Акумулятор

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем MARTINI, 17 гру 2006.

  1. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    В мене аналогічна ситуація, одна банка замкнута акум. ще рідний 6 років має, заряджав 24 год. Поки працює, але думаю скоро вклякне, буду брати новий.. Єдине що спасає, це старт з пів пінка.
     
  2. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Мдя, прогнози не втішні :sad:
    До речі є методика "розряд-заряд" струмом 0,1 від ємності (приблизно дорівнює навантаження лампочкою на 55w для 60 А*Г акумуляторів). Так там пише розряджати до напруги 10,2 В. Так от питання - ця напруга має бути під навантаженням чи без навантаження в кінці розрядки.
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Новий АКБ без нагрузки показує 12,6 - 12,9. під нагрузкою 80 ампер повинен тримати 11,8-12,2.
    без нагрузки! але то замало, розрядити треба до 3-4 як мінімум, а потім на зарядку
    це скільки? має бути для АКБ ємністю 60А - 6 А но годину,
    але як практика показує - ліпше 2-4 А, але годин так на 15!
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Спочатку другий варіант(перемішування) дуже вирівняти в тебе не получиться але ти зменшиш ємність в сусідніх банках і відповідно під час зарядки підтягнеш всі банки до необхідної плотності.
    6А до закіпання а потім понижуєш поступово (на протязі 5-7год) до 1А, потім залишаєш годин на 12-24 з мінімальной напругой(1А)
    Не згоден що без нагрузки нормальний акум ніколи не розрядиться до 3-4В, точніше заміри без нагрузки такими не будуть, заміри робляться під нагрузкою. На роботі стоїть дизель-генератор з дохлим аккумом то без нагрузки має 11-12В а прои підключенні лампочки 21Ват напруга падає до 7-6В і поступово падає до нуля та після відключення за хв підіймається до 9-10В (аккум більше року валяється в дизельній)
    А взагалі зекономлені 150-200грн на карбюраторщику випливають в 600-800грн на покупку нової АКБ, тому відрегулюй системи двигуна і на цьому аккуму ще проїздиш рік як мінімум. Чим краще заводиться двигун тим довше служить АКБ.
     
  5. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Та впринципі на кому на кому а на карбюраторщику не економив, але тепер оглядаючись бачу - що великою їхньої зацікавленості в результаті не було - їм головне шоб більш-менш їхало, не жерло, не тупило...
    Зараз сам начитався розумних книжок по карбах і зрозумів шо нічого складного в тому нема - та й з здихаючий акум заставив врешті решт привести карб до нормального стану, купив пулл-даун і ше декілька дрібничок і зайнявся цим.
    А щодо розряджання - проблема в тому що якщо переборщити то може відбутися переполюсовка банок і тоді той акум мабуть тільки на "смітник".
    На зарядці в кінці всі банки киплять крім останньої :sad:
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    нічого страшного, все вертається.
     
  7. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    порадьте хтось відносно дешевий акумулятор який би проїздив хоча б 2 роки. на бош, варту і всяку таку дорогу фігню навіть дивитися не хочу, маю гіркий досвід, реально дорогі і неякісні. зароаз дивлюся на А--мега за 680, Форсаж - за 710 і на домінатори мають сказати десь ціну...
    які ще є? і хороші відгуки бажано відразу місце продажу.
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Бош, Варта і всяка така дорога фігня??? Я Варту брав за 700, рік тому, і то з доплатою 50 грн за термінову доставку, то дорого??? Невже зара все так погано стало?
     
  9. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Брав домінатор на зеленій, 60-ка, 3 роки тому (якраз десь зараз гарантія зикінчується, хоча я її і не оформляв. ) Заряджаю заводським пристроєм, 2 рази на рік. Контролюю рівень рідини (доливати ще не приходилось.) Пару раз зимою сідав, але то я не їздив 2-3 тижні, машина була в холодному гаражі. Тепер просто скидаю клему, як знаю, що 5-7 днів не виїзджатиму. Нормальний акум.
     
