Я вже колись викладав звіт по шумці, а потім писав враження. Так от, не тратьте гроші на побутово-будівельні матеріали і час на їх запихання в машину. Порівняно з використанням спеціальних автомобільних вібро-шумоізолюючих матеріалів (різних для кожного типу поверхні) ефект від тих прибамбасів з епіцентру дуууууже малий. А от працювати з ними складніше. Фішка в тому, щоб матеріал відповідав тій поверхні, на яку клеїться і функції, яка від нього вимагається, і він має бути щільно (без повітряних бульок навіть) приклеєний до того, що він ізолює, а не просто наклеєний як небудь чи вставлений між обшивкою і металом. Для того матеріал має бути щільним, клеїтись на ідаельно знежирену поверхню і деколи навіть прокатуватись валіком і грітись феном, а ще треба знати що і куди клеїться, в деяких місцях 2-3 матеріали різних один на одний клеяться. Вартість набору матеріалів для вібро-шумоізоляції Г2 (найкращих з найдешевших, спеціальних для обезшумки машини, а не ламінованої підлоги) складе приблизно 200-300 у.е., залежно від об*єму, повна/часткова. робота не з найприємніших, особливо підготовка під шумку поверхонь.
ключове слово є "колись". як робити і шо робити усі вже знають. дякуємо твому звіту і не тілки твому. але час пройшов - ціни інші, шось нове появилось, цікаво. та тут ще й на зїзді хлопцина сказав, шо має по тому сервіт. тому ціково приблизний прайс по матеріалу і обслуговуванню, шоб не бігати по базарах. хлопчині реклама, і нам добре о, і адресок того сервусу, якшо можна
того незнаю, знаю G23 на цитаделі, під*їдь-попитайся. Цінник робота +матеріали в професіоналів, які мають досвід в шумці машин, меншим за 700-800у.е. не буде.
Ну на рахунок віброізоляції згідний - будівельні матеріали суттєво відрізняються від автомобільної "вібри", автомобільна набагато важча, тому і вібрації має гасити краще. А от звукоізоляція будівельна типу Ізолону на мій погляд ну дуууже схожа з автомобільною. В своїй напевно використовуватиму вібро - автомобільну, а шумку - будівельну.
Що значить "не той адрес"? Ти хочеш сказати, що G23 (на цитаделі) не займається вібро/шумоізоляцією автомобілів?
G23 суперова кантора в тому питанні - все роблять класно. Тільки зараз такий час, шо всі шукають де б то подешевше... Особисто G23 хвалю
Всім привіт....На білому Б-3 мій товариш (він робить вібро-шумоізоляцію,тонування,акустика,магнітофони)простіше чим прайс до нього передзвонити.Його т.80671934473,80661121011.Олег, він в цьому заінтересований .
В темі просили контакт професіоналів, а не гаражних умільців. І серед професійних безшумщиків в них ціни найнижчі. Крім того, можна говорити про знижку для членів клубу.
ось про цю людину я і питався. він, вроді, не "гаражний умілець", а людина, яка це вміє робити професійно!
І серед професіоналів є уроди,а для прикладу можна подивитись на його VW,якщо в нього дешевше навіщо платити більше
я сидів в його пасаті і чув музику, сидів і в інших машинах з шумо-вібро ізол. - ефект той самий... навіщо платити більше....
Робив віброшумоізоляцію в своій Т-4. Всю обезшумку купляв тут http://www.busmaster.lutsk.ua/catalouge.php?category=11 Ціни дешеві та і роблять добре - недорого.
Якщо дозволите, декілька слів в тему. Шумовіброізоляцію на своєму Б6-му робив виключно сам. Причому робив абсолютно всю машину: стеля, підлога, двері, передні(задні) крила, багажник і т.д. Для тих, хто тішить себе ілюзіями про невелику вартість роботи і матеріалів "десь і в когось": безкоштовний сир буває тільки в одному місці. На моє авто витратив: -14 кв. м. вібродемпфер перший шар + 6 кв.м. другий шар (в деяких місцях); - ~ 20 кв. м. шумоізолятор товщ. 6 мм. (де можливо, клеїв у 2...3 шари); - 4 кв. м. Бітопласт-5, 4кв. м. Бітопласт-10; Матеріали вибирав на прсторах інтернету у представників виробника, щоб не переплачувати. Наприклад: вібродемпфер 8 дол. за лист 0,6х0,9 м., шумоізолятор 8 дол. за кв.м. і т.д. Однак... загальна вартість перерахованого становить більше 600 зелених. Як ви гадаєте, шановні одноклубники, за скільки профі (чи аматори) розберуть (а потім зберуть) весь салон, усі двері, багажник... ну і т.д.? А ще ж потрібно поклеїти все, що перерахував вище. Висновок-запитання: що можна зробити за 200...300 дол., якщо це загальна вартість роботи та матеріалів? :D Тому не тіште себе ілюзіями та рахуйте гроші, якщо хочете зробити все на совість.
На рахунок вібро - шумо ізоляції скажу одне - від того що ви заліпите нею всю машину ефекту може і не бути. Віброізоляція клеїться прямокутниками певного розміру, з витримкою технологічних проміжків. (кузов наглухо заклеенний буде вібрувати як одне ціле і ефект мінімальний). при правильному розрахунку шумоізоляція середнього седану складае приблизно 4000 грн (робота + матеріал). А щоб досягти якісного звуку однієї шумки мало)))))