А який у мене вприск.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Pol, 2 гру 2007.

  1. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Не знаю чи зовсім по темі але ...
    Розглядаю заміну своїй теперішній ласточці і на приміті є наприклад два Пассата Б4. Перший з дв. 1,8л і схоже системою вприску Mono-Motronic, другий з дв. 2,0л і с-мою SIMOS. Що краще брати з цих двигунів і на що слід звернути увагу?!
     
  2. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    я за 2 л Сімос !!!
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    В мене на моторі AGG система Simos. Ніяких особливих глюків не замічено.з з\ч також нема проблем. але кажуть 1,8моно таки має простішу конструкцію системи інжекції пального і трохи економічніший, але менш потужний
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Сімос - аналог Дігіфанта, але в силу своєї рідкості передбачає певні труднощі з пошуком комплектуючих (мозги, датчики, потенц ДЗ). На твому місці я б звернув увагу на старий-добрий-надійний 2Е 2.0 Дігіфант. На нього найдеш все шо хочеш, починаючи з мозгів і закінчуючи регулятором тиску на рампі, та й з налаштуванням простіше буде.
     
  5. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну про 2Е і Дігіфант я чув і читав багато, знаю що хороший, але в знайомих нема Б4 з таким двигуном. Просто є на вибір дві машини в знайомих які продаються, історія машин відома, також інші плюси, тому вибір наразі є з поміж цих двигунів. Поки шо висновки: моноінжектор 1,8 - попроще і менше пального споживає, а сімос 2,0 - потужніший, новіший, але рідкісніший і можливі через то проблеми з ремонтом.
     
  6. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    проблеми можливі якшо полетить якийсь датчик чи шось по електроніці, хоча можливо там є деяка взаємозамінність з дігі, повзнавай на вв.мск.ру.
    лямбда і форсунки взаємозамінні, по решті - незнаю
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    На В4 Діджіфант ставився тільки на початку 94 року, потім німці повністю перейшли на Сімос. Тому казати що він рідкісніший, не думаю що буде правильно, але все ж таки до Діджіфанта ти береш собі з/ч з В3/Г3, яких наразі на розборі просто валом, а на Сімос - то тільки з Б4 95-96 років, що дійсно і рідше і мабуть трохи дорожче.
    Але разом з тим вважаю що це не є перешкодою до покупки авто. З машина Сімосом означає що вона по роках свіжіша, і сама надійність системи нарікань не викликає, ну а жвавість мотора порадує приємними моментами, і навіть якщо й прийдеться шукати якусь з/ч, то не думаю що це зможе затьмарити твого задоволення від авто.
    Також (имхо) машина з 2,0 як правило мала б мати більший фарш по комплектації ніж 1,8, що також немаловажно при виборі.
    Одним словом я за 2,0 :)
     
  8. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    Та ну...я думаю то не залежить одне від другого,хіба наявність МФА...а так то маю власне такий 1.8 з двигуном ABS,за рік жодних нарікань від мене і за попередні 5 років від минулого власника(знайомий).Звичайно якщо тебе цікавить драйв то 2.0 мабуть тобі більше підійде
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    З 2,0 ти ше отримуєш задні дискові гальма, які є набагато ефективнішими, але трохи дорожчими в обслуговуванні
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    і той і той вприски хороші. Mono-Motronic надійний і простий в обслузі. фактично тільки датчик температури час від часу тре міняти, бо вилітають і чистити форсунку. На шротах самий розповсюджений. SIMOS трохи складніший і гірше тестується, але і меньше ламається. На шротах рідкість. Ти більше дивись по компресії по розходу масла. По потужності при правильній настройці різниці між 1.8 і 2.0 майже нема у них ті самі блоки. За 2.0 більші податки і більший розхід бензини
     
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    взагалі-то я би казав що вибір авто по системі вприску є дещо неповноцінним. имхо треба дивитися по року, стану, ціні, комплектації, ну і звичайно як пише Кум - компресія, розхід масла та інші важливі технічні деталі.
    на мою думку кожен з вприсків є достойним уваги і вибір треба надавати комплексним даним автомобіля.
     
  12. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну це я так задумався за с-ми вприску, бо мав і маю деякі проблеми з карбом на теперішній машині. Тому не знову не хочеться купити шось менінгітне, а просте і надійне і економічне :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)