Згідний на сто процентів. Їзджу на механіці і не відчуваю коли переключаюсь, все проходить автоматично, тільки інколи не зручно коли розмовляю по телефоні, але тоді автоматично підкеровую ногами аба тримаю кермо ногами, а це незручно. АКП була б зручнішою, їй треба віддати належне, бо коли їду на МКП, не розмовляючи по телефону, рука постійно (майже) лежить на важілі переключення передач.
під досвідом керування маю на увазі хоча б місяць юзання такого авто, а не одну поїздку. Ще додам аргумент в користь акп. випадків пересідання на авто з мкп на акп купа, а от навпаки практично і нема. кажу по власних спостереженнях за знайомими і родичами. хоча пробував і на механіці після того - і нічо, нерозівчився, все автоматично так і проходить як описують. P.S. те ж саме стосується того що з дизеля народ на бензин майже не вертається, з автомобілів підвищеної прохідності на легковушки неможуть повернутись і з Audi на VW,... рідко пересідають
Ти також мав Джетту на АКПП. Я ніколи не куплю авто з АКПП, поїздити на чужій можна, а свою зась! Так, в мене був заслабий двигун для АКПП, і лило бензини забагато і динаміка була заслаба, але... 1. я дивуюся як Басс розхитував свою на автоматі. Згідно німецької інструкції, перемикання з драйв на паркінг і з паркінгу на задній хід здійснюється при повному натисканні педалі тормозу і при повній зупинці. Як Ти можеш розхитати машину швидко перемикаючи передачі D та R? Ти вбиваэш так коробку. 2. На інжекторній механіці так жиш само можна ввімкнути першу передачу, витиснути щеплення, вийти з машини і попхати її. 3. А ти спробуй в екстремальній ситуації коли відмовляють гальма (а в мене на автоматі таке було 1 раз) затормозити швидко! В механічній врубуєш нижчу і мотор сам дуситься одразу тормозячи ним Як на мене важливий фактор хоча як кому! 4. Заміна на АКПП масла + фільтра + прокладки вартує фігову тучу грошей, на механіці просто копійки як морозиво купити. 5. Ремонт АКПП піпєц який дорогий в порівнянні з мехінакою. 6. Я люблю розкрутити двигун при потребі до відсічки на тій передаі на якій це треба, на АКПП алгоритм коробки і мозгів тобі цього не дасть, хоча на великій кубатурі це пофік (не аргумент). 7. Якщо автомат варіатор - це взагалі складна система передавання передач і динамічного прискорення, взагалі не так як простого автомата (потрібно привикати), різкий старт має супроводжуватися не тільки повним натисканням педалі до підлоги, а ще й різким (швидким) натисканням педалі, інакше машина тупо буде набирати швидкість. Майже усі машини скоро будуть продаватися в салонах з АКПП, питання років п*яти і майбутнє за автоматами, але ну його нафік цей автомат. Фізика машини зовсім інша. Я не переконую що механіка краща, це так як подобаються блондинки і брюнетки, грубі і худі, всі вони клёві але в кожного свій смак і фізика!
така методика навіть описана десь в інструкції по експлуатації пасата, там якщо затримка менше 1-2-3сек? то гальм нетреба і воно розраховано під розкачування. тут згідний. раз на 60000км(по інструкції чи то на 60 чи 120 тис) 120$ з роботою. масло арал синтетика, одна з найдорожчих з запасом. тут неоднозначно, бо ресурс при грамотній експлуатації величезний, + щеплення нетреба міняти. ну а як вже вийде з ладу то тут є 3 методи - капремонт(1500-2000$), заміна на бу (500-800$ з роботою), банально перехід на механіку(???$) можу запросто продемонструвати як мотор в мене при потребі крутиться до відсічки.пр екстренних обгонах завжди юзаю, прискорення тоді афігенне.секрет в кнопочці кікдауну, яка знаходиться під педаллю газу. тобто треба натиснути повний газ+прожати ще ту кнопку
