Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Поки не розбереш фари, не оціниш стан лінзи, стан світловідбиваючого покриття, ніякі +100, +150 +200, ксенон чи навіть сварка тобі не поможуть!!!
    Чорні, чи помутнівші "отражателі" на реставрацію, тут десь була така тема!
    [​IMG]

    Якщо стан нормальний миєш скло лінзи, миєш скло внутрішнє фари, протираєш сухою тряпкою сам "отражатель" (попередньо пробуєш чи не стирається), тоді буде результат!
     
    • Подобається Подобається x 2
    • Інформативно Інформативно x 1
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ооооо, за таке дякую! )))) Зізнаюсь, що таких тонкощів не знав.
    Отже, приймаю рішення розбирати, дефектувати і вже виходячи з того, що матиму після вскриття, вже тоді щось буду думати.
    Дякую!
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тре запастися герметиком для фар, він має бути термопластичний, тобто при нагріванні вище 60(є різні пороги і 60 я взяв як один з них) градусів має ставати знову рідким. Той що на фарі мав би бути таким але за надцять років вже втрачає свої характеристики, тому зняти скло(пластмасу) фари ще вийде а от поставити назад, то...
     
    • Інформативно Інформативно x 1
    • Корисно Корисно x 1
  4. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Все правильно ! Тільки неможна все наглухо замащувати , бо десь є отвір для вентиляції )
     
    • Не погоджуюся Не погоджуюся x 2
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Хелоуууу, френди! )))
    Трапився вчора "косячок" з Пассатом. Щоправда, недолік усунув, але лише тимчасово. Ну і, як нарив в неті, що ті косяки часто трапляються і мають в народі назву "дитяча хвороба Пассата", особливо на двигунах AWX та AVF де відносно багато конячок.

    Отже, вчора десь з обіду, в пік тої спеки.... запустив двигун, троха вона поробила на холостих оборотах, увімкнув кондюк і виїхав. Проїхав зовсім мало. І, під час руху почув хлопок в підкапотному і одразу помітив, як почала втрачатись тяга двигуна. При спробі піддати газку починав валити сірий дим. Ну все, думаю "приїхав", типу тре "сушити весла", але на душі чомусь було спокійно, наче душа знала, що ніц там страшного не відбулось. Двигун працюва на холостих нормально, глушився і заводився теж нормально, але от тяги не мав такої, як треба.

    Все ускладнювалось тим, що то була неділя, а в неділю ремонтом категорично не займаюсь із особистих міркувань. Проте косяк необхідно було знайти і за можливості усунути хоч тимчасово. Віднайшовши тінь та малолюдне місце, почав дефектувати.... зняв "капелюха" з двигуна (пластикова накладка), одразу в очі кинулась така картинка:
    20645894_1440485109354587_1233042329_n.jpg

    вирвало патрубок інтеркуллєра, при огляді з'ясувалось, що не тримають кріплення. Шось німаки не врахували того (я так думаю), бо на вигляд тих кріплень не достатньо, їх всього 2 шт на патрубку і тримається патрубок за рахунок скобки. Внаслідок виробітки чи "підуставшості" самого металу на патрубку (він тонкий) відбувся той косяк.
    На наступному фото червоним показано "вушка" (місця кріплень) і зеленим позначено то місце, так як я зрозумів, що там повинно бути якесь кільце.

    9920645894_1440485109354587_1233042329_n.jpg

    Проблему вирішив так: на патрубку і на пластиковому рукаві зробив кільця з дроту і стягнув зверху/знизу за ті кільця іншим дротом. Це тимчасово ))). Благо серед інструментів знайшов чим стягнути, звичка така - мати все з собою, навіть кавалок дроту. На даний момент все гуд, по відчуттях і тяга і динаміка є. Можливо в проYобі з десяток коней, бо на місці стику патрубка, якщо файно газувати, то сифонить повітря. Тре кільце ущільнююче ставити.

