Все нормально - пробив у іншому місці і там все є Це так була укомплектована машина з заводу ... значить на ній стояла механічна КПП. попробуй найди ще розшифровку уточнення коддів комплектації (три перщих символа), хоча тут майже все є уже розшифровано
Дякую! Але виявляється ЕБУ у мене вроді під пасажиром, а те що ззаді - це блок управління АВС. Був на Бош сервісі, також нічим не змогли допомогти. Поміряв компресію - 10 у всіх циліндрах, свічки сухі....
Там де я спочатку казав під ногами пасажира. Взагалі цікаво в тебе має бути два АКБ - це ставлять тоді коли не можна залишати бортовий компютер без живлення. Я подивився по заводській документації на ХХ дросель в тебе має бути відкритий до 3%.. в тебе було 0% і перескакувало на 0.4% потім знову 0% і так гуляло - напевно тут собака зарита, я ще пориюся в документації які на це можуть бути причини
цікаво, усюди написано, що має бути 0, а при натисканні різко до 100, потім коли відпускаєш, повинно знов різко до 0. Якщо є затримка, значить - це не добре.
Блін....залізли в чужу тему.... якби добрий адмін перекинув нас десь в розділ Ауді то було б чесно. а по темі - сьогодні ще раз передивився документацію по твоїй машині в ЕЛЬЗІ - рекомендація виробника чітка - якщо при діагностиці на ХХ дросель показує 0% або 100% - дефект потенціометра дросельної заслонки. В тебе показувало 0% з перескоком на 0,4 і назад на 0%. Стандартний кут відкриття дроселя на різних моделях від 1.5% до 3.5%. Конкретно на твою машину не найшов який має бути кут ... бо вся інформація по німецьки і то трохи займає часу... якби по англійськи то було б простіше... але симптоми поломки і діагностику і рекомендації найшов. Так що шукай потенціометр дроселя думаю що це воно.
Це не просто датчик відкриття - це потенціометр - типу як в радіо який добавляє зменьшує звук, якщо ним крутити---- цей потенціометр прикріплений ричажками до ДЗ і коли тиснеш газ він показує бортовому компютеру наскільки відкрита чи закрита ДЗ а компютер відповідно формує бензинову суміш.... тобто добавляє/зменьшує подачу бензини.
Його щоб провірити треба знімати...сам бачив туди не залізти щупами. А щоб його зняти треба знімати саму дросельну, бо він стоїть знизу під дроселем. Якщо його знімати провіряти і ставити назад, а потім ще раз знімати щоб поміняти получиться подвійна робота.... а діагностика компютером не виявила інших відхилень в твоїй машині... Воно звичайно краще два рази провірити перед тим як "відрізати".
yurec13, опиши буть-ласка як виглядає нестабільна робота двигуна? Якщо не працює один цилінд або має міце збіднена суміш то двигуном буде трусити, але характер трусіння буде різний. В мене був випадок коли були перепутані роз'єми на форсунках - це викликалу незначну нестабільність на хх, можливо фази на головах по різному виставлені.
Павло, ти мою машинку вже дивився, темно-сіра, ми ще хотіли вали виставити рівно, але ключа не було...