Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    хуйовий пробіг, після 250 тис.км все починає сипатись.. :sad:
    я за свою рейку дав 100 баксів, робили десь біля липинського, результатом задоволений, хоча нічо складного там нема. Дивує тепер тільки визг насоса коли до упора повертати руль.. хз що то
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Тай хуй з ним з тим пробігом, я ж не переймаюсь, лише веду бортовик. Цікаво для себе - це раз, а два - це може в неї зявиться після мене інший експлуататор, звісно якщо не піде на шрот. То таке, життє покаже.
    А в мене получається за пепеборку 100 єврів))).
    Хоча, нічо ніде не визжить і не підтікає.
    Машину використовую щоденно і постійно, її практичність і вмістимість зацінив, особливо коли є маленька дитина в сім'ї. По трасі вона вашчє ляля 160km/h=3100об/хв=5,8-6,2лДП/100км.
    А от, для міста я би її не рекомендував, хочааааа кому шо тре, але експлуатуї її в основному по місту (де я - там і вона) і в такому режимі середній розхід видає 10л ± .
    Приміром, ось реальні дані (котрі маю в даний час):
    1) за сьогодні 31км наїзду при середній швидкості 22km/h маєм розхід 10,0л/100км за 1год.29хв. роботи двигуна.
    2) або за останній період 2006км наїзду, при середній швидкості 21-22km/h маєм розхід 10,6л/100км за час роботи двигуна 90годин 22хв.

    П/с/ зато пре, як рисак))))
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вже майже нема проблєм))))), поки що ))))
    .... і ця проблємка вирішена! Нарешті, замінив в КПП датчик вимкнення ЗХ, який був несправний.
    Дякую @RaZoR за датчик ;)
    Кста, ціни в інеті на ті датчики різні, середня десь +/- 500 не рахуючи оріджінал. Взяв собі той з дешевших "oasca", і задоволений, бо всьо грає, всьо чікі-пікі по світловій.
    Заміна зайняла 30-45хв неспіша зі зняттям пластику і.т.п
    А тепер по пічці.
    Х.її.З., але на низьких обертах вентилятора обдуву -> вона дує теплом, і коли похолодало то ніби тепліше, але не так як хотілось би.
    ТОМУ, прийняв рішення злити старий антифриз (тим паче, його ще жодного разу не міняв, а вже наїздив десь +/- 40тис.км за півтора роки). І заодно промити всю систему охолодження.
    Маю надію обійтись малою кров'ю, бо розбирати всю торпедо, аж ніяк не маю бажання. Як то кажуть: попитка не питка.
    А тепер питання до гуру )))))): => у всіх VW b5/b5+ однаково зливається охол.рідина, чи є якісь відмінності в залежності від двигла??????
    Приміром в неті нарив таке
    IMG_20181022_210641_401.jpg
    і воно мене збиває з толку, адже в мене двигун AWX. Чи може бути суттєва відмінність?
    @Shaggy , @RaZoR , @kym , @bass , чи мо ше хто стикався з таким, підкажіть по нюансах, що мені тре наготувати, що тре розбирати?????.... якось так по питаннях. Чи тре морду розбирати чи як то ся робе???
    П/с/ бо як правило вільного часу практично не маю, хіба по суботах.
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Та ніц там складного нема. Дивишся котрий зі шлангів йде найнижче, той і відєднуєш, зливаєш то що сі злиє, далі можеш пробувати продути, але без етузізазму, ну щоб залишки ше сі вихлюпали. Всього антифризу і так не зіллєш, бо трохи засідає в радіаторах і фсяких там каналах двигуна. Далі, ставиш назад патрубок і заливаєш через розширювальний бачок. Спочатку заливаєш концентрат, а вже потім дистилят в тій пропорції що собі забажаєш (не кожному потрібна концентрація на -30, декому на -20 думає що вистачить і менше концентрату піде;)) Заводиш, бачок не закриваєш, і дивишсі кіко тре доливати як машина почне прогріватися, бо будуть виходити бульбашки повітря і рівень тре доливати. Отак прогріти до нормальної температури і вже можна їздити, і через день глянути ше раз на рівень в бачку. Взнай кіко тобі тре антифризу, підготуй заздалегідь дистиляту достатньо. Врахуй якщо книжка пише 6л то більше 5.5 ти не злиєш, а деколи 5 лише - залежить від констрікції радіатора, і ентузізаму при продувці.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    співчуваю, але напевне не обійдешся. промивати не бачу сенсу бо помпа качає досить сильно і якщо є срань то ганяє її по колу, а якщо забито то... ти промивкою сильніше за помпу не продуєш... можна попробувати проти "шерсті", але то 1:100. Забиті пічки /радіатори - це наслідок їзди на воді - а вода дає накипівший камінь який зубилом тре довбати. Але все таки тре переконатись що то пічка тобі тормозить а не щось інше, бо банально може розлетілась крильчатка помпи і не качає добре
    Міняти ОЖ так само як на твому Г2 тільки спускай не з найнижчого шлангу а шукай кранік на радіаторі... твої водяні шланги мають пласмасові кінцевики які на металічних защолках.. Защолку витягнеш а пласмасовмй кінцевик може тріснути чи зламатись, як будеш розєднувати... його ліпше не рухати бо все вже перепалене і не нове
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Отож, що толком не впевнений. На !!слух!! )))) заслонки працюють, температура на приборці норм.
    Але біда, бо не вмію глибше читати ваг-комом, ну тобто параметри. Мо за його показами щось вдастся з'ясувати??? Хотів поїхати до тих хвалених майстрів по діагностиці, але на жаль ((((.....
    Во власне, що в тих мануалах що в неті він є, але вони строго подають для прикладу певні двигуни.

