Зняв кожух, послухав. Джерело звуку не від генератора. На фото виділено район звідки чути звук. Також прикріпив запис звуку. Правда, в живу дзелечання відчувається трохи сильніше. На записі їх ледве чутно. Ще раз перекурив вподібні симтоми по форумах: два варіанти: 1 Форсунки 2 Маховик Буду вдячний за поради. Де можна можна провірити форсунки? Я так розумію, маховик перевірити можна тільки знявши і це складна робота. Де можна це зробити
Мдааа, хотілося б щоб це було щось інше аніж маховик... але шось мені здається що такі звуки ані стартер ані генератор не можуть видавати. Є ще слаба надія на помпи що масляна що водяна можуть таке, але тоді були б проблеми з температурою антифризу чи оливи.
Послухав знизу. Звук йде з району між коробкою і двигуном. Так що ймовірність що маховик зростає. @RaZoR ще раз дякую за пораду. Також, коли є цей звук(прогріте авто), двигун довше заводится. На холодну швидше. Підкажіть, куди звернутися, щоб замінити махових? Дякую!
Робота непроста - тре коробку знімати. Тому шукаю СТО, з досвідом виконання таких робіт і зроблять це професійно.
Замінив маховик. Звук пропав. Заводить тихо на холодну і на гарячу. Так що причиню був він. Всім дякую за обговорення і поради. І зокрема: @RaZoR за маховик який придбав у нього @diesel757 за наводку на Богдана з Винник. Як я вже писав, Він перестав займатися Ауді. Але я передзвонив йому ще раз і перепитав, може порадить, хто це може зробити якісно. І він порекомендував Олега: о67девять60 6569. СТО на зеленій навпроти Сихівського кладовища. Вони там недавно, перед тим були в іншому місці. Ще навіть вивіски немають. СТО і підхід до кілєнта справляє позитивне враження. Клієнтура в них схоже серйозна - на парковці і в боксах в основному досить свіжі Ауді. Але були також Мерси, Лексуси. Сояли також один Ренджровер і Лендровер. По запису, зробили протягом дня. Ще поміняли задний сальник колінвала який тік і заварли сажевий, який мав тріщину. За всі роботи оплатив 1800 грн. На офіційному одна заміна маховика мала вартувати 4000-4500.
Замінив шетиграник приводу масляного насоса. Якщо це не зробити вчасно, він зітреться, насос непрацює, тиск масла падає і можна попасти на ремонт двигуна. Випадки досить поширенні після 150-200 тис пробігу. Актуально для кількох серій двигунів VAG TDI 2.0 Мій вже був досить зтертий:
таке саме мав на своїй б7... тільки в Польщі туди ставлять чуть більший в кращої якості щестигранник - тоді воно вже ходить до кінця життя авто... а так, молодець, що зробив, а я знав про то і не робив - встряв на порядний ремонт...
я знаю, що для дизельних 2.0TDI ті що з 140 і 170конями, ставились на б7 ауді. в б8 цю проблему вирішили.
В мене B7. більший чи менший залежить від двигуна. на B7 є і одні і другі. 1й 77мм. № 03G115281F 2й 100мм. №03G115281E
Всі нижче перераховані авто з моторами 2.0TDi. Audi A3 2003-2008 Audi A4 2005-2008 (BPW, BLB, BNA, BRE, BRF, BVF, BVG, BVA, BRD) Audi A6 2005-2008 (BLB, BNA, BRE, BRF, BVG) Audi A4 Cabrio (BPW, BPC) Audi А5 до 19.10.2009 (CAHA, CAHB, CAGA, CAGB) Також є двигуни які ставилися на пасат.
Привіт. Де міняв і яка вартість роботи? Планую міняти вижимний і заодно може на шестигранник глянув би....
Привіт, дивися пост вище про маховик - там само. Заміна шестигарника, масла, паливного фільтура і діагностика ходової - все разом 1500 грн.