  10. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    хмм 2 роки тому брав бош сільвер за 1100. в мене дизель там від 70 і бажано холодний старт від 650. такого варти не буде за 700 аж ніяк.
    ціни я написав. на боші С4 поза 1 тис. хіба брати бош блу за 815 грн але там холодний старт низький
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ще раз бош сервіс, скажу. Вони ж мені за таку ж варту на 150 грн більше заспівали, а коли виявилося що її в них не має ( про бошівські навіть не кажу, у них їх взагалі не було), мені пробували втулити вітчизняний ще дорожче!

    У мене Варта сільвер 61, пусковий струм 650А.

    Бачив в метро стоїть лінійка бошів с4 - дешево, далі нікуди, але тут тре дивитись щоб дата виготовлення була недавньою
     
    Останнє редагування: 28 лис 2011
  12. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    теоретично по мануалу 60-67 в мене то можна глянути, просто я не бачив 60-ток з таким високим холодним стартом тому брав 74
    де купляв?
     
  13. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    хтось чув щось про ПОльські акумулятори Centra? от мені їх порадили напротивагу бошу і варті.. і може знає де їх можна у Львові придбати.
     
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Попробував зі своїм здихаючим акумулятором усі, на мою думку, нормальні методи відновлення:
    - декілька циклів заряд-розряд невеликими струмами, одночасно з цим підрахував ємність, яка залишилася в акумі, вона становила лише близько 12 А*год замість 60 А*год і не хотіла збільшуватися;
    - в усіх банках була густина 1,27 а в одній 1,20 - довів в цій банці густину до 1,25 але ємність ще зменшилася взагалі до 9 А*год.
    Зрозумів що діла не буде і поїхав на Луганську в автомагазин - здав свій за 10% знижки і купив новий такий же ІСТА 60 А*год 510 А пусковий з 2 роками гарантії за 486 грн (за зданий дали 54 грн знижки). Купив такий самий бо попередній визнаю що добив сам - часто садив стартером в ноль (особливо зимою) і так залишав на декілька днів, чого категорично робити не можна, тому до виробника претензій нема.
    В процесі експерементів зі старим акумулятором вияснилося, що нереально знайти електроліт підвищеної густини 1,40, а є тільки по 1,27, тому заміна електроліту в тій одній банці відбувалася в декілька етапів - ареометром відсмоктував частину електроліту (грам 100) а потім таку ж кількість заливав ареометром назад (десь читав що не бажане оголення пластин акумулятора тому старався робити все швидко але обережно) і так разів три. Але все одно не допомогло - єдиний плюс з тої всієї ситуації - прочитав і зрозумів правила поводження з акумом.
     
    Останнє редагування: 3 січ 2012
  15. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    минулої зими лишав машину в гаражі зимувати. попередньо зняв акуму і поставив на автомат дозаряду на зиму. мол, щоб акума не померла.

    результат - рівень електроліту низький. пластини зверху вже сухі. Хоч струм був дуже малесенький і імпульсний.
    ємність теж була порядка 10 А/год.

    щілинність порядка 1.30-1.35 в кожній банці. купив дист. води за 5 грн. і за тиждень зарядки/розрядки відновив акуму. бігає досі.

    п.с. акума не любить зміни електроліту в банці. не любить змішувань і те. де.
    ти легко міг довести пластини до осипання. будь обачнішим ;)
     
  16. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Хочу завтра на день поставити на зарядку акум, на стоянці, як думаєте нормально буде, чи почекати плюсової температури?
     
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Нормально буде, головне щоб був не замороженим (буває таке якщо АКБ розряджений і плотність йго падає до 1,1 (при нормі 1,27) - замерзає як вода!)
    ,
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Дилема, Іста 460грн, Топла 560грн обидва 60а що вибрати...?
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я за Істу :gamer:
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я би Істу вибрав
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)