Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Оригіналом там і не пахне! Повір!
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Всім добрий день (вечір, ніченьки) вам на поріг!, отако з ходу)))
    Через надмірну завантаженість по роботі, зовсім не було часу часу заходити на форум, і бачу що багато пропустив.

    #кермова_рейка_b5+
    Продовжу бортовик...
    .... на 261тис.км з гаком, потекла кермова рейка.
    22/07/2018 вранці доїжджаю до роботи, і за кілька десятків метрів до паркування, при обертанні керма з-під капота почувся якийсь дивний звук. Цей звук, чимось нагадував ніби роботи в мультфільмах пересуваються.
    Кароч, відкрив капот і поверхневий огляд встановив, що недостатньо рідини в бачку, менше мінімума.
    Спочатку мав надію обійтись малою кров'ю, поїхав на СТО Горислав Авто (Пасічна), там промили систему і замінили масло. Проте проблема не зовсім вирішилась. Той дивний звук пропав (що не могло не порадувати, знач насос ГПК не накрився і він справний), але з правої сторони було помітно, як при навантаженні керма пройХХХобується масло з рейки.

    Ну звісно, одразу поцікавився по ціні скільки на тому СТО візьмуть, бо там обслуговую свої службові автівки. Там сказали, що зняти/поставити/розвал = +/- 1700грн., але вони не перебирають рейки, а кудись віддають і там за переборку ще +/-160-180 у.о. Дороговато, але самий більш трабл не в ціні, а у часі виконання таких робіт, попередньо озвучили, що тиждень часу.... а де тиждень, то й може бути два тижні. Запара йопересете, а ще й вихідні напередодні були.

    Вихід знайшовся швидко, по рекомендації товариша, зателефонував на СТО "КБ" вул.Городоцька, 208 (з-д Сільмаш), домовився на ранок бути.
    І, як результат - всьо чьотінько. В 9.00год віддав машину, в 17.00год. забрав машину. Попередньо по ціні зорієнтували від 3300 до 3500грн.
    При розрахунку виявилось мінімально = 3300грн. зі всім - з монтажем/демонтажем, переборкою, ремкомплект, масло і т.п. + гарантійку на півроку, або 30тис.км
    Кінцевим результатом задоволений, тому тих майстрів рекомендую, то їх профільна робота, щодо кермових рейок. Контакти їх є інтернеті, тому якшо тре, то шукайте гуглі.

