Авто dieselЯ757 - VW/Golf2/1.6d/JP/4Т/

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 2 лип 2013.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нарешті вирішив створити тему про своє авто.
    Тут буду ділитися, по можливості, всім що з ним відбувається.

    Рік народження: 1985 (молодший на рік від мене і дозволяє собі насилувати мене:ireful:, але незважаючи на це, ми одне одного любимо та розуміємо :kiss3::drinks::wacko1:).
    Місце народження: м.Вольфсбург, ФРН.
    Коротко ТТХ:
    - мотор дизель "JP", звичайний без турбіни, з об'ємом 1,6л.
    - КПП механічна (колись була 4-ох ступка) у 2008р. її замінив на 5-ти ступку з маркуванням 4Т.
    В сім'ї авто з 1997 року, але в 1999 році перейшло до мене на повне забезпечення. В проміжку з 2001 по 2005 авто тупо стояло. Їздили ми з ним лише 2 рази у рік (за той час карти дверні погнили:ireful:, прийшлось купувати інші.) І з 2005 року ми з Гольфіком знову разом, з того часу він зі мною побував майже по всіх областях нашої необятої держави.
    За 14 років юзання того чудо-девайсу було багато всякого, але того не опишеш........ Експлуатувався Гольфік по різному, були часи коли його шанували, а були часи, коли на нього "забили" та не проводили жодних поточних ремонтів і завжди дивувало те, що він ті тортури витримував.
    Останніх 5 років ми з ним стали одним цілим і за ці роки, його в обіду нікому недавав.
    Цієї зими у нього прогнило дно "під водієм та пасажиром". Але дякуючи нашим форумчанам, особливо Kym-ові, його прооперували і напудрили. В цій темі хочу подякувати Green Михайлу за де-які з/частини, а всім решта за поради, котрі були на форумі.
    Реабілітувати чи не дати здохнути Гольфікові вирішив через те, що незважаючи на нашу дружбу та спільно проведений час за десять років, він доволі економний та невибагливий до себе (якщо не економити на якості з/ч), та й розхід у нього max 5л/100км (це так, із зазором), а взагалі - 4,0 - 4,5 л/100км.
    П/С/ У зв'язку із слабким сигналом інтернету, ввечері виложу фото свого дизельного Гольфіка, яким він був колись, і який він в даний час.
    Ну і в подальшому, будемо ділитись інфою про нього.
     
    Останнє редагування: 2 лип 2013
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Викладай фото, найвища вже пора описати своє авто)))
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    І так, погнали.....
    Старі фото, щоби було з чим порівнювати!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Всі фото, які були, то такі, де мало видно царапини дефекти та іншого їм подібного. Але на одному фото помітно, що кришка багажника деформована, просто Гольфік колись не помітив ГАЗона.
     
    Останнє редагування: 2 лип 2013
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    А тепер сьогодення (вірніше місяць тому):

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Роботи коло авта ще хватає, особливо те що називають "мєлочовкою", завтра їдемо до електрика.
    П/С/ фото салону не даю, так як стеля та передні дверні карти - ще в квартирі.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    "Мєлочовкі" все хватає, одна лиш думка не покидає, коли ж воно закінчиться)))
    По електриці що будете робити?
     
  6. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Слухай, а шо ти робив у Верхньому Лужку?
    Шось я тебе там раніше не помічав)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Гостював у дівчинини в с.Тершові, а вже коли їхав у Львів, знайома попросила підвезти в с.Стрілки, а по дорозі красивий краєвид, мені сподобалось, зупинився зробив кілька фото, от так і побував проїздом в Верхньому Лужку.
     
  8. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    молодець
    для кращого вигляду маю JOM повороти в бампер (прозорі і з габаритами), губу ГТІ,і то моя думка зніми ті болотники спарко,знайди оригінал.Або універсальні поставити під оригінал.
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Юрій, до тебе обов'язково заїду, саме за цим, тай мої поворотники пообламувані фіксатори мають, тримаються в одній точці тільки (на фото не видно), але це буде трошки пізніше, коли буде затверджений кошторис на ті витрати :).

    вже б зняв, ті "рейсінгські" болотники та й їх і так три штука, але не знімаю, по тій причині що й з поворотниками - незатвердив кошторис витрат. Зняти не проблема, треба одразу інші чіпати, бо буде обідно, коли заляпається низ кузова смолою з дороги чи іншим г.. бо машина тільки в квітні як з покраски.
     
