не зовсім стосується моєї ласточки, але тема дотична.. колись @RaZoR прикупив мені vag-com кабель з версією програмики 12.12.2 з китаю. все працює суперово, але прийшло мені в голову апдейтнутись до самої нової версії, тобто 17.8.1 і от задача, при проходженні тест функції просить оновити firmware з 1.92 до 1.96. жму ок --> щось починає робитись, а потім вибиває помилку, що оновелння failed. хтось з таким зтикався? якщо не робити оновлення програми загалом, і залишити v 12.12.2, то чи буде кабель працювати з автами новішими за 2013 рік? (в специфікації вказані авто до раннього 2013р). бо наразі немаю можливості того провірити, так як немає такого авта для експериентів в неті інфи по тому нормальної не нарив..., тому питаюсь тут. надіюсь на допомогу додам, що мій колега-поляк має оригінальний, за який заплатив 500$, так в нього просто оновлюється софт сам, і ніяких проблем немає з тим...
питання зняте - китайські шнурки працюють тільки з тою версією софта, з якою вони поставляються. вихід - купити оригінал за 600 баксів, який має безлімітний він, або щораз купувати китайський при потребі єдине, чи пробував хтось із старішим кабелем підключатись до новіших бібік? працює? чи фіг наї.... намахаєш систему?
Шнурок тут ні дочого. Шнурок лише потрібен такий, котрий підтримує інтерфейс (набір команд різних протоколів) на максимальному рівні. А все решта залежить від програмного забезпечення. Якщо вийшов новий протокол для нових машин то шнурок прийдеться міняти на такий що підтримує той протокол. Якщо нова машинка використовує один з протоколів котрий вже є на старому шнурку то він буде працювати. Програма ж віповідає за набір функцій якими наділене дане авто, щоб їх по даному протоколу можна було використати\перевірити\змінити. Тому, якщо в машині зявилася нова функція\блок і він читається старим протоколом, то шнурок залишається старим а софт прийдеться поновити.
Китайця ти "спалив" програмно. Вони дійсно одноразові на ту версію яку пишуть і ставлять програмний захист в самій мікросхемі на вході. можна відновити перепрошивши мікросхему, але тре прошивку мати. В принципі можна викачати коди з мікросхеми забрати китайський захист і заново прошити... Я думаю ти розумієш про що я і обєм роботи. тре правити не ВАГ КОМ а модуль перед ним, який контролює версії. Колись навіть думав зробити це, але ніколи не працював безпосередньо з мікросхемами нема програматора, а потім і не було часу. У китайців то все "лівак" . Я от так до кінця і не знаю відносин ROS TEXа з VW . Чи він має якусь угоду з німцями чи то теж як "лівак" відносно німців. бо німаки мають свій офіційний прибор VAS. Якщо VCDS має статус "лівака" відносно VW то звідки він бере параметри нових машин. Китайці то "лівак" відносно VCDS... Коротше хитро то якось все)))). китайці крадуть в ROS TEXа, а де він бере не знаю. Насправді там все доволі просто. Бортовик видає потік байтів які треба відформатувати по протоколу. Протокол KWP 2000 форматує дані по двигуну і не міняється. Це так звана К -Line. я ці дані читаю простеньким адаптером з троьох транзисторів і версією ВАГ СОМ 3.11, але тільки на СОМ порт. Останній що я читав то бензин 2015року. З дізелями трохи інакше. В дізелях крім головної програми управління вприском, є ще підпрограма управління насосом високого тиску, або форсунок, як у CR. і там інакший протокол. На це уже треба HEX -CAN, але принцип той самий. я то все читаю китайським VCDSом 12 версії і читаються машини модельних років вищих за ті що заявлені. Ще інакша історія з салоном , комфортом і іншими прибамбасами - там купа інших протоколів і там тре шукати версії які мають ці протоколи. Я процюю тільки з моторами і в салон не пхаюся тому дальше того питання сильно не вивчав
плюсую, саме так десь і є... порився на алі - там ідуть шнурки під конкретну версію, яка в свою чергу є крякнута, бо RossTech почав і програмно захищувати свій продукт
Ну то в тебе ще якась людська версія... Бо є багато таких що "вмирають " повністю, навіть якщо їх підключити до компа який є online в інтернеті
ну не кажи. той що зараз маю суперово справляється і з читанням, і зі стиранням, і добре бачить всі блоки, які перезаписуються. тому, ніграма не жалію, що колись купив його
маю теж такий, 12.12... до одного місця, жодних адаптацій не робить, з деякими модулями не працює.. напевно від машини залежить
пробіг 211к відбулась перша заміна грм і всіх роликів. так-так, саме на 210к перша заміна (так пише мануал). якщо щось - робив в Кракові. заодно провірив геометрію (також вперше за 211к) - була малюсіька погрішність, яку, звичайно ж, виправили. ... сьогодні влаштував генеральне прибирання авто - все напуцував, а ззовні наніс віск TENZI DETAILER CARNAUBA WAX. такий собі детейлінг своїми руками катаємось далі
пробіг 228.000 продано! далі є ....і є вже з дуууже негативними пригодами (якось буде настрій, то створю тему і опишу).... для затравки - також оооо, і, як казав Шег, задні колеса вже не болтаються по приколу, тобто - кватро
не хочу утрірувати ситуацію... як розрулиться - буде легше писати. а так - то зараз на емоціях понаписую всякої бяки