Відповідь: Високі обороти Люди допоможіть! Татка справа, вчора зранку завівся було все ок, прогрів двигун як повинно бути холості оберти впали впали до нормальних. Поїхав в село, а коли венувся то замітив, що холості працюють рівномірно але високо тобто не так як завжди. Потім машина остигла і я вирішив ще раз проїхатися. Знову завів оберти високі як завжди, прогрілась я газнув оберти не впали, а от коли вижав щеплення щоб їхати холості обороти впали. Ну думаю вроді би все ок, але коли проїхався метрів 400 і знов став на нейтралку, холості оберти знов високі. заправка А-95 Підкажіть що може бути і де шукати причину???
Відповідь: Високі обороти Як варіант закусує (застряє) тросік газу або заслонка в карбі Додано через 3 хвилини Будуть зависокі - відкрий капот, подивись чи тросік газу вільний (не в натяжку). Далі знімаєш кришку фільтра воздушного і бавишся заслонкою
Відповідь: Високі обороти Там все ок, тобто тросік вільний, гашетка сама до кінця подається. А от що конкретніше із заслонкою тре зробити, там наскільки я розумію електронний підсос? П.С. Тільки недавно ще їздив машиною, то вже було все ок. Може то після гарячого мотора щось таке робиться???
Відповідь: Високі обороти Підсос не електронний - він пневматичний. Кілька дописів вище хтось писав про біметал пружину для 2е2 - перевір.
Відповідь: Високі обороти Я так і нічого не робив, на слідуючий день треба було їхати я так і зробив. Завів прогрів оберти впали до нормальних, і поїхав. Поїздив ніби все добре холості нормальні. А що там було й сам не знаю
підкажіть шо то може бути... завожу обороти високі десь 2000 (то того такі були тільки сикунди при заводці далі падали десь до 1300 і далі як починала гріти пічка, тобто як трошки прогріється до холостих) тепер валить на 2000 постійно здіагностував шо та срань на карбі через яку проганяє тосол і яка відповідно дає прогрівочні оберти ледь тепла хоча вона має бути гаряча від ОР яка через неї проганяється.. шо то може бути??? поставив поки в гараж може там шось замерзло бо вночі стояла на вулиці машина..
Стандартна ситуація... Завоздушило. На карбі найвища точка системи охолодження, там любить повітряна пробка утворюватись. В мене таке було на двох автомобілях з карбами, на Golf 2 з 2E3 і на мому Scirocco з карбом 1B3
народ то все нормально для зими, треба просто виставити карбюратор спеціально під холодний сезон!!! я так роблю і в мене таких проблем зараз немає але були, то все ок!!!
кароче були забиті канали а та штука шо включає прогрівочні обороти взагалі була забита кулібіни йо**ні там сіліконили шось і то позабивало систему... всьо відрегулював і настоїв.. зато тепер знаю як регулювати прогрівочні обороти на 2Е2 в кого з майстрів не питав всі казали шо вони не регулюються..
то такі майстри ))) багато майстрів казало 2 роки назад що спарені вебери в нас настроїти нереально )) а практика показує що так говорять ті хто ніфіга не шарить в предметі обговорення.
то дані про авто.. та вісімка з 1.6 на драгу обїжає фієсту ст 2,0 наскільки я чув зячьот і уважуха Вовці..
можна. 82.5х129х75.6 - діаметр поршня 82.5, шатун 129, хід колінвала 75.6 CR 11.2 - compression ratio, степінь сжатія Динаміка 12.6 - распредвал ОКБ Динаміка (http://smartcams.ru) з підйомом 12.6 7 ряд, ГП 4.1 - зближений ряд і головна пара в коробку передач Dellorto DHLA 40 - спарені 4 дросельні горизонтальні карбюратори. 4-1, 51 труба - паук 4-1 і все далі на 51мм трубі. MPSZ-ZH - мікропроцесорна система запалювання http://mpsz.ru деяке відео є тут http://www.youtube.com/user/zubilo2108 а проти фієсти але на трасі в мене шансів наприклад нема
В мене подібна проблема як переключаюся на вищу передачу обороти не падають особливо це замітно на низьких передачах. Двигун 1.8 моноінжектор що порадите.