  10. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    універсальні в мене 20 гр за комплект
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    За останній час було проведено роботи по електриці, а саме:
    - відновлено підсвітку салону (по стоку);
    - замінено прикурювач з проводкою до нього;
    - відновлено роботоздатність та проводку заднього двірника;
    - відновлено роботоздатність (правильну роботу) передніх двірників;
    - викинуто "колхозне" підключення електроклапану ТНВД, відновлено через замок запалення (як книжка пише);
    - замінено погорівше гніздо (жовтого кольору) проводки, що йде до блоку реле;
    - відновлено роботоздатність та проводку підігріву заднього скла;
    - поставлено реле №18 і №19;
    - підключено противотуманні фари в решітці;
    - замінено клему "+" АКБ;
    - поставлено сигналізацію та підключено електрозамки дверей і окремо електровідкриття багажника;

    За проведену роботу дякую електрику Юрі з Зеленої, особливо за його терпіння.

    Ну і кілька свіжих фото з придбаними дисками АТS.
    [​IMG][​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Да, чувак знає свою справу!
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Заміна підшипників задньої ступиці (Гольф 2)

    Була ніч, повартевся на Львів, і відчув дуже сильний гул підшипників задньої ступиці. Оскільки гул був надто сильний, аж вуха закладувало, зупинився і глянув до коліс. Після того афігєл, заднє ліве колесо мало такий шат, що аж серце йокнуло. Рух продовжувати не став, натомість, піддомкратив, зняв колесо і хотів дотягнути гайку, але тут спіткала невдача - гайка недотягувалась, прокручувалась..... в багажнику знайшов комплект нового підшипника, обрадувався, і знову невдача - в комплекті підшипника, гайки не було.
    Тому, намотав тоненьку мідну жилу проводків на різьбу дав дві шайби, закрутив стару гайку, зашплінтував і так доїхав додому.... на другий день докупив ще один комплект підшипника, окремо дві гайки (по 20 грн.), змазку, розчинник для фарби і замінив все це на нове.

    Отож, процес заміни, можливо комусь стане в пригоді.

    2 комплекта підшипників задньої ступиці.
    [​IMG]

    заміну проводив на стоянці, поставив "башмаки" під переднє колесо, піддомкратив, зняв заднє колесо, збив молотком чашечку, витягнув шплінт, зняв "зірочку" (накладку на гайку), відкрутив гайку, ну і витягнув сам "барабан" з осі.
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    з "барабана", за допомогою великої викрутки з плоским кінцем, та молотка, акуратно вибив обойми підшипників.
    [​IMG]

    видалив стару змазку, потім за допомогою розчинника та ганчірки вимив вісь ступиці та внутрішню частину "барабана", щоби не було старої змазки, бруду і піску.
    [​IMG]

    коли все було чистеньке, запресував обойму одного з підшипників в "барабан", при цьому використовував, стару обойму, щоби при забиванні не було пошкоджень нової та не було перекосів.
    [​IMG][​IMG]

    стінки запресованих обоймів змазав змазкою, аналогічно промазав підшипники, потім той підшипник, що більший (а він же і внутрішній) посадив на місце і акуратно закрив його сальником.
    [​IMG]

    "барабан" з одним підшипником після запресування сальника, одів на вісь ступиці, в пустоту "задув" змазку, одів менший підшипник (він же зовнішній)
    [​IMG][​IMG]

    одів на вісь шайбу, закрутив до упора, туго гайку. Після того "відпустив" гайку на 20-25хв. (трошки більше ніж на чверть оберта) і за допомогою звичайної викрутки з плоским кінцем почав рухати шайбою, коли вона почала рухатись, виставив її по центру. Шайба не повинна "гуляти", а лише рухатись коли викруткою прикладається сила, бо інакше перетягнеться підшипник
    [​IMG][​IMG]

    одів "зірочку" на гайку, зашплінтував, видавив змазки у чашечку, забив чашечку. ГОТОВО.
    і так інше заднє колесо.
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    і додам фото старих (замінених підшипників), після того, коли їх помив, в них тупо погоріли обойми.....
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Вартість заміни (з/ч купав на базарі на Зеленій):
    - 1-ин комплект підшипників - БУВ
    - 2-ий комплект ----////---- - 80 грн.
    - гайки 2-шт. - 40 грн. за 2шт.
    - розчинник - 11 грн.
    - змазка ХАДО - 40 грн.
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Перший раз чую такий спосіб. Сподобалось, цікаво на скільки правильно.
     
