Джума, та заспокойся ти))) В мене чось виникає відчуття шо тут всі вже обозлились на Себастьяна за якихось перший пару трольних постів від нього. Абсолютно нормальне питання про децибелометр, як на мене, мені от теж цікаво. БО Переважну більшість людей дратує не шум, як такий, в салоні, а якісь скрипи, вібрації які виникають просто при їзді по поганій дорозі. Моє переконання говорить, що саме це в більшості хочуть позбутися люди. От тікі А6 як в мене хтось там пише шо шумить моторний відсік і т.д. А я питаюсь нашо?? Ітак мотору не чути як їдеш по рівній дорозі. Більше шум від коліс і вітер від дверних зазорів. Мене дратував скрип пластмаси, я облазив весь салон з антисприпом і все, тепер тішуся)
на мою думку якщо я почну з багажника, місцями над колісними арками і зроблю все правильно-хіба гірше зроблю?? знову ж таки не ФАКТ, але сумніваюсь. якщо побачу що хоч якийсь ефект буде-то продовжу. знаю шо є така штука як самовнушеніє, але поки сам не спробуєш результату знати не будеш. на даний момент є дискомфорт, тому хочу спробувати його усунути
Це було по перше... по друге: як можна оприділити без приладу чи стало краще чи ні?? це ж треба щоб всі фактори впливу на шум до і після були однакові (вітер, дорога, колеса, тех.стан, оберти і т.д..) Плюс найпростіший дицебелометр на кожній сраній нокії вже є..
Джума, обезшум дах і стакани задніх амортизаторів. Дах -це 80% шуму в авто. Переважно вони зовсім не обезшумлені. Там концентрація вібрації зі всього кузова. Відповідно і шум.
Я також планую на весні почати з багажника. На рахунок шумки Тобі ніхто нічого поганого не каже, просто Сібастян написав як реально переконатись на скільки допомогла шумка, а Ти його захаїв.
ну скрипи і шуми від наших доріг, (а тим більше шо машини в нас трохи старші ніж з салону)) з"являються однозначно, якшо туда руки не запхати. комусь до того далеко(робить музику гучніше) і не обходить нічого, комусь навпаки. я хочу спробувати, і мабуть, тільки тоді буду знати. Думок начитався багато і до цього моменту, а вот чи то якийсь щеодин маркетинговий хід чи справді дієво??? ПРИНАЙМНІ судячи з перечитаних попередніх 15 сторінок висновку зробити неможу
Я тобі з досвіду кажу, що саме гулу і шуму в авто береться найбільше з даху! Він "качає" всю машину. обезшумлював колись знайомуму Б3 універсал. Поклеїли тільки дах - ефект вразив, а Б3 дуже шумний. Там дах величезний (універсал).
ну от хто перший з нас то зробить, той і розкаже як воно. просто веду до того що тобі може сподобатись а мені неа, чи навпаки. ну і плюс до того вищенаписане, що є багато факторів які впливають. тому і говорю що коли нафанарь заміряв і зробив з того ахті показник для усіх інших не є правильним
Нє, ну я не розумію як може комусь сподобатися, а комусь не сподобатися))) Може або стати тихше, або не стати))) Ну давайте, пошумте хтось дах і відпишіться)
розкажу з власного досвіду, так як шумив власними руками свого корчвагена. щоб нормально зашумити - треба шумити весь метал і клеїти повністю листи, а не кубіки, бо то до дупи. на підлогу - вібро в 2-а шари. чим краще вібро - тим воно дорожче, тим воно краще вібрує (ну це зрозуміло, правильно). вібро листи можна різати на дріблніші полоски і клеїти навхлест, але не пропускати метал, як я і писав. зверху обовязково шумку, знову ж таки - чим дорожча - тим краще, але тут вже треба старатись максимально великими кусками клеїти. + всі зєднання пластмасові антискрипом обробити обовязково. ще можна як перший слой промазати бітумом, але то тільки дно і багажник - так точно залиються всі щілини, що можуть бути пропущені віброізолом. ще додам, що вібро треба таки розігрівати феном, якщо немає будівельного, то хочаби звичайним для волосся - так вібро ложиться легше, і краще приліпає, коли розкатувати валіком (так і робив) про дах - Шег правий, там концентруються всі шуми, що робиться під обшивкою даха, і взагалі, як я клеїв і чим - читати у моїй темі (у підписі є посилання). якщо купувати матеріал, як я купував (доречі, підлогу тільки в один слой вібрував, зараз шкодую, треба в два!), то по грошам на Г2 получиться так на -+ 500уо (це на період, коли я ще робив, зараз може і дорожче)
Та яке вібро в два шари на підлогу... Не можна так... повідлітає і піпєц... потрібно просто брати товсту вібру 4мм на підлогу і на арки... тоді все буде норм
обшивку не обов"язково знімати з даху, можна просто шумоізоляцію поклеяти поверх даху, зверху машини тобто...
а ще краще всю машину обмотати войлоком і то буде добре... тільки дирочки для коліс і очей зробити))))))