Зуум тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем GVM, 7 кві 2012.

  1. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Лівий має бути на 0,3 правий на 1,8 бара, так? Є спосіб виявити несправний датчик, чи тільки підставляти? Їзда (100-200 км) з замкненою клемою на корпус може мати якісь негативні наслідки?
     
  2. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Самому дуже цікаво... із зумером їзджу вже 2 роки((( в місті практично не спрацьовує, тільки після пробуи або при тривалій їзді по трасі, але і тут є своя закономірність (спрацьовує в межах 60-80 км на 4 передачі).
    П.С, датчики міняв, фільтр і масло міняв, міряв тиск манометром (+-3 атм) на прогрітому двигуні.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я вже втомився розписувати чому вонипищать. Про клему теоретизую. А про наслідки масляного голодання писати не буду.
    В кого проводка і датчики в нормі раджу долити присадку в масло. Це куди дешевше ніж вскривати мотор.
    А справність датчиків рішається тільки підставлянням


    С мабільнава дєвайса
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Sasa, можна детальніше про присадку? яку і якого виробника? Бо була думка перейти з півсинтетики на мінеральне масло.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В мене був г2 і катався я на мінералці. Вона найгустіша. Але тиск падав до граничного при навантаженнях. Присадки брав різні. Одна з них лікві моллі. Жестяна банка. Обовязково на упаковці має бути написано що підвищує/стабілізує тиск масла. Вона сама по собі густа як мед. Збільшує вязкість масла вцілому. Застосовується зі всіма типами масел


    С мабільнава дєвайса
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)