  15. skasio88

    skasio88 Початківець

    Авто:
    VW Golf
    Практично правельно бо я скільки разів бачив як міняли то так само,молодець
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Також, за цією технологією, міняв перший раз, а саме затягування підшипника. Тому й виклав сюди, щоб узнати думки інших на рахунок того затягування. (так мені підказав один старий знайомий).
    Раніше заміна в мене закінчувалась тим, що затягував на вгад, чи "на ощуп", чи "на око" - боячись не перетягнути або недотягнути.
    не знаю, але як зрозумів під час того процесу, то робиться та затяжка для того, щоби обойми підшипників, котрі забивались (запресовувались) в барабан (зазор все таки залишався менше 1 мм) сіли повністю. А відпускання гайки і хід шайби (не свобідний, а за допомогою малих зусиль та викрутки) свідчить про те, що не перетягнуто, ну і не попущено.
    П/С/ --- ІМХО.
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Давно нічого не писав, давно нічого не робив по машині, лише їздив....
    Тут хочу описати реальний розхід свого старого коня.
    Позаминулого тижня їздив коником до Столиці і не засік вихідних даних. Так от, на цей раз получилось.
    Отже, виїжжав зі Львова 7.10.2013р. ввечері з вул.Тракт Глинянський, в баку солярка була майже відсутня, ось фото показника рівня пального при виїзді
    [​IMG]
    Фіксацію всіх замірів робив по навігатору (котрий все рахує), так як спідометр ще не працює.
    В Дублянах залив 40л ДП Puls на АЗС"ОККО" і вирушив у нічну дорогу......
    Маршрут пролягав так: ЛЬВІВ-Броди-РІВНЕ-Новоград Волинський-ЖИТОМИР-Коростишів-Кочерів.... там звернув з траси М06 Е40 в напрямку Брусилова. Після того, як звернув і проїхав кілька км навігатор "потерявся" чи то з курсу збився, мене одразу хапнула ізмєна, бо то була ніч і в селі навіть собаки не гавкали, курча село-привид в аномальній зоні, а рядом при дорозі вказівник "с.Приворіття - 2км" (тож треба так назвати населений пункт) але маршрут продовжив ....Брусилів-Фастів-Біла Церква. В Білій Церкві був цілий день і ніч і їздив по місту. В тому місті прожив 4 роки, ностальгія хапнула...
    [​IMG][​IMG]
    відрізок дороги Кочерів-Брусилів-Фастів звичайно бажає кращого, але він набагато кращий і менше ям, ніж ЖИТОМИР-Попільня-Сквира-Біла Церква.
    Через добу мій маршрут продовжився, а саме 9.10.2013 вранці виїхав Біла Церква - КИЇВ. Там вирішив свої питання і того ж дня перед обідом попрямував на ЛЬВІВ. По дорозі додому :crazy: згадав, що треба заправитись, бо ще, як в Дублянах 40л ДП залив. Так як згадав це у ЖИТОМИРІ, то ситуація виглядала на критичну, ризикував стати без пального на трасі, бо хотів заправитись на "ОККО", а при трасі їх не було..... так на тих 40л проїхав Новоград-Волинський і тільки в Рівненській області в районі м.Гоща залив ще 15л. В Львів заїхав без проблем.
    Вся поїздка склала 1249,92 км корочче заокруглю 1250 км.
    На цю відстань витратив 40+15=55л солярки.
    Провів такий розрахунок через пропорцію і вирахував к-ть літрів на 100км за поїздку в цілому:
    1250км=55л
    100км=Хл, де Х=(100*55)/1250= 4,4
    Отже розхід на сотню склав 4,4л
    І ось показники рівня пального по приїзду (фото робив сьогодні коли прогрівав)
    [​IMG]
    Кого цікавить як їхав, гнав, чи телепався дорогою... Напишу, що старався не перевищувати встановлену швидкість руху. Для прикладу з Києва (вул.Металістів) виїхав в 11:46год., а прибув у Львів до вул.Личаківська в 18:29. Навігатор порахував, що загальний час = 6год.43хв.12сек., з яких час водіння 6:23:13 і час на зупинки 00:19:59.
    І так, навідміну від комфорту, розходом свого старого коня задоволений.
     