    Як дізнався вже зі статей в інеті, що саме через посипання взимку доріг активною піско-соляною агресивною сумішшю (такого складу, як у нас в країні) розїдає манжети чи то прокладки в тій рейці і тому воно дало незначне піддтікання. І навіть в одному мануалі було написано, що міняти масло в ГПК кожних 30тис.км по регламенту, а через ще якийсь там час замінювати ремкомплект на свіжий. Якось так.
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Інформативно Інформативно x 1
  3. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    А вистав їх дані і контакти
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Добре, протягом дня. Бо візитка на роботі.
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    IMG_20180905_102700.jpg
    А порадив мені цей сервіс, мій товариш, котрий там робив кермову (після криворуких майстрів) на своїй bmw e60 2007р.в. Котрий також залишився задоволеним і роботою, і оперативністю.
    П/с/ вийшло, як реклама )))) ахаха тре заскрінити і надіслати їм разом номером картки ПБ.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    #втрата_тяги #втрата_потужності
    На тепер, то останній чи крайній трабл, котрий нещодавно трапився і вирішив благополучно.
    А все було так:
    - одного прекрасного ранку, дуже спішив, тому стиль їзди був агресивний і динамічний... як, при черговому розгоні - хєрась і пропадає тяга, таке враження, ніби збили ногу з педальки.
    Але машина їхала, щоправда динаміка взагалі пропала і до 100 розігнати було вкрай важко при цьому димності на вихлопі не було.
    Після того спробував піднятись по серпантині від Стуса до стадіону Україна. Заїхав на серпантин на 2ій передачі, обороти більше 1600 майже не піднімались, кароч - пенсіонерсько-лохівський стиль їзди.
    Далі, проконсультувався з @kym і @RaZoR , за що їм дякую за те що сказали, де треба шукати. Почав в неті вивчати подібні випадки і спробував обійтись малою кров'ю.
    Кинув на ВАГком, були такі помилки
    IMG_20180831_171003.jpg ну, перших дві помилки, то зрозуміло
    16725 - не почистив, ще з осені. По ній претензій не маю, вона впливає на запуск двигуна і двигун запускається з півдотику. Її почистив і вона більше не вискакувала при діагностиках.
    17664 - теж до уваги не беру, оскільки для кращого доступу знімав бачок ОЖ і від'єднював роз'єм, після чого по завершенню робіт запускав двигун і протягом +/- 1 хвилин приборка відсигналювала, про то що роз'єм не під'єднав до бачка.
    А от, то що грало мені мозок, то була помилка 17964.
    17964 - свідчить про те що турбінка НЕ додувала. В русі перевірити ВАГкомом не мав змоги, оскільки ноут без батарейки, перевіряв після заїздів і при кожному заїзді ця помилка знову і знову зявлялась. Також при діагності на робочому двигуні заходив в 11групу (двигуна) ті покази, що були вони відрізнялись від тих що мають бути (нарив в інеті).
    Отже, все свідчило про те, що турба не додуває, тобто не створювався вакуум.
    Спочатку кинувся перевіряти візуально вакуумні трубки. Пластмасові трубки були норм, а от резинові - підгулявші, а де-котрі при роз'єднанні приходилось підрізати, бо розлазились на краях.
    IMG_20180901_144342.jpg
    Як би мав вакуумометр то би простіше і скоріше виявив несправність.
    Актуатор турбіни працював, не знаю чи правильно перевіряв - через трубку ротом втягував повітря і відпускав -> шток рухався, а отже геометрія не заклинивша. Прошу тапком не кидати, якшо шо не так, або поправте чи правильно, бо з цим принципом і вузлом агрегату стикнувся вперше.
    Згодом, начитавшись інету, поміняв місцями клапан N75 на клапан N18.
    І вуаля машинка ожила, з місця почала рвати, як оскаженіла. Все стало на місця свої.)))))
    На такому варіанті переставлених клапанів, я на вихідних з'їздив в м.Броди. На зворотньому шляху - легесенько, швидко і динамічно набирала швидкість 170км/год. Так, проїхав майже 300км і моя радість знову пропала, а нутро підказувало, що тре моніторити ціну на клапан..... ((((((( знову машина почала тупити, апятьтосаме крвблд.

    ////(продовження в наступному пості буде)////
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Клапани міняти нізя, хіба вже 75му прийшов капець і ніц під рукою німа. Там отвори різні і актуатор турбіни працюватиме зовсім по гиншому. З часом моск видасть помилку по недодуву і повалить чорний дим. Доречі, клапани розборні і почистити їх не складає труднощів. А навіть якщо прийшов йому триндєц, а вн приходить у вигляді заржавівшого штоку або прваної резинки/мембрани, то з розборки клапан можна взяти навіть 18й і легко замінити. У них внутрощі ідентичні, і відрізняють лише діаметром отвору на кришці.
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ///////продовження попереднього посту//////

    Так @bass , щодо конструкції ти правий, дякую за опис, мені менше прийдеться писати)))). Можливо і мозги поняли, що інший клапан та інший діаметр отвору і вона почала знов хандрити.
    Оскільки ціна того клапана не дешева, то на днях, будучи на роботі, за 10-15хв часу (курча досвід вже є ;) ) зняв той 75-ий клапан, котрий був встановлений на місці 18-го і наважився розібрати.
    Ось цей клапан:
    IMG_20180903_140307.jpg
    мій, рідненький... навіть простелив аркуш білого паперу під нього )))).
    Щодо розбирання то знайшов два методи:
    1) ножовкою (пилочкою) по вертикалі проріз зробити і далі відігнути ту оболонку металеву. Але потім тре хомутом стягувати.
    2) акуратно викруткою піддіти нижні краї оболонки і просто підняти її.
    Скористався 2-им методом, бо шота хомут не_в_тєму там би вписувався.
    Розібрав його, в середині був такий бруд, наче пильца пресована, через яку клапанок не до кінця прижимався до трубки тої що в ковпачку, відповідно не створювався вакуум. Ось, в якому стані він був зсередини:
    IMG_20180903_141318.jpg
    IMG_20180903_141214.jpg
    Кста, то не ржавчина на штоку, це та пильца.
    Добросовісно вимив його WD'шкою, всі щілини почистив ваткою на скрепці, потім витер і запшикав "універсальним знежирувачем" і знову витер. Фоток вимитого і почищеного не робив, бо шось забув.
    Зібрав, почав завальцовувати плоскогубцями, але не получалось добре завальцувати. Бо робив на роботі на столі і лещат навіть не мав, щоби його зафіксувати.
    І тут, мелькнула ідея "фікс" -> метнувся кабанчиком тролейбусом на авторинок, шо на Зеленій, там торговий павільйон No15, є нормальний дядько котрий має лещата/інструменти. Кароч за півгодини він мені то всьо гарно завальцував і озвучив ціну 20грн. Звісно, дав йому більше.
    Повернувся, переставив клапана так, як мають стояти по заводу, інсталював так би мовити, замінив резинові трубки (взяв дорожчі - 50грн/0,5метра).
    Всьо фініш, машинка почала літати, як книженція пише.