    Перелахмативши інет поняв, що сія хвороба розпоширена, і часто патрубки розриває через певний пробіг, особливо після чіпування (тепер розумію, як в тебе @RaZoR після чіпування розірвало радіатор охолодження повітря чи шось там). В мене патрубок цілий, єдине що ті два "шліцики" злизані. Спочатку думав міняти той патрубок, але переночувавши ніченьку з думкою про то всьо вирішив відновити ті кріплення.
    Хтось таке робив чи ні? Якщо так, то поділіться досвідом.
    В неті є різне заколхожування тої проблеми, а саме:
    - прикрутити самонарізами :crazy::crazy::crazy: -> відпадає однозначно!
    - посадити металеві хомути на патрубок/рукав і стягнути пластиковими стяжками -> теж не хочу такого іспалняти ))))

    Рішення прийняв таке:
    - поки що НЕ КУПУВАТИ той патрубок ( VAG 3B0145834N , ціна від 850 до 2600 грн.). Думаю обійтись малою кров'ю, буду знімати повністю той патрубок і напаювати нові "вушка", ось як ті вушки мали б виглядати (фото з інету):
    fbd4c70f7b422e07med.jpg
    а також вєрняково тре купити 1 ущільнююче кільце, ну і так як зніматиму патрубок, то друге кільце - на інший його край. На нижньому фото ті кільця під номером 20А, номер по каталогу VAG 3C0 145 117F вартість 94-97грн., але цікавий момент помітив, що замінники тих кілець типу topran на кілька гривень дорожчі... х.й.з.чому? ))))
    195145820.jpg
    Всі ці роботи планую виконувати і одночасно знімати клапан ЕГР, щоби його почистити і тепер питання: підкажіть, чи при знятті ЕГРа потрібно міняти якісь розхідні матеріали, типу ущільнюючі кільця, хомути ?
    Питання постало тому, щоби якісно підготуватись до робіт і мати завчасно все необхідне. Ціни взято з екзіста, тому попередньо намітився там брати, чи не варто?, чи є десь дешевше? Ще одне, чи необхідно міняти зажими (на схемі вони під номером 27А, каталожний номер VAG 1J0145769G і вартість 35-39грн.)

    Ну і раз мова зайшла за екзіст, то там же планую замовляти:
    - фіксатори задніх вікон VAG 6N0839511 (26-30 грн.) розхідний матеріал при демонтажі, треба 2 шт. на 2 дверей;
    - кліпси дверних карт VAG 3В0 868 243 (35-42грн.) кілька штук тре взяти, на випадок якшо крякне котрась, а це ймовірно 50/50 :cools:.
    Але це вже буде інша історія, бо є необхідність в розбиранні трьох дверок, щоби полагодити мікрик (лапку що прижимає мікрик), оскільки він не реагує. Двері відмикаються/замикаються, але проблема в тому, що нема сигналу на блок комфорту, тобто не індикує на приборці і не реагує на підсвітку дверей та світло салону.

    Спочатку з патрубками розберусь, а далі візьмусь за двері. Основна проблема, це брак часу, але звіт зробити маю намір.
    :uanew::uanew::uanew: Пробіг = 232 673 км
     
    Останнє редагування: 7 сер 2017
    • Подобається Подобається x 3
  6. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    на каддіку 2005 з братом прочищали егр, то я привіз прокладки нові. можливо, можна і не було мінєти :rock:, але здоровий глузд підказував, що варто, тим більше, що вони по пару злотих коштували..
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    3C0 145 117F - 78грн маю в наявності
    1J0145769G - 22грн(8-12днів) - міняти немає сенсу
    6N0839511 - 16грн (8-12днів)
    3В0 868 243 - 22uhy (8-14днів) замінник по 14 грн (2-4дня)

    Якщо вони є, то Не треба. Якщо їх немає то треба!

    З патрубком не підкажу, думай сам.

    В мене було зовсім інше!!! Відношення до чіповки, наддуву, не було!
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    3B0145834N - польський замінник 680, фірми сасік 999.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    2 шт. відклади, завтра заїду заберу.
    По всьому решта.... тре переночувати і подумати )))), може й простіше взяти
    і одразу при написанні виникло питання чи той патрубок з кільцями в комплекті, чи кільця все-таки окремо?
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    В комплекті !!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Патрубки інтеркулера вириває ізза поганого байпас клапана або недосттнього вакуму на ньому. Переввір чи він працює і почисть його якщо ні. І так, егр прочистити тре, заодно масляний фільтр картерних газів поміняй(або промий як я то зробив).
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    На AVF / AWX нема такого! Тиск регулюється геометрією !
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Там також такого нема. Той фільтр, вбудований в клапанