Аербеги відєднанням АКБ не скинеш....треба на компютерну діагностик... і дивитись далі. Взагалі з подушками обережно вони мають здатність від пошкодження дротів самі стріляти..... а заміна дорога штука......
На днях також висвітлилась лампочка, був змушений обнулювати на сервісі. Іншими методами не обнулюється. Якщо непомиляюсь, то подушки і АБС - обнулення тільки через компютер
Загорілась у мене лампочка аербега. Після повторного включення запалення знову, коли машина постояна 5-10хв. проблема зникла, а потім знову загорілась лампочка. Перед цим обшивав руль і всі дроти та сам аербег знімався, але потім 2 тижні було все гуд. Кидав дроти на акустику, виймав магнітолу і можливо там щось з дротами зачепив(оскільки лампочка під магнітолою). Які ще можуть бути ідеї? Куди ще заглядати? І де шукати причину?
Cкоріше за все десь пропадає контакт і вискакує помилка. За помилкою можеш взнати яка подушка. Якщо скинеш і вернеться значить шось нахімічив - шукай в проводці, міряй опір електромагніта - пару Ом має бути (не памятаю точно 3-4Ом). Якщо включав запалення без подушки - автоматично маєш помилку поки не скинеш. В мене постійна помилка "Високий опір подушки водія" і засвічується лампочка через 5сек. В подушці є електромагнітний бойок (електромагніт з бійком), він б"є по капсулі з газом і він надуває подушку. Щоб він спрацював необхідно на нього подати напругу або можна вдарити самому випадково. Чудасія що від виключення акумулятора воно спрацювало - фантастика. А от від експериментів зі скачками напруги тощо, може збійнути блок і подати команду - теоретично можливо. В моїй скидалося лише через компютер. Мені помагає не на довго, або опір елекромагніта збільшився (є така штука як старіння елементів, подушка водія на 1 Ом має більший опір) або проводка того, хоча перевіряв.
Теж би це порадив...там тоководи спіраллю йдуть ..якщо десь зігнулись не так то скоро зовсім відламаються і тоді тре паяти, або ще гірше міняти всю подушку.