    П/с/ ціна питання = не більше 100грн. з трубками, роботою і проїздом на тролейбусі ))))))

    Буде час і натхнення, візьмусь за 18-ий клапан і теж почищу.
    Всім добра та шершавенької.

    Пробіг 262 100 км .
     
    • Подобається Подобається x 3
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сьогодні перевірив на швидкість розгону до 100km/h.
    Кращий результат = 11,2 секунд
    Гірший результат = 12,6 секунд
    Але то було без фанатизму, в адекватному розгоні, без шліфовок, при цьому один телефон в руці (або фільмував, або секундомір на ньому вмикав).
    Думаю, якщо б руки не займав телефоном і з місця в букс нармасово пустити, то можна легесенько вийти на результат 9-10 секунд.
    Завтра буду в Львові і при хорошому інтернеті закину відосік.
    п/с/ димності, взагалі не було.
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Маю три проблеми, не катастрофічні, але потребують вирішення.

    1-ша проблема: перестала працювати підсвітка номерного знаку. Якось помітив, що не працює одна лампочка, забив на неї до кращих часів))))), а тут фігась і друга згасла. Зняв ті лампочки, були згорівші і вже цоколі від скла від'єднювались. Кароч поміняв на нові - результату нуль. Запобіжники візуально не перегорівші. Куди дивитись* ще?
    * - планую придбати тестер і "пройтись" по ключових точках.

    2-га проблема: перестали працювати фонарі заднього ходу. Звернув на це увагу, десь тиждень-два після того, як знімали на переборку кермову рейку. Х.й.з., чи то з тим пов'язано, бо лампочки робочі, гнізда під лампочки не закисші. Чомусь думаю, що при демонтажу кермової зачіпили провода (штекєр) на КПП. І взагалі, де той штекєр і де та "жабка" що вмикає світло ЗХ? Чи є до нього доступ без ями/естакади?

    3-тя проблема (основна): перестала дути теплом пічка. Ну як перестала, не зовсім, але при увімкненні максимум тепла і швидкість дуйки на одиничці, то ше спочатку троха тепле, а потім холодне. Підозрюю, що прийшов час замінити теплообмінник.
    Судячи з інфи в неті, то заміна теплообмінника - муторна справа, тре розбирати всьо, всьо шо є перед очима водія в салоні. Аби бути впевненим, що то саме він накрився, то що треба перевірити ще, які тре виключити помилки, може хто підкаже чи є зміст дивитись по ваг-кому, які параметри зчитувати, і т.д. і т.п.??? Бо крв блд зима не за горами, а в мене маленька дитина))))).
    І ще питання, якщо ж все таки накрився теплообмінник, то панятно, що його тре мінєти. Але тут є два варіанти:
    - міняти самому, багато часу як я зрозумів, ну і муторно.
    - якщо ж сама заміна на СТО не коштує космічних гривень і якому СТО можна довірити? (з досвіду вашого), але так би після тої заміни не перестало працювати шось інше, би проводка була правильно укладена чи стягнута по людськи новими стяжками за потреби, би не пообламували кріплень і би не залишились зайві шурупчики-хуупчики.
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дивись проводку кришки багажника на переході від кузова, часто ламається. Заодно перевір чи інші світла на кришці працюють.