А тут можна детально, бо в своїй німецькій книжці того ніде немає! Я незнаю як в тебе, а в моїй книжці писало раз в 30 000 км пробігу. Друге, ніхто мені не дав чітку відповідь чи Арал підходить саме в мою коробку, дуже розмиті були дані в каталогах оригінального Аралу (сам читав). Третє, виробник раlbnm Ауді-Фольцваген масло. Замінники що є ні в одному каталогу не вказували моїх типів двигунів, марки Б4 Пасата і типів коробок. Лив Арал на свій ризик.Ти говориш про нову з салону? Звідки ти знаєш як екслуатувалась твоя машина до тебе. Хто і яке масло лив туди і коли! На старому апараті в любий час може вийти коробка як і все інше в авто. Коли твоє авто 8000$, а капремонт 1500$ - трохи накладно. А ти знайди АКПП до Б4 зі своїми (потрібними) буквами на шроті. Моя вже не потрібна коробка валяється 4 роки в гаражі і нікому сплавити. Машин майже немає таких. Перекидка на механіку 600-800$
яя також вважаю що бу акп це гроші на вітер, але це так варіант. про заміну на 30000 це в тебе видно стара коробка типу 096, яка розрахована на мінеральне масло, тому і заміна так часто, в мене ж сучасніша адаптивна 02M. масло міняю тільки в загальновідомого майстра(Роман на перехр стрийська-наукова) по акп, і вибір саме аралу і з такою періодичністю продиктована його досвідом ремонту і заміни мастил. пробіг на аралі і на тій акп вже 160 000 км
і ще от ця коробка є розробкою фірми ZF, а не VW і ставиться і на інші автомобілі, тільки з іншими передаточними числами і калібровками, так от VW рекомендує в цьому випадку тільки VW масло чисто з маркетингових міркувань, щоб самому заробити. оригінал VW масло в акп є доволі низькорівневим і ненайтехнологічнішим маслом, коробки на ньому ходять менше ніж на дорогому синтетичному маслі. це все з досівду майстра і не тільки
звісно, але не експлуатував так довго і не займався перекиданням на МКПП. - в цьому тобі рівних, в питанні всіх ньюансів, нема. хочу також добавити:
У кожного свій життєвий досвід. При таких розкладах я би також давно позбувся АКПП і купив би... іншу машину з АКПП. В інструкції пише, що ще й час затримки має бути та впевненість у включенні передачі (легкий поштовх якби). Я би також не ризикував таким. У такій ситуації є ручний тормоз плюс аварійне втикнення паркінгу, або на крайній випадок нейтралку. Коробці ппц при такому паркінгу, але життя дорожче. В реалі - не дай Боже, але такий спосіб був десь вичитав. Хіба на механіці є якісь фільтри коробки? Там масло раз в сто тисяч міняється, і то, мабуть, ні. Поправте, як точно має бути. На АКПП книжка пише раз в 30 тис. заміна фільтра, раз в 60 тис. заміна фільтра та масла якось так. Не скажу, що дешево, але і фігову тучу не коштує. Тим більше, за комфорт потрібно платити. Факт на лице. Але якщо їздити з розумом без пробуксовок і вчасно замінювати масло та фільтр, рерсурс автомата - тисяч 300 не менше. Кубатура в моєї машини 1,8, але є два режими - економ та спорт. На спорті крути собі аж до відсічки скільки душа побажає. Але АКПП мотор все одно не дасть спалити, переключиться, хоч і набагато пізніше. І це в машині 1992 р.в. А що говорити про сучасні. Щодо автоматизму переключення - людина ніколи не справиться краще за автомат, хіба що професіонал з величезним досвідом водіння А прості люди... Все одно, нехай і автоматично, треба забирати руку з руля на ручку час від часу, або й постійно тримати її на ручці в корках. Ще й ліва нога постійно тисне педаль до упора, а потім втримує щеплення при рушанні. Не нога вже за пару років буде, а поліно І взагалі - тема про враження від АКПП. А не про труднощі життя. Коробка АКПП - дорожчий в експлуатації варіант, але комфортний. Дуже комфортний. Кожному своє. Коли ще їздив на механіці, але пару раз спробував поїздити на АКПП, відтоді мріяв купити авто лише з АКПП. Чув дуже дуже багато розмов перед тим, що автомат - то повна лажа. І, як завжди, не повірив, бо говорили лажу. Направду АКПП мені особисто суттєво полегшує водіння. Якщо хочеться адреналіну, або пригадати молодість - можна позичити в друзів авто на МКПП і вперед. Але якщо хочеться їхати, я обираю АКПП.
