В мене 9 років досвіду їзди на АКПП. Ніколи в світі не захочу більше механіки, хіба би зовсім життя притисло. І то тоді краще на велосипед пересяду. Щоб тут ніхто нічого не казав, то до того 17 років їздив на МКПП. І навіть на таких автах, де переключення передач відбувалося лише з двійною прогазовкою. Ну то таке. З мінусів, які шкодять АКПП - не можна пробуксовувати, не можна залишати жирний слід на асфальті, не можна дійсно братися на буксир за виключенням того методу, який описали вище. Потрібно строго до терміну міняти масло та фільтр в АКПП. Дорогий ремонт в разі ремонту. Більші витрати палива. Але хіба це проблеми для сучасної людини? З плюсів - все решта. Перелічу основні моменти. Для мотора АКПП - благо. Рушання в корках, на льоді, по снігу. При рівних моторах, а часто й проти більш потужних старт набагато швидше, навіть нехай на МКПП хтось стартує з другої, все одно він не автомат і швидше не переключить передачі вручну. Постійно, коли за кимось їду, лише відпускаю газ, у моменти, коли він переключається, щоб ззаду не наздогнати у бампер. Менша ймовірність потрапити у ДТП, адже правильне включення відповідної передачі у відповідний момент гарантовано. Окрім того, для чого зайве відволікання хоч на секунду-дві чи на півсекунди для асів на переключення. По мобільному говориш, адже одна рука вільна (в ПДД заборонено, не враховуючи АКПП чи МКПП). Поставити дистанційне заведення - не проблема. І зранку не сушиш голову, чи ти на передачі залишив авто, чи на ручніку, щоб завести дистанційно. На АКПП сіла дитина чи людина без досвіду і поїхала. Причому навіть на газ може не тиснути для початку. Так, АКПП для лінивих, але і для динамічних так само. Це лише в совдепії повелось, що людині треба побільше труднощів. Але для людини - це на шкоду. Якщо хтось хоче відчути себе асом-водієм, запишіться на курси екстремального водіння і оберіть там авто з МКПП. Коробку я палити не буду, щоб комусь довести, що АКПП краще і динамічніше. Але це факт, який я бачу щодня. В новіших машинах, мабуть швидше у дамських з мотором 0,9-1,2 АКПП, можливо, і має затримку при кік-дауні. В моєму пасаті 1992 року ніякої затримки немає. Окрім того, їзжу на іншій машині, сучаснішій, також з АКПП. Там також все працює чітко. Я не їзжу швидко, але дуже багато людей на дорогах з купленими правами. Одні сплять на ходу, інші думають, що шумахери. АКПП реально не дає мені напружуватись в будь-якій ситуації. А іншими словами, чого когось переконувати. Є ж фанати, які люблять самі розкрутити мотор і поміняти там все. Я належу до трошки іншого складу. Мене цікавить також розібрати мотор і потім його зібрати Але я маю іншу професію, тому, щоб якісно зробити, доручу мотор справжньому фахівцеві цієї справи. А свій час присвячу своїй професії. Кожен повинен займатися тим, що вміє, а не що хоче робити. Знову та совдепія. В тій же Європі відношення до машин лише як до транспортного засобу. А в нас авта вивели в ідолів і моляться. Окрім іншого, хто пише мінуси АКПП - напишіть досвід водіння авта з АКПП. Якщо менше місяця день в день - мова ні про що. Якщо Ви все життя сидите лише на МКПП, то про що взагалі можете говорити? Сусідська блондинка на АКПП Вам програла на старті? Чи погано паркується? Це вина АКПП? Смішно.
Додам лиш те, що з механікою над машиною є повний контроль. таки дочитав весь ваш "длиннопост" і не побачив вже аж таких плюсів.. читав і згадував, як вчора з допомогою щеплення розгойдувався, щоб з ямки виїхати. Читав і думав, а якби в мене був автомат ?
Ще раз кажу - я розгойдую свою, і думаю, що на акпп це зробити в рази легше: D-газ-тормоз-R-газ-тормоз-D-газ-тормоз-R... як бачиш послідовність простіша ніж на мкпп. Моя перша машина з акпп, і я не пересяду на механіку і . Бував у сша - там 95% машин на автоматах і різних. Мав модливість покататися на різних тамтешніх машинках на автоматах - різниці зі своїм не зауважив.
Якщо не дочитав, то як міг побачити. Логічно - не дочитав і не побачив. Не переходячи на особистості, кажу, що з ями краще дійсно МКПП. Але ми до цивілізації колись таки прийдемо і будуть нормальні дороги, де ям не буде взагалі Поки що встав з за руля і допоміг машинці, якщо сам їдеш. А щодо повного контролю - це смішно. Особливо враховуючи к-ть та тривалість по часу стану, коли в МКПП включена нейтралка. Для АКПП нейтралка - це щось з архаїзмів. Отже, про який повний контроль над машиною мова? І ще мене завжди лякають ситуації, коли водій у паніці включає не ту передачу. На АКПП в режимі "Д" - справді повний контроль і ніяких ситуацій.
Файно почитати всі дописи. Єдине, що хотіла сказати, тут не стоїть питання, що краще - автомат чи механіка. Просто цікаво було дізнатися, чим відрізняється одне від другого. Тому давайте не будемо прикріпляти "галасувалки", а залишимося кожен при своїй думці. А, якщо комусь ще є що сказати про АКП і МКП, то цікаво буде почитати. Гарної неділі!