    П/с/ та я би й ліпше помпу поміняв, хоть вона і дорога, ніж розбирати торпедо. Тому спробую малою кров'ю, бо як то сі каже: "ми не шукаєм легких шляхів"
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не знаю як в пассаті, але в мене що в А6С4 що в С5 що в олроуді є просто краник на нижньому патрубку радіатора для зливу ОР.
    Звідти всеодно витікає далеко не вся ОР. Для того щоб зливати всю треба ще патрубки з мотору знімати. Але всеодно вся не стече...

    З радіатора пічки ОР стече тільки якщо продувати.
    Краник на радіаторі має бути десь під капотом скоріше за все вакуумний, який відкриває коло на пічку коли ти включаєш її.
    А також має бути пробка для розвоздушки біля того краника.

    Почитати ваг-комом заслонки в першу чергу. Зробити тест заслонок.
    Ще з можливих варіантів - розлетівшеся від старості ущільнення на заслонках, через яке пропускаєтсья холодне повітря до гарячого - теж зменшує температуру обдуву.

    Якщо знімати пічку то ставити тіки Хеллу радіатор і відновлювати всі заслонки зразу.
    Для перевірки, можеш спробувати поставити додатковий електронасос в охолоджуючу систему, для додаткового рециркулювання ОР в системі.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе теж є.... справа по ходу в низу між шлангами кондиціонера. Ніяким ВАГ омом річку не провіриш... Єдиний сякий такий метод... це на прогріві, коли машина холодна находиш патрубок з ГБЦ до пічки(Вхід) і находиш патрубок з пічки (вихід) і рукою міраєш температуру патрубків на прогріві машини якщо температура різна то пічка забита... але то тільки на початку прогріву - бо потім воно все одно прогрівається навіть як пічка забита. Якщо пічка ОК то патрубки рівномірно прогріваються. Але ті твої патрубки в глубині двигуна і добратись до них не так просто і плюс і рукою міряти не то дуже... бо як пічка напів забита то патрубки зразу прогріваються... Ну кароче метод не зовсім але спробувати можна. Можливо злапаєш різницю температур -то тоді пічка 100%. Ну і як витягнеш пічку то по вазі зразу побачиш чи забита чи ні. І ще раз кажу не трать часу на промивку то нічого недасть
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    тааааак, беру паузу для роздумів до суботи, а там буде видно.
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ці авто, як і більшість дизелів мають високий КПД, тому гріються важко, і у всіх (майже) стоїть або електричний догрівач або вебасто... Ти ним користуєшся в зимовий період? (темп. навколишнього середовища менше 5)
    upload_2018-10-23_16-24-15.png
     
    • Корисно Корисно x 1
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Доречі електричний нагрівач рішає дуже!
    В мене зара термостат пдклинивший і прогріти машину важко взагалі. Але при тому всьому з пічки жарить нормально електричним обігрівачем.

    Помітив що він не включається якщо включена кнопка ECON.
     
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ECON майже не користуюсь. Завжди стояло 22°, інколи холодніше давав.
    Але знов же ж, для мене якийсь парадокс, бо ще місяць тому прмітив, що теплом не так добре дме. Але зара температура на вулиці падає середньодобова і на низьких обертах пічки гарячим дує при максимумі на тепло. Но даю більші оберти, тобто високі і таке враження, що остигає за скоро.

    Окей, а тепер ще не зрозуміліше, що то за такий підігрівач, він автоматично догріває при низьких температурах (сигнал з датчика бере) чи як?

