосередньо на кузов а в "Жигах" на шарові. Саме тому ми так часто бачимо жигуля в повороті з вивернутим колесом (вирвана шарова), а в фольцах такого не буває саме тому ходова їх і називається надійною. За це ми платимо шумом.
    Як видно з малюнку передньої ходової ВА№ 2101 колесо піднімається на 10 см то стойка зіжметься десь на 4 см, а в нас колесо на 10 см і стойка на 10 см.
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 20 чер 2009
    • Подобається Подобається x 4
  16. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Я ЦЕ ЗНАВ, АЛЕ ВСЕ РІВНО - ДЯКУЮ!!!!!
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Скоро буде вже місяць, а про результати Твоєї обезшумки ні слуху ні духу. Як там просувається робота по обезшумці на базі "будівельних" матеріалів ?
     
  18. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    мені також це дуже цікаво, а особливо якісь шумо-віброізоляції
     
  19. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Це повне Г_МНО... Воно прикольно поклеїлось, нічого сказати не можу. Двері клеїла сама десь 2 з половиною години, дуже зручно, що воно самоклеюче. Навіть якийсь ефект вроді відчулося... Але то Г_ІМНО почало відклеюватися вже через 2-3 тижні по краях...
    Я би цього навіть не помітила якби вже були вмонтовані дверні карти. Але оскільки на них немає часу, то їжджу з голими дверками. Мені здається, що це після того, як машину нагріває сонце, той клей напевне розплавляється. Чи що ?
    В найшвидшому майбутньому все-рівно ще доклею внутрішню частину дверей тою підстилкою під ламінат, надягну дверні карти, а тоді видно буде...
     
  20. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    на минулому зїзді була людина на білому пасаті б3, казала шо відкрила новий сервіс по вібро-шумоізоляції, я просив вивішати міні прайсик на матеріали (віброізоляційні та шумоізоляційні) + на обслуговування (приблизна ціна).
    відізвіться, хто це був.
    думаю, що багатьом був би цікавий ваш сервіс та матеріали.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)