Лівий має бути на 0,3 правий на 1,8 бара, так? Є спосіб виявити несправний датчик, чи тільки підставляти? Їзда (100-200 км) з замкненою клемою на корпус може мати якісь негативні наслідки?
Самому дуже цікаво... із зумером їзджу вже 2 роки((( в місті практично не спрацьовує, тільки після пробуи або при тривалій їзді по трасі, але і тут є своя закономірність (спрацьовує в межах 60-80 км на 4 передачі). П.С, датчики міняв, фільтр і масло міняв, міряв тиск манометром (+-3 атм) на прогрітому двигуні.
Я вже втомився розписувати чому вонипищать. Про клему теоретизую. А про наслідки масляного голодання писати не буду. В кого проводка і датчики в нормі раджу долити присадку в масло. Це куди дешевше ніж вскривати мотор. А справність датчиків рішається тільки підставлянням С мабільнава дєвайса
Sasa, можна детальніше про присадку? яку і якого виробника? Бо була думка перейти з півсинтетики на мінеральне масло.
В мене був г2 і катався я на мінералці. Вона найгустіша. Але тиск падав до граничного при навантаженнях. Присадки брав різні. Одна з них лікві моллі. Жестяна банка. Обовязково на упаковці має бути написано що підвищує/стабілізує тиск масла. Вона сама по собі густа як мед. Збільшує вязкість масла вцілому. Застосовується зі всіма типами масел С мабільнава дєвайса