  18. djuma

    djuma Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.4 '99
    то миле діло такий розхід) файно є!
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Заміна тросика спідометра (+ зняття приборки)

    Півтора місяця назад, через необережність втопив привід тросика спідометра, так звану моровку, в коробку. Все це відбулося через те, що реально вхарили звуки скрежиту і скачки стрілки спідометра.
    За допомогою невіданих сил буття, ця морковка була витягнута на світ наш. Опис витягування та поради по спасінню є тут ( http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=12324&highlight=%E2%F2%EE%EF%E8%E2 )
    Отож, заміну тросика робив сьогодні під час обідньої перерви, на все про все 30 хвилин хватає з головою. І це при умові, що знімав приборку (можна було б цього не робити), щоби не тицяти зі сторони підкапотного простору кінцем тросика, і щоби менше поцарапати руки, і щоби не стояти навколішки зі сторони водійського крісла :lol::lol::lol::lol:.
    Ось фотозвіт:
    1. витягнув мафончик та від'єднав, повитягував кнопки і від'єднав їх від гнізда кожну, витягнув ручку регулятора швидкості потоку повітря, витягнув фішечки (2 шт.) для направлення воздуха. Відкрутив лицеву ремку (стрілками показав місця відкручування)
    [​IMG]
    [​IMG]
    2. відкрутив саму приборку та зняв з бортика на який вона опирається двома лапками з кожної сторони
    [​IMG]
    3. відкрутив нижній кожух панелі. Витягнув контактні фішки з приборки (у мене їх дві штуки)
    [​IMG]
    [​IMG]
    4. відкрутив один болтик в підкапотному просторі, котрий прижимає (кріпить) трос до КПП та витягнув тросик з самої КПП. Витягував сміло, так, як на ньому морковки не було.
    [​IMG]
    5. далі роз'єднав гніздо тросика від приборки (натиснув на зажими та відтягнув)
    [​IMG]
    6. ось два тросики. З сірим гніздом - той, який стояв. З білим - придбаний у Міші (Green) за що йому дуже-дуже дякую!!!
    [​IMG]
    [​IMG]
    7. Зборка у зворотньому порядку :lol:
    [​IMG]
    8. Результат ВУУУАААЛЯЯЯЯЯЯЯ!
    [​IMG]
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Слабо гріє пічка

    Отож, в машині слабо гріє пічка. Переглянув багато інфи, но ще попитаю поради тут.
    Літом знімав радіатор пічки (теплообмінник), промивав його побутовою хімією для промивки раковин, багато бруду з нього вийшло (бруд був схожий на попіл). Заслонки всі проклеєні (самоклеючим матеріалом для обезшумлювання - така сіра фігня), всі з'єднання воздухотраси (рукава, пластик, і т.д.) обробив чорним силіконовим герметиком. Термостат працює, ОЖ по системі циркулює, патрубки до пічки (два штуки) в підкапотному просторі гарячі, вже й картоном закрив радіатор (мотора), хоча і без того картону вентилятор охолодження радіатора включався без проблем при відхиленні стрілки на приборці від номіналу. А, і ще одне, всі тросики що рухають заслонки працюють справно і до кінця перетягують заслонки.
    Но все таки існує проблема, а саме
    - машина нагріта (номінал по температурі), включаю вентилятор пічки, дує гарячим, за лічені хвилини починає дути літнім воздухом. Теж саме відбувається при русі і приходиться час від часу відключати, і знову включати обдув, бо при постійно працюючому обдуві літній воздух. І чим нижче нуля за бортом, тим менш теплий воздух по салоні.
    Для рішення тої проблеми зробив наступний колхоз: під лівньовкою де вентилятор бере воздух (його видно) сіточку накрив тряпочкою і паралоновою мочалкою. Взагалі-то помогло, тепер воздух по салоні значно тепліший, але і значно слабший по силі обдуву (як на 1-ій швидкості). Шо так НЕДОЛІК, шо так НЕДОЛІК.
    Дійшов висновку, що радіатор пічки (теплообмінник) частково забитий, ОЖ циркулює, але не дає достатнього нагріву теплообмінника і вентилятор пічки охолоджує його дуже скоро, та ще й воздухом з вулиці.
    Питання: чи зміниться щось в кращу сторону, якщо поміняти теплообмінник на новий? Хто що підскаже?
    Процес заміни зі зняттям торпедо мені знайомий, але мля, буде обідно коли часу витратиш і результату після цього не буде.
    Дякую за будь які поради.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)