та да, аж здивувався, коли прочитав ваше: при тому всьому тормозячи. а на механіці - перша і зчеплення! все, більше нічого не треба (найстрашніший варіант, коли зовсім застряг, то ше першу з задньою чергувати. якщо я це можу робити на ВАЗі, то на ВВ взагалі проблем нема - там куліса в рази краща). ніколи про таке не чув, сприйму як існуюче. стосовно МКПП і АКПП - думаю діло звички і можливостей людини. я людина котра розуміє техніку, розумію як вона працює і чому "поводить себе саме так, якщо зробити так", а є люди котрим машина не втямки. не розуміє, не хоче розуміти і нафіг їй то не потрібно. Коли починав тільки їздити (то мені ше 15 було, тато вчив на грунтових дорогах), казали мені люди, що є вроджені водії - котрим легко вчитись, а є ті кому просто не дано. от моє ІМХО що автомат для таких людей легше. ні в якому разі нікого образити не хотів даним дописом, просто така у мене думка. п.с. вважаю свою думкою достатньо об'єктивною, адже й сам їздив на автоматі, достатньо довго (у мами була славнозвісна зелена бора)
обмеження повязане з тим, що при заглушеному моторі не працює маслонасос коробки, відповідно такі обмеження введені для того щоб не перегріти коробку. ну а авто ніколи не втіче від вас з ями через те що на драйві+без натискання на газ швидкість небільша ніж в пішохода
стаж їзди на акп - 9 років. скажу так, для повного кайфу, акп хоче потужного двигуна. порівнював свою з матіз 0.8 акп(52к.с.) і з infinity G35(330к.с.) ))))
Я розумію техніку, але не розумію навіщо складнощі, коли можна простіше і є можливість собі це дозволити І я якраз з тих людей, що впевнений - машина має їздити, а не ставити мене у становище, коли я маю думати як воно там буде коли так, або коли так. Так що і твоя правда також.
ну полуосі ж ніхто не від'єднює, значить рух в коробці є п.с. треба до розмови Кіндера покликати. Він довший час їздив з АКПП на Б4 пасаті, а тепер на механіці їздить - треба спитати чому.
думаю від того що в нього 90 силний мотор(на мою думку то трохи заслабенький для акп) ну і витрата пального не подобалась. мені самому хочеться механіку а ще б на дизелі в теперішній час, але те що їзда приємна і зручна на акп, цього не забереш
От, власне для таких водіїв і придумали автомат. Хтось яйце розбиває з тупого кінця, а хтось - з гострого. І не можна говорити, що механіка ускладнює комусь життя. Якщо Ти так вважаєш, то не означає, що воно так є насправді. Це Твоя думка, і вона має право на існування. Інші вважають, що для них механіка краще - і вони мають цілковиту рацію. Але не треба клеїти ярлики, що механіка - це фу!, а автомат - для інтелігентів. Не можна казати, що кожен, хто має номер на Київстарі - дебіл... Буковки можуть передати думку, але не передають емоцій, ані настрою. Тому, для уникнення непорозумінь, офіційно повідомляю, що я зараз у чудовому сонячному настрої і хотіла би, щоби наші дописи на форумі були питаннями, інформацією, навіть емоціями, але ніколи не звинуваченнями чи образами когось, хто має думку, відмінну від нашої.
думаю всі мали щастя покататись на тому чуді можливо я таки упереджено ставлюсь до того всього, але люблю я таки контролювати все. Люблю карбюратори, коли ти точно знаєш який дифузор, скільки буде лити, а не коли в тебе купа датчиків і все вирішують за тебе. так, новітні технології - це прогрес, це добре і те.де. Думаю всі розуміють, що пульт від телевізора з'явився тоді, коли людина зрозуміла, що не хоче підводитись з дивану для зміни програми. - вважаю, що акпп з'явилась так само. але, щоб зараз не почали крутити мої слова і казати, що акпп то добре і манна небесна, скажу, що макдонадс з'явився з тих самих причин. мені на акпп їздити не цікаво, я не того поля ягода. ось. ніц проти акпп не маю, катайтесь люди та отримуйте задоволення. мені не впадло в пробці тиснути щеплення і перемикатись постійно.
Транспортувати машину з АКПП на шнурку вредно навіть з оговореними виробником умовами. Справа в самій конструкції коробки. Механізм переключення передач здійснюється гідравлічним методом. Є система ричажків і клапанів,які це все роблять.Коли двигун не працює- не працює маслонасос в АКПП а відповідно масло не подається на клапана і на самі шестерні що крутяться. А любе зелізо яке треться без масла сильно стирається дає металічну стружку і може дати клина. Масло АКПП і масло МКПП сильно відрізняється густиною і тому МКПП працює без насосу. АКПП зроблена для полегшеного керування авто і для легшого продажу покупцям які не вміють їздити, але вона обмежує можливості використання авто. Людина яка їздить на МКПП і повністю володіє управлінням авто навіть не зауважує наявнісь механічних переключень - все доведено до автоматизму. Людина яка не має того автоматизму мусить його або отримати або сісти на АКПП.