Акумулятор

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем MARTINI, 17 гру 2006.

  1. dunkan

    dunkan Active Member

    Авто:
    passat B4 1996,Оpel vectra C 2004
    блін просто перший раз чую,можливо і так просто мене здивувало без доливання,тупо я зрозумів має гарантію 2 роки вот він і відслужить своє,бо я вже з батьком думаю що не може таке бути почалося літо тепло а воду тре доливати почади до нього добиратися,видно що на кришці 6пропок є но до них не добратися думали під наклейкою є індикатор зарядності здерли а там пусто:pardon:кароче мучалися но так і не добралися до них,але видно що є 6 пропок під низом і збоку стоїть дирка на перелив
     
  2. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відчитаюсь, про їндикатори- той індикатор показує , що робиться в одній банці над якою він стоїть і нові Боши від нього відмовилися.
    Про Варту на базарі по ВВеликого-Кульпарк. валом, ціна 700-800 грив, дають гарантію 2 роки.
    Собі взяв Бош на Зеленій , заодно перевіряють чи нема глюків від генератора при зарядці, якщо все добре дають гарантію 2 роки.
     
  3. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Головне у любого аккумулятора - строк виробництва. Чим ранiше вiн вироблен, тим менше прослужить! То ДОГМА! Шукайте бiльш свiжiшi аккумулятори!!!!!
     
  4. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Продовжуючи тему про акумулятор.

    Заїхав по гарантійці на сервіс центр для перевірки заряду АКБ від генератора.
    Заміри проводилися простим тестером, без всяких нагрузочних вилок, сказали крутнути мотор до 1500 обертів і ще раз з включеними фарами дальнього світла+ кліма і все що є.

    Після чого дед-майстер зробив висновок про повну непридатність мого генератора , гарантійку не пробив оскільки заряд нижче норми.

    В печалі всю неділю вивчав мануали, виявилося,що заміри треба робити не при 1500 а при 3000 обертах і "тест на навантаження" робиться при лише включеному дальньому світлі фар а не всього наявного обладнання.Пас генератора в мене самонатягується роликом.

    Після чого взяв тестер і з батьком сам заміряв напругу як описано в мануалі.
    Всі одержані дані збіглися з даними мануалу.Для профілактики планую при заміні пасів замінити щітки генератора.

    Прошу поради- заїхати тому деду-гарантійщику по хавальніку тим його тестером, чи почати з магазину який мені продав того акумулятора.Магазин мережі АТЛ.
    Чи сперше всетаки продіагностувати знятий генератор на Бош сервісі і з тими результатами їхати в магазин.Проблема в складному доступі до генератора при демонтажі.
    Хто стикався з подібним? Крім Бош-сервіса де ще можна перевірити генератор, були на форумі адреса але пошуком чомусь не знаходяться.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Lubas

    Lubas Active Member

    Авто:
    VW VENTO 1.9TDI 1995
    може не в тому розділі, але в тій темі...
    шукаю татові на форд ескорт акумулятор якийсь б/у. машина йде на продажу, тому нового не потрібно. головне - щоб трохи працював ще, ну і ціна... поменша бажано
     
  6. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    здох акумулятор, я за пиво у знаёмого взяв акумулятор від буса, мабуть шо ампер 90, наклеёк нема.

    питання таке він нармально заряджається чи для нёго на гольфі працювати напряжно?

    заміряти ёго рівень зарядки доволі напряжно, бо індикатора нема а хвилин 15 роботи стартером (з перекуром для стартера) ефекта для нёго ніякого не мають, як крутив так і крутить
     
    Останнє редагування: 12 жов 2009
  7. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Недозаряд постійний буде, якщо тимчасово то можна на довго залишати не бажано.
     
  8. Lubas

    Lubas Active Member

    Авто:
    VW VENTO 1.9TDI 1995
    так що там з акумуляторами щоб купити??? глухо?
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Все залежить від стилю їзди. Якшо їздиш на короткі дистанції 10-25хв. то бажано для профілактики раз на 2-3 міс. підзарядити, а якшо довгі то повинно бути все ок!
     
  10. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    скільки можеш виложити за б/у акум?
    в мене друг два тижні тому поставив новий акум, бо старий заряд слабо тримав, але трохи ше працює. думаю, шо тобі підійде на всі 200%. тільки питання в сумі.
    пиши в пп, я запитаюсь
     
  11. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    З чого ти таке взяв ? Акумулятор це ємність наприклад води і генератор її наповнює, чим потужніший генератор тим швидше він ту ємність зможе наповнити.
    От з цим в принципі згідний.
     
  12. Lubas

    Lubas Active Member

    Авто:
    VW VENTO 1.9TDI 1995
    слухаю тебе... то мої гроші (я в тата понятно, що брати не буду), тому якщо йому стане місяць поїздити (підремонтує і поки продасть), то слухаю твою суму...
     
  13. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Ну ти сам відповів, правелно, але кожен генератор може заповнити певну ємкість, якщо ємкість велика то йому вже напряжно, а це не є добре.
     
  14. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    3 роки тому купив Варту і їздив на ній аж до вчора. Завтра думаю купити аналогічний:music:
     
  15. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406

    Тема про ємність АКБ вже перемелювалася не раз, я прихильник брати з запасом, а на твердження ,що треба брати як було в стоку наведу протилежний аргумент- гляньте мануали по новим авто- стоять акумулятори більшої ємності ніж стояли в аналогічних авто(розмір,вага,кубатура той самий генератор), думаю це через встановлення додаткової електроніки(кліма,підігрів,стереосистема ітд) і ніякого недозаряду не спостерігається. Але чим більша ємність АКБ тим він відповідно і довше потребує зарядки і при простої чи короткотривалих виїздах ясно,що АКБ потребує додаткової підзарядки.

    Особистий досвід- на моє авто в 1994р стояв АКБ 63А год, на А4 1994-2001(з аналогічним мотором) стоїть 70А год, і виписка з мануалу

    Можно также устанавливать более крупные аккумуляторы, чем перечислены выше.

    на А4 2009-95 А год.

    Загалом АКБ на 100 А год хватає "по вуха", лишби помістився.
     
  16. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
     
  17. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    а де можна знайти такий мануал на мій пассат?
     
  18. TELESYK

    TELESYK Active Member

    Авто:
    Vento4ka 2.8і ААА
    Dodge Ram Van 2.4і
    Dodge Grand Caravan 3.8і V6
    BMW E46 320і
    Vectra C 3.2 V6
    CLK 2.0 kompressor
    Шановні одноклубники прошу поради
    сіла АКБ, поставив на зарядку, вже заряжається 16 год., але киплять тільки крайні дві банки і плотність в тих двох банках гуд, а інші чотири "відпочивають", в них плотність піпец.
    моя АКБ
    [​IMG]
    мій зарядний пристрій
    [​IMG]
    Який вік акума не знаю, зарядний пристрій - чудово працює. Питання АКБ мертва і потребує заміни чи є якісь варіанти???
    Дякую.
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Якшо банки не киплять-Без варіантів!
     
  20. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    ІМХО - Триндец йому... Не допоможе ніц йому не поможе вже...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)