1.3 карбюратор

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Albertos, 25 сер 2013.

  1. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    так, це Андрій з Боткіна;
    в нього людей багато, знаю, бо сам нещодавно заїжджав - другий раз звертаюсь (проводилась заміна мого старого карбюратора)
    роботою дуже задоволений! + дає місяць гарантії!
    а щодо цієї ситуації, скажу, що мав подібне - постійно забивався старий карб... так Андрій порадив поставити додатковий паливний фільтр прямо перед самим карбютарором, після чого проблема забитого карба пропала;
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А на рахунок фільтра, що краще, ті паперові поплавки по 5 грн, чи як їх там називають, чи може за 25 грн фільтр від інжектора, який теж хвалять і радять на карби? Хоча мені один майстер радив поставити простий паперовий фільтр а після нього фільтр від дизеля, свого роду відстойник, така собі баночка десь на 700 грам, в якій по ідеї мала б осідати вода яку легко з нього спускати, а в крайньому випадку, коли десь часом бенза закінчиться, то його можна перевернути і ще сміло їхати шукати заправку))
     
    Останнє редагування: 24 січ 2014
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Постав інжекторний фільтр, в нього значно вища степінь фільтрації ніж в карбюраторного
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    це любий підійде, чи не всі? І не буде він перешкоджати/чинити більший супротив закачуванні бензину (в мене механічний насос)?
     
  5. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А вони хіба не всі однакові? В мене від коли машину купив, то вже був такий фільтр і ніби не перешкоджає нічого. Але я чув 2 думки, одні казали поставити простий і після нього дизельний, а інші, що інжекторний.
     
  6. badyl

    badyl Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.3i
    в мене два г-2 ,один 1.3 карб другий 1.3 повний інжектор,так різниця велика!!!карб по місту жре до 10,траса 7-8,інжектор по трасі до 100км/год 5,по місту на 10 літрах наїжджаю 160 км!!!!целише а-95.на рахунок фільтрів тут тоже по різному - механічний насос від карба не дає такого тиску як електричний в інжекторі ,тобто на мою думку буде завжди замала подача бензину)))я так собі подумав)))))))
     
  7. Любчик

    Любчик Початківець

    Авто:
    Jetta 2
    в мене джетта 2 1.3 карб 2е3
    мучить та сама проблема
    10-12 літрів місто
    6траса при швидкості 80-90 км

    в знайомого 1.3 вісімка і в нього місто 7-8 при тому шо вона в нього валить

    я теж задумуюсь над 8-рочним карбом солекс

    порадьте народ шось
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Невидумуйте велисопед!!! Пієрбург гарний карб з ним менше мороки ніж з солексом. В мене поки стояв карб автівка теж брала в районі 10л по місту, траса 7-8л(приблизно). Поставив вприск то по місту жре до 10л а траса 6,6л. Зараз юзаю рено то по місту і в 10 інколи не вкладаюсь, траса близько 6л. Все залежить від стиля водіння, в мене друг на 1,6дизель невкладається по місту в 7л зато траса 4,5л.
     
  9. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    В мене траса 6-6.7, місто 10. Грішу трохи на колеса. Стоять 185\65\14, по мануалу повинно бути 165(155)\70\13. Хтось має досвід експлуатації Г2 1.3 з такими колесами?
     
  10. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    baks, я на зиму поставив Р13 155/80 (Барум) - незнаю, враження, що на льоді краще тормозять ширші (була Росава), напевно за рахунок більшої площі, а по глибокому снігу ті кращі б мали бути - швидше продавляться до основи, але якщо лід - ну незнаю. Спеціально не вибирав, просто такі віддали на халяву нові.

    Стосовно карбюраторщиків, може хтось знає є десь на Сихові в районі вул. Антонича, Трильовського, Вернадського (там багато гаражів, є сервіс Бендікс) а то в п’ятницю 1,5 км ледь проїхав - глохне і все. Бо найближче Пасічна, але туди або їхати після 21:00 або до 07:30 бо в інший час великий рух, а мені любе приторможування не бажане.
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Літо в мене 195/50 Р15 то особливої різниці не замітив в порівнянні з 185/55Р15 :) розхід в межах необхідного (6,6 траса 20л/300км., близько 10л по місту).
     
  12. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    В мене 185х65х14 на 1.8 зараз бере 12 на 100, на 400грн. (11.19 за літр) проїжджаю 300км. Хз, але кажуть що то нормально на зиму.
     
  13. Максим Виль

    Максим Виль Початківець

    Авто:
    гольф 2
    Отправте свой карб 1.3 Александру 16.он вам его сделает и будете дальше ездить!:yes:
     
  14. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Де гарантія, що розхід зміниться на 1.3? Хто може "підписатися"?
     
  15. Любчик

    Любчик Початківець

    Авто:
    Jetta 2
    хто такий Александер і куди відправляти ?
     
  16. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Накінець попав до карбюраторщика - проблема була в голці, все виправили.

    Але одне НО: майстер заїкнувся, що скоріш за все бензин попав в масло(переливало, попадало в 2 камеру). На питання як то перевірити відповів нічого не потрібно перевіряти, я і так бачу по диму. Масло змінив недавно (і 1 тис. не наїздив) і хотів би впевнетись чи бензин попав. В неті бачив інфу, що бензин попадає в масло тільки через несправний насос. Потрібно пораду!
    П.С. при прогазовуванні з вихлопної на сніг попадали чорні каплі.
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Міняй такого майстра "заіку" бо наступного разу він скаже що треба двигун капіталити бо тиск в колесах 2,2 а в циліндрах має бути 10 чи 12:). Карб з масляною магістраллю ніяк не зв"язаний, невелика кількість може потрапити через кільця (10грам - 50грам) та це абсолютно ні на що не впливає, а от через порвану діафрагму бензонасоса може закачати 1л-2л і розбавити 3,5л мастила це критично.
    По вихлопу можливо оприділити стан двигуна і то при плюсовій температурі навколишнього середовища (+25...+30), а не чи є в мастилі бензин (понюхавши мастило можна).
    Так і має бути адже при згорянні пального утворюється вода + ще велика кількість сполук як газоподібних так і твердих що і вилітають з глушника.
     
  18. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Недавно міняв масло - запаху бензину не чути, насос виконує свою функцію добре. А як його тоді перевірити?
    Він специфічний дядько якого звати Славік, хто був в нього той знає.
     
  19. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Якщо то той Славік що на Пасічній то від того дяді точно треба тікати. Звертався до нього з таким же карбом - марно витрачені і гроші й час.
    Дуже задоволений карбюраторщиком Андрієм на Боткіна, правда проблематично до нього попасти - черга до людини весь час.
     
    Останнє редагування: 30 січ 2014
  20. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    а скільки часу на машині не їздив?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)