За останній місяць/два прийшлось трошки потратитись. В січні було замінено АКБ, мій попередній топла 100А відслужив приблизно 5,5 років, вважаю що це досить нормально, він в принципі ще робочий, але після 3х днів простою на стоянці заводився або з трудом, або не заводився взагалі! Поставив Bosch S5 95А... Нормальний!
Також, після недавнього ажіотажу з радіаторами пічки на форумі, вирішив і собі замінити радіатор, бо гріло вже реально слабо. Головне, що для заміни майже нічого розбирати не треба, міняється просто, є доступ зі сторони блоку педалей!. мій старий, ззовні стан хороший, а в середині реально більша половина забита!!! Паставив дешевший аналог фірми ванвезел Нормальний! Щоб замінити термостат бажано зняти генератор, інакше добратись до крайнього болта дуже важко. Поставив фірми вернет. Нормальний!
В мене на Г2 і Бош був і Топла, що один, що другий теж так прослужили. А от останній Топла -> десь 3 роки і діагностували йому "амбу". Може того, що довгий час стояв без діла. Заздрю, заздрю по доброму)))))) після того сєкаса, який я пережив. Аудюху, певно розумніші німці робили, ніж Б5го))) Не розумію, чого так.... наче б то двигуни у нас однакові, але в себе знімав термостат без особих ізвращєній при наявності ключів/подовжувачів/карданчиків.
Доречі та, в аудосах якось легше радіатори міняються, що в С4 пічка витягується з-під капоту, що в С5 радіатора так само як і в а4 міняється легко з салону. А от в фольців постійно треба знімати ціле торпедо... То якась мєрзость. Ще на пасаті В3 міняв 3 рази радіатор пічки то лишалось кожен раз десь 5-6 завих болтів чи гайок і всеоно все трималось))
Можна було і так, з карданчиками, але я хотів зняти генератор і оцінити стан обгінної муфти і підшипників..
Недавно замінив дві форсунки 1-шу і 4-ту, вони по даних діагностики вже були в критичних зонах. Купив в Польщі б/у, але перевірені там і з підтвердженням всіх параметрів. Заодно замінив ремкомплекти ущільнювачів на всіх форсунках. Тепер показники діагностики в нормі і розхід впав приблизно на 1 літру!
Міняв вчора амортизатори разом з пружинами (б/у) від S4 підвіска 1BV, замість своєї 1BA, хотів дропнутись нормально, а в результаті 1см. мало блін.... ричаги разом з посадочним місцем вилазять... от такі цапфи!
Після поїзки на відпочинок, я все таки вирішив доставити круїз контроль (КК) , який я планував встановити ще давно. Згідно розшифровки VIN коду, блок підрульових перемикачів мав би бути 8e0953549n - він з підтримкою функції КК і мені треба було лише докупити саму ручку КК і програмно його адаптувати. Але по факту, виявилось, що блок стоїть 8e0953549s! Чому так? Х.з! Може його хтось, колись поміняв, може якась помилка... Я не знаю! Тому встановлення КК відмінялось. Необхідних блоків в продажі на той час (приблизно 2011-й) не було, а якщо були, то ціна була захмарна. А зараз, б/у запчастин повно, тому був придбаний блок підрульових перемикачів 8e0953549L Ручка в мене була вже давно. А далі все просто! Зняти, вірізати місце в нижній обшивці руля, поставити і адаптувати! КК на місці! І саме головне - Він працює!
КК - офігєнна штука. Маю таке, воно супер по трасі. Но не по нашому місту. В мене на КК розхід по трасі на 1 - 1,5л менший, ніж без його увімкнення. Це спостерігається коли їду з дитиною, бо коли без - то на педальку натискаю добряче, як правило 150-170 км/год. Звісно в нас нема автобанів, але в такому режимі їзджу в Броди до тещі за молоком.
Такий вигляд на авто) Холодну частину відірвало в результаті розриву компресійної крильчатки. Сама крильчатка розлетілась на сотні частин, загадивши весь впуск! Вал пополам Геометрія суттєво зношена . Думаю це і було причиною розриву крильчатки!
Не буду. Доречі це про А4, тут 1,9 і одна голова! Все затрималось в інтеркулері. Впуск знімався весь, всі патрубки, впускний коллектор, інтеркулер, все було оглянуто і вимито. Залишків після інтеркулера не виявлено!
Капець... перший раз таке бачу. Гм.... не мішало б вияснити причину чого крильчатка розлетілась... там серйозний жаростійкий метал і якого хрена просто так розлетілась.... Масла турбіна не жерла???
В результаті було куплено б/у турбіну, так як не знав чи підлягатиме моя ремонту (заміні картриджа). Купити б/у в нормальному стані дуже важко! Більша поливина - хлам! Знайшов більш-менш нормальну, але всерівно треба було все розбирати і чистити бо геометррія підклинювала. А зі своєї тепер буду робити гібрид 1752.
Бляха муха то капец..!!! Я бачу шо моя турбіна тоже до свиститься , я твк з передувом поки нічого і не вирішив... А чому ти думаєш шо то через передув ... Воно так виглядає шо відкрутилася гайка і крильчатка злетіла з вала..
На сток прошивці тобі це не загрожує! В мене в прошивці наддув 2650, в піках надув досягав 2850 без помилок.. Так як геометрія Дуже зношена і підклинювала то такий надув був далеко не в піках а доволі часто! Розрив кричьчатки при оверспід обертах вала доволі часте явище!!! на валі ліва різьба, гайка не відкрутиться!