    Тут варіант один... Міняти самому. Не все так страшно як виглядає. Принаймні в тих місцях все відкручується і нічого не закисає. Після будь-якого СТО будь готовий до подертих і поломаних пластмасок всяких різних.
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  12. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Підтримую Шега.
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якщо смому міняти, то можливо, але не так легко, як тобі тут говорять. Щоб повнстю розібрати торпеду і добратися до кліми, тобто її зняти - потрібно приблизно 2.5 год часу, і це тим чувакам, які то вже не раз робили і знають послідовність. Я дивився відео "як правильно то робити", то скажу сам би за це не брався, хоч дуже хочіцця покопатись в цьому.
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    1ше - згідний з шегом!
    2ге може бути як і 1ше., а може бути як і ти кажеш, шо шось нахімічили.. Перевірь контакт. датчик находиться ось тут.
    [​IMG]
    виглядає ось так
    [​IMG]

    з під капота доступ важкий але є! розєм находиться з другої сторони, орієнтовно біля ЦЗР.
    3тє питання.. Не спіши зразу міняти рад.пічки! яка температура двигуна в цей момент була? заслонки всі працюють справно? помилок нема?
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Увага!
    Включи пічку на макс на прогрітій заведеній машині і чекай поки дутиме холодним. Якщо патрубки які йдуть до пічки один гарячий а другий холодний значить дійсно або забитий теплообмінник або помпа не прокачує. Скоріш за все перше інакше якщо помпа то могли б бути проблеми з перегрівом раніше.
    Якщо обидва патрубка гарячі - то теплообмінник нідочого, проблема, як каже Разор, напевне в заслонках.

    Коли в мене таке було то основна трабла була в радіаторі, я пробував його промивати під тиском - ніфіга не помагало, довелось міняти. Взяв Фебі... Пічка стала буквально "агонь", але блєать, який він вонючий оказався, він 5 років вивітрювався, воняв хз чим, якимось китаєм. Але дуже влом було знову ту процедуру по заміні проводити. Ну і да - я б нікому не довірив то робити, так що роби сам і не парся.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вищеописані проблеми, частково усунув.
    1) по підсвітці номера -> мультиметром попродзвонював. Дойшов до кришки багажника. Зняв обшивку з неї, толком нічого не робив, поперепідключав фішки і вуаля все запрацювало.
    IMG_20180929_190551.jpg

    2) по лампочках заднього ходу -> лампочки справні, далі все ж таки тим мультиметром китайським за 120грн (щоправда один "щупалець" в ньому обірвався) продзвонив електрику по задньому ходу.
    Отже, виявилось, що накрився датчик.
    На цьому фото, добрався до фішки того датчика, висмикнув фішку з датчика, відтягнув на максимум її і заміри показали, що напруга присутня.
    IMG_20180929_134413.jpg
    IMG_20180929_134422.jpg
    Дякую попереднім дописувачам, що вказали де шо є )))). Сама фішка датчика, прикручена до КПП двома болтиками під зірочку, фішка на 5 контактів, але задіюється 2, решта пустишки. Розташована по борту водія, внизу біля щита.
    З протилежного борта є сам датчик, котрий !!!вставляється!!! в КПП, а не закручується. На цьому етапі, годину мене калашматило, як то його відкрутити, ну і звісно доступ не найкращий.
    Проте, якщо відкрутити ось цю штуку на клапані ЕГР (два болтики під зірочку і просто її підняти) то доступ збільшується.
    IMG_20181001_121246_775.jpg
    Потім головкою на 13 + довгу "палку" з кількох перехідників і відпускаємо (достатньо відпустити і не викручувати повністю) болт, котрий через "лапку" прижимає датчик.
    (Болт - червоним, датчик - зеленим)
    IMG_20181001_121526_948.jpg
    Сам датчик підважується викруткою плоскою і добре виходить, але силу тре приложити. На ньому два резинових колечка.
    Візуально датчик не стертий, тобто той кінчик пластиковий, котрий прижимається і відповідно замикає контакти, але от самі його контакти зносились і його тре міняти.
    На разі датчик замовлений, бо в наяві на базарах не було. Приїде - поміняю. Не так вже й складно та процедура в дійсності.
    IMG_20180929_162906.jpg
    Головне, що причина визначена, а заміна - то діло 30 хвилин.
     
    • Подобається Подобається x 3
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене вроді від С4 такий датчик валяється на задній хід. Не впевнений що він такий самий, але можливо.
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    пізно.... навіть не шукай, би мене жаба не давила))))))))) дякую але вже замовив.
     
    • Смішно Смішно x 1
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    А гольф чому так сумує?
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Жінка може і ззаді їздити в Пассаті))) ти ж бачив ціни на пальне.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)