Високі обороти

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Vinil, 17 лип 2006.

  1. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Високі обороти

    Люди допоможіть! Татка справа, вчора зранку завівся було все ок, прогрів двигун як повинно бути холості оберти впали впали до нормальних. Поїхав в село, а коли венувся то замітив, що холості працюють рівномірно але високо тобто не так як завжди. Потім машина остигла і я вирішив ще раз проїхатися. Знову завів оберти високі як завжди, прогрілась я газнув оберти не впали, а от коли вижав щеплення щоб їхати холості обороти впали. Ну думаю вроді би все ок, але коли проїхався метрів 400 і знов став на нейтралку, холості оберти знов високі. заправка А-95
    Підкажіть що може бути і де шукати причину???
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Високі обороти

    Як варіант закусує (застряє) тросік газу або заслонка в карбі

    Додано через 3 хвилини
    Будуть зависокі - відкрий капот, подивись чи тросік газу вільний (не в натяжку). Далі знімаєш кришку фільтра воздушного і бавишся заслонкою
     
  3. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Високі обороти

    Там все ок, тобто тросік вільний, гашетка сама до кінця подається. А от що конкретніше із заслонкою тре зробити, там наскільки я розумію електронний підсос?
    П.С. Тільки недавно ще їздив машиною, то вже було все ок. Може то після гарячого мотора щось таке робиться???
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Високі обороти

    Підсос не електронний - він пневматичний. Кілька дописів вище хтось писав про біметал пружину для 2е2 - перевір.
     
  5. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Відповідь: Високі обороти

    Я так і нічого не робив, на слідуючий день треба було їхати я так і зробив. Завів прогрів оберти впали до нормальних, і поїхав. Поїздив ніби все добре холості нормальні. А що там було й сам не знаю
     
  6. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    підкажіть шо то може бути...
    завожу обороти високі десь 2000 (то того такі були тільки сикунди при заводці далі падали десь до 1300 і далі як починала гріти пічка, тобто як трошки прогріється до холостих)
    тепер валить на 2000 постійно:shout:
    здіагностував шо та срань на карбі через яку проганяє тосол і яка відповідно дає прогрівочні оберти ледь тепла хоча вона має бути гаряча від ОР яка через неї проганяється..
    шо то може бути??? поставив поки в гараж може там шось замерзло бо вночі стояла на вулиці машина..
     
  7. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Стандартна ситуація... Завоздушило. На карбі найвища точка системи охолодження, там любить повітряна пробка утворюватись. В мене таке було на двох автомобілях з карбами, на Golf 2 з 2E3 і на мому Scirocco з карбом 1B3
     
    Останнє редагування: 9 січ 2009
    • Подобається Подобається x 1
  8. Lesuk

    Lesuk Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.6 1989
    народ то все нормально для зими, треба просто виставити карбюратор спеціально під холодний сезон!!! я так роблю і в мене таких проблем зараз немає але були, то все ок!!!
     
  9. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    кароче були забиті канали :russian_ru:
    а та штука шо включає прогрівочні обороти взагалі була забита кулібіни йо**ні там сіліконили шось і то позабивало систему...
    всьо відрегулював і настоїв.. зато тепер знаю як регулювати прогрівочні обороти на 2Е2 :good: в кого з майстрів не питав всі казали шо вони не регулюються..
     
  10. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    то такі майстри ))) багато майстрів казало 2 роки назад що спарені вебери в нас настроїти нереально )) а практика показує що так говорять ті хто ніфіга не шарить в предметі обговорення.
     
  11. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    А що в тебе за дані в підписі? Можна розшифровку? Просто цікаво...
     
  12. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    то дані про авто.. та вісімка з 1.6 на драгу обїжає фієсту ст 2,0 наскільки я чув :) зячьот і уважуха Вовці..
     
  13. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Я в шоці, ВОВКА, навчи ганятися.
     
  14. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    можна.

    82.5х129х75.6 - діаметр поршня 82.5, шатун 129, хід колінвала 75.6
    CR 11.2 - compression ratio, степінь сжатія
    Динаміка 12.6 - распредвал ОКБ Динаміка (http://smartcams.ru) з підйомом 12.6
    7 ряд, ГП 4.1 - зближений ряд і головна пара в коробку передач
    Dellorto DHLA 40 - спарені 4 дросельні горизонтальні карбюратори.
    4-1, 51 труба - паук 4-1 і все далі на 51мм трубі.
    MPSZ-ZH - мікропроцесорна система запалювання http://mpsz.ru
    деяке відео є тут http://www.youtube.com/user/zubilo2108

    а проти фієсти але на трасі в мене шансів наприклад нема :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    В мене подібна проблема як переключаюся на вищу передачу обороти не падають особливо це замітно на низьких передачах. Двигун 1.8 моноінжектор що порадите.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)