airbag

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем shifo, 3 кві 2009.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можу зробити діагностику компютером..... а далі треба дивитись
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Аербеги відєднанням АКБ не скинеш....треба на компютерну діагностик... і дивитись далі.
    Взагалі з подушками обережно вони мають здатність від пошкодження дротів самі стріляти..... а заміна дорога штука......
     
  3. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    На днях також висвітлилась лампочка, був змушений обнулювати на сервісі. Іншими методами не обнулюється. Якщо непомиляюсь, то подушки і АБС - обнулення тільки через компютер
     
  4. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Загорілась у мене лампочка аербега. Після повторного включення запалення знову, коли машина постояна 5-10хв. проблема зникла, а потім знову загорілась лампочка.
    Перед цим обшивав руль і всі дроти та сам аербег знімався, але потім 2 тижні було все гуд.
    Кидав дроти на акустику, виймав магнітолу і можливо там щось з дротами зачепив(оскільки лампочка під магнітолою).
    Які ще можуть бути ідеї? Куди ще заглядати? І де шукати причину?
     
  5. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Cкоріше за все десь пропадає контакт і вискакує помилка. За помилкою можеш взнати яка подушка. Якщо скинеш і вернеться значить шось нахімічив - шукай в проводці, міряй опір електромагніта - пару Ом має бути (не памятаю точно 3-4Ом).
    Якщо включав запалення без подушки - автоматично маєш помилку поки не скинеш.

    В мене постійна помилка "Високий опір подушки водія" і засвічується лампочка через 5сек.
    В подушці є електромагнітний бойок (електромагніт з бійком), він б"є по капсулі з газом і він надуває подушку. Щоб він спрацював необхідно на нього подати напругу або можна вдарити самому випадково. Чудасія що від виключення акумулятора воно спрацювало - фантастика. А от від експериментів зі скачками напруги тощо, може збійнути блок і подати команду - теоретично можливо.
    В моїй скидалося лише через компютер. Мені помагає не на довго, або опір елекромагніта збільшився (є така штука як старіння елементів, подушка водія на 1 Ом має більший опір) або проводка того, хоча перевіряв.
     
    Останнє редагування: 6 чер 2012
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я б щукав в рулі. Напевнетам фішка не альо
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Теж би це порадив...там тоководи спіраллю йдуть ..якщо десь зігнулись не так то скоро зовсім відламаються і тоді тре паяти, або ще гірше міняти всю подушку.
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    може бути просто тупа випадковість - "улітка" тобто шлейф перетерся або замикає.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)