Заміна рідини в акпп залежить від номера коробки, щоб ви тут не писали. У мене в інстукції до неї (01М) пише що рідину не міняти! її повинно вистачити на весь час експлуатації. Але якщо прийдеться міняти(потекла, ремонт, впав рівень а не знаєш шо залито, і т.д), то тре злити все і обовязково при цьому змінити фільтр та прокладку картера коробки - ось таке написано. Щодо гальмування двигуном - саме воно дозволило мені погасити швидкість, при минулій аварії, і саме для цього в наших акпп є лімітатор! Я коли бачив, що вже нема щеплення коліс на обочині і колеса марно горять і не встигну вирівняти - то включив лімітатор на 2гу передачу і спрямував в поля... проштовхнути важіль до лімітатора 1ї банально не вистачило часу
перепутав, коробка в мене таки 01M і ті всі АКП коробки, які ставились на VAG не є еталоном надійності і рахуються посередніми. і ще, зі слів того ж майстра, що чим новіше покоління коробки, тим вона менш надійна і деталі в ній всередині все більше нагадують іграшкові, бо пробують в той ж корпус втиснути більше передач, а на ціні зекономити, для виробника зараз головне щоб гарантію авто пережило, а далі пофіг. так от оті 3-ст автомати, що ставились на МК2 це найбільш надійні акп VAG групи, хоч і самі тупі на ходу
На це потрібно було не мало каси зелених. А ти спробуй з 80 км/год зупинити Пасата. Скільки метрів ще проїде? Ручник в мене був затягнутий і це мені допомогло, а ще допомогло що фура їхала передімною з прискоренням, інакше би вциндошив або злітав би на обочину як Басс. Як на мене коробка механіка є ефективніша! Паркінг на їзді ти не втикнеш хоч вкакайся, принаймні в мене це було не реально! В тому то й перевага, що на механіці немає ні фільтрів ні прокладки, відкрутив ковпачок, долив і поїхав. На АКПП все міняється повністю і фільтр також. Мені винесло все 750 грн на 30000 км, багато чи мало судити кожному. Тепер на механіці ця процедура коштує аж раптом 60 грн з роботою. Так, але я машину купив з таким пробігом мабуть (може скручена була), тому ресурс коробки міг бути вже на грані (хоча я того не знаю бо перекинув її). Ти розгоном на 1,8 задоволений? Я цілком ні. Мені обгін - це був просто ритуал. Спалити кажуть двигун на автоматі не можливо, але я на трасі при 110 км/год тахометр показував 4000 обертів, а тепер 3000 оберти на механіці. Уяви як постійно автомат перекручує оберти. Не факт що ресурс автомата більший, як на мене то міф придуманий Американцями. Автомат - це алгоритм. а вот людина робить все чуттєвіше, принаймні я. Корки мене не харять бо лише відпускаю щеплення. Немає нічого сексуальнішого , ніж тримати руку на коробці, хіхі )))) Мені пофік з інстинктом чи автомат чи механіка, ліва підлаштовується або працювати або відпочивати і ніколи не смикається, але на механіці ліва нога не отрафується )) Іноді сідаю за останню модель Ленд Крузера 4,7 дизель бі турбо автомат. пре як бик на червоне, але бля приємніше сісти навіть за Ланос на механіці і вкрутити повний газ на понижених передачах ))))))))) Автомат таки помре колись, хоча майбутнє за автоматом )))))))))))
Гг, не пам'ятаю хто з одноклубників мені казав, що вміє "розгойдувати" машину на автоматі, але: їхав вчора додому і помітив, що на узбіччі полірує сніг мазда 6 (не старенька кседокс, а нова, велика). зупинився і вирішив допомогти виштовхати. Діло було пльове - треба було трішки підштовхнути машину. Спробував - ніяк. кажу водію - пробуй розгойдувати, я поможу, вмієш ? Гг, а він мені відповідає: не варіант, тут автомат. махнув рукою і порадив водію викопувати машину щіткою чи ногами +100 за МКП
тормоз - ер - газ - тормоз - де - газ - тормоз - ер - газ - тормоз - де - газ. так ? чи не натискаючи тормоз, відпускати газ і силою переключати між де і ер ?
Без гальма - ніяк. Але є і перевага, з вищеприведеної інструкції, блокування не спрацьовує, то поермкнувши передачу, достатнь відпустити педаль гальма - автомат сам пхає машину Якщо, потрібно більшу амплітуду, тоді тре трішки натиснути на педаль газу, а оскільки педалі щеплення нема, то це робити дуже легко.
тяжко сказати, бо все якось на інтуїтивному рівні, навіть не задумувався, але реально практично не натискаючи на газ і практично без гальм