Дістала мене зранку проблема з прогрівом аудюхи. Записав відео роботи. Все ітак зрозуміло, але трошки опишу. 1.Заводжу, все нормально але оборти ніби "підтягуються" до позначки 1300 - прогрів. 2. Під машиною на прогріві щось дзвенитьНіби труба дірява, але проходить коли прогріється. Можлвио каталізатори (чесно не знаю навіть чи вони в мене є, не звертав уваши). Працює рівно, але двигун передає вібрацію в салон. 3. Починають падати оберти. З"являється гул від двигуна. таке враження що працює під навантаженням великим. Тяжко стає. Або задихається або переливає. Таке відчуття. На натискання газу реагує через 2-3 секунди. 4. По звуку чути що там щось п"ятерить, чи четверить, може навіть і троїть. В кінці кінців оберти падають до 0 майже, щось там дригає. Мені на це болячи дивитися. Глушу. 5. Заводжу знову, заводиться добре. Пару секунд працює. І знову оберти падають. 6. І тут вуаля: оберти самі піднімаються до 1300 стає легше працювати. І як нагрівається гарненько собі падають на 1000, пропадає дзвін з-під машини і працює можна сказати що добре. https://www.youtube.com/watch?v=HoySmNDXCK4&feature=player_embedded Можливо машина і не їде в повну потужність. Після пасата і інших "малолітражок" мені здається що вона летить як дурна. До 100 впринципі розганяв секунд за 8,5 +/-. Ну і розхід. Впринципі не знаю. По трасі виходило 12-13л газу. Але я валив, обгони швидкі, на 2й до 100, на 3й до 160... Не завжди, але бувало. 80-130-160... По карпатським серпантинам. І 3є людей в машині. думаю що це все ж трошки забагато... Може хтось за пиво зазичить шнурок для діагностики, щоб я зранку міг на холодну її почитати і побачити що там робиться?
А дим чудовий. Запах вихлопу правильний. Все супер. На гарячу деколи працює ідеально рівненько, деколи трошки підковбашує, ледве відчутно. Друзі, дякую всім хто може позичити шнурок! Зконтактую з кимось під кінець тижня, візьму на декілька днів! Але мені там потрібен шнурок 2 на 2. К-L і живлення.
Как я понял вам нужен такой комплект! У меня только шнурок. Еще раз хотел спросить у вас авто на газу?
Так мені потрібен шнірок з таким перехідником. Все вірно. Авто на газу. До газу навіть ще не дивився впринципі як купив машину. Ніякі фільтра не міняв. Може воно щось там позабивало... Але ж прогрів всеодно на бензині.
в жодному разі не врізай пряму трубу замість них чи лишай порожні банки. шукай варіанти, щоб залишити правильний підпір газам, бо по іншому решта системи швидко згоратиме
У мене також такий дзвін, коли холодна, поки проблем від нього не було.. Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Як на мене то все дурниці. В 100ках без каталізаторів стояли прямі труби, резонатор, глушник. І жодних проблем. В пасаті в мене просто пустий баняк каталізатора лишався. Потім просто ставив трбу пряму і жодних проблем. Нічого не горіло. Питання тіки в тому чи це дійсно в каталізаторі проблема.
Я думаю,що проблема в модифікаціях двигуна, які робив хтось із попередніх власників. По паспорту розгін до 100 - 9,9 сек. Якщо в тебе 8,5 - явно там шось пороблено. Тюнінг вимагає жертв
Ніхто там нічого не робив 100%. По паспорту в мене 9,5, а 9,9 то в квадри. Пасат теж написано було 16 до 100км/год. розганявся за 14-15. А там вже точно взагалі ніхто нічого не робив крім мене. Ну і засікти точно не виходить полюбе. На око.
все сходиться, бо те що ти бачиш реально на око до 100км\год є насправді десь до 90-95 км\год. похибка спідометра річ вперта
Кат там теж ні причому... як десь трохи прогоріло то не страшно...... Бери шнурок і записуй логи на холодно.... ну і ще б не мішало ще раз свічки перепровірити... може яка поки не розігріється робити не хоче.... нові то не завжди значить що всі добрі