Лив кастрол - бо не знав про LM.. В уркаїні треба до будь-якого продукту ставитись так, ніби це підробка.. Лише у випадку, коли купляєш у офіційного дилера, адресу якого береш на сайті - тоді може ще щось таки пощастить. Принцип скупий платить двічі ніхто не відміняв. Відносно твого масла - якщо купиш сумнівне масло - добав хоча б присадку від LM 1040/ Liqui Moly 3721 Cera Tec для масла коробки, я читав, що воно дуже позитивний результат дає.. P.S.: repsol motoröl - для мотоциклів )
Найшов Мотюль по 170грн за літр. Впринципі ок. Але мені радять в тому магазині взяти TITAN. Кажуть на всі мерседеси їх беруть, на емельки і т.д.... Хтось шось чув?? Німецьке типу.
http://drossel.com.ua/content/sinte...-vollsynthetisches-hypoid-getriebeoil-sae-75w сайт взято із сайту ліквімолі.уа
Шег в ту сотку квадро що була в мене -коли зробили КПП в зад господар заляв ТАД17 - щось по 18 грн/ літр. Машина вже 20 тис пройшла - все ОК. Задні мости Жигулів на ТАД17 їздили по 100 тис і ніхто не міняв. Не гонися за марками трансмісійне масло не підробляють і воно практично одної якості що ЛУкойл що Мотул - це не двигун де масло повинне бути стійке до горіння... в трансмісії піде любе, аьи не переробка))))))
Ну треба 6 літрів на все про все... Оригінал ващє під 300грн за літру... Ну про ТАД17 давайте вже не будем)) 20тисяч пройшла то пройшла, в яких режимах. Я навалюю 30-40тищ в рік. По трасі 160ганяю. Той ТАД там в воду перетвориться. Ну і чо це трансмісійне раптом не підробляють??
Свєршилось! Сьогодні зроблена повна профілактка задньому мосту і поміняно масло у всій трансмісії. Влив Кастрол, але реально привезенй з німеччини. Такий: Пішло рівно 5л на коробку, торсен і задній міст. Редуктор повністю зняли, помили, гарно почистили все. Поміняли сальник хвостовика і правої півосі. Сам вирішив не гратися з тим, поїхав на Ауді-сервіс, бо то зручно на підйомнику робити і з хорошим інструментом. Зайняло 5 годин роботи. Сам би на ямі я б з тим 2 дні грався)) Декілька фоток:
Ну що ж, поремонтував я свої кнопки. Працюють і світяться добре. Почалося все з того, що мене дратувала не рівномірна підсвітка кнопок в салоні. Тобто всі рівномірно, але кнопки підігріву і коректора найслабше. Невеличкий фоозвіт. Правда свій телефон розбив і фоткав на доісторичний айфон3... Але суть зрозуміла. Розбираєм кнопку. Знімаєм кришку. Ззау підважуєм 2ма викрутками пластмасу і випихаємо кнопку вперід. Далі необхідно зняти весь радіатор. Інакше вся затія не вдасться і кнопка буде 100% зломана. До радіатора мідного прикріплений транзистор, його теж потрібно випаяти щоб зняти радіатор. Грієм по трошки ніжки і все це діло знімаємо. Піддіваємо світлопровідне скло від коліщатка і витягуємо фіксатор положення кнопки. Обережно щоб не вистрілив по кімнаті. Він пружинкою відтискається. Далі, мабуть, найнебезпечніша операція. Під світлопровідним склом знаходиться контактна лапка, яка, власне, і включає кнопку саму. Треба обережно видавлювати скло і витягвати лапку зі свого роз"єму, але не різко. В ній всередині пружинка, щоб не стрілила. ну все, далі просто. Значить в процесі виявилося, що кнопки бувають таки різні. Здається відрізняються вони знов ж таки 100-ні і від А6. Отже, в соточній кнопці стоїть лампочка. Звичайна червона лампочка. А в мене в А6 стоять діоди. Трошки відрізняються світлопровідники і, відповідно, схема. Але вона доволі просто зводиться до уніфікованої. Значить з мого боку була кнопка від 100ки із лампочкою. Знаходим яскравий червоний діод на її заміну. Діод припаюєм до плати анодом до краю плати. Там приходить "+". На фото просто припаяний зверху для наглядності і перевірки. Далі на платі в відміченому місці стояв нульовий резистор. Бо стояла лампочка. Його випаюєм і впаюєм резистор на 1кОм, щоб обмежити струм на діод. Можна перевірити тестером щоб струм не перевищував 15-20мА, інакше діод згорить скоро. Але і не нижче 10мА бо яскравість буде не повна. Ну не вдаємовся в подробиці, ставим 1кОм, достатньо. Якщо вже стояли до того діоди то нічого не треба міняти, потрібно впаяти правильно новий діод. Якщо хтось буде це робити і побачить конструкцію світлопровідника то зрозуміє що діод в нього не запхати. Портібно висверлити в ньому наскрізний отвір. Діод я теж трошки підпиляв бо не влізав. Тут вже кожн собі сам розбереться думаю. А ншу сторону отвору я залив клеєм з пістолета. Соплями прозорими))) Для кращої світлопередачі. Ну і все. Збираємо в зворотній послідовності. Перевіряємо світло. тішимось. Завтра ще такими самим макаром зроблю кнопку коректора фар, Всі кнопки тере однаково яскраво світять, а вона найслабше. Ну і та сама статя на драйві http://www.drive2.ru/l/3692519/ Можливо комусь допоможе)