    П/с/ не кидайте тапками за відсутність знань, і знаю що можна в гуглі нарити, але це тоді коли знаєш шо шукати. Тому прашу прастіть за такі питання.
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    І ще одне, планую злити стару ОЖ і залити туди сироватки. І так покататись зо 2-3 дні, а то й тиждень.
    3,5л вже теща привезла, в ПТ ше 3л буде. Проціджена, чистенька.
    Чому саме сироватка? Х.й.З., бо лити хімію на промивку, то чомусь стрємаюсь по причинах, що буде не якісна (тобто малоефективна), або буде дуже агресивна по своїй дії.
    Далі планую то всьо промити і засандалити туди концентрату.
    Кста, @RaZoR буду в тебе брати концентрат, по варіанту як той датчик ЗХ, тому відложи єслі шо ))))))
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Той тен стоїть на дизелях, тому що двигун довго прогрівається, і за той час працює електронагрівач. Не у всіх комплектаціях він є, тре дивитись по вінкоду.
    І так - кнопка екон відключає кліму, тобто не всю кліму, а компресор кліми і той же ж електронагрівач.
     
    • Корисно Корисно x 1
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не радив би з сироваткою кататись безоглядно 3 дні. Тут потрібно слідкувати, адже це водяний розчин молочної і ше якоїсь там з органічних кислот. І він має темпертуру кипіння явно нижчу 100 градусів, тому, щоб не перегріти двигун, особливо якщо не впевнений в показах ДТОРа на приборку, краще котролювати кожну годину чи певний кілометраж(то якщо не корки).
     
    • Корисно Корисно x 1
  16. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Краник є
    З водійської сторони, але до нього пропхати рукупоза бампер важко.
    Я б зняв найнижчий патрубок.
    Всі промивки від лукавого. Я б мив водою. Або кока колою.
     
    • Корисно Корисно x 1
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ну, на рахунок кока-коли, то я знаю з досвіду. Особисто заливав кока-колу в систему охолодження БТР-60ПБ "мікімаус" і в МТЛБ (Стріла-10). Скажу так, що в БеТеРі система була настільки забитою, що охолоджуюча набиралась лише незначна кількість і далі - хєр! Так було забито, що вашчє не протікало. То тогди кока-колу влили (пригадую, що 2 пляшки великих) і оооо-чууудо пробило.
    Але в даний момент перевагу надаю сироватці ))))))) хочу спробувати. Вам же ж буде теж цікаво, що з того вийде)))))
    Ну і по великому рахунку я би з тим не заморочувався, як би воно взагалі не дуло теплом.
    Приміром щойно, їхав з роботи (9км), одразу після пуска двигуна увімкнув обігрів на клімі, швидкість обдуву 2 поділки, температура на "max", дуло нормально гарячим (так що дефлектори відчутно гарячі), по дорозі добав ще 2 поділки швидкості обдуву, заїхав на стоянку, не глушив, вийшов з машини +/-5 хвилин, сідаю, а воно курво літнім почало дути.
     
  18. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    ну
    розкажеш нам)
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хочеш угробити то що ще їздить)))) то тобі не БТР з чугунною бронебійною ГБЦ... Навіть на КАМАЗах не більше пів години сироватку ганяли. сироватка то вода. Вода в твоїй ГБЦ закипить в моменті і якщо довго їздити то покрутить ГБЦ, а може і прокладку пробити...G12 не даром з заводу ляють -його температура кипіння десь 112-115 град, значить розрахункова температура в ГБЦ 105-108 град.
    А сирватка класна штука я в теплиці помідори нею обробляв всіх паразитів нищить
     
    Останнє редагування: 23 жов 2018
    • Корисно Корисно x 1
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сьогодні, випадково помітив, що нижній патрубок від "трійника" (на фото зеленим кольором) холодний, ну не аж сильно холодний, але теплом не віддає. І на скільки я правильно зрозумів, що там за тим трійником є термостат...., вірно???
    44927078_580796535673452_8776018349361463296_n.jpg
    Отже, получається що термостат не працює???
    І питання, -> чи може той недолік так негативно впливати на вищеописану проблему з недостатнім теплом в салоні???

    По факту, згідно останніх спостережень:
    - зранку "пуск" двигуна, одразу вмикаю кліму на "max", при цьому швидкість обдуву 1-2 поділки, тепло на тих обертах подається одразу і достатньо, дефлектори на дотик тепло-гарячі і так постійно чи то при русі чи то на ХХ......... но, крв/блд тільки всандалюю більшу швидкість вентилятора обдува (поза 3 поділки) як воно наче остигає і подається літнє повітря, і чим більші оберти обдуву, тим більш холодніше повітря при "max" тепла.

    Можливо і проблема не в теплообміннику, а в тому термостаті (оооохххх, як би так було). Це ж спрощує всю роботу.
    Ну а систему охолодження однозначно буду промивати.

    п/с/ зара буду їхати з роботи додому, затори всі ці речі, і по приїзду одразу гляну до патрубка того нижньгого. Теоретично він би мав бути гарячим, шо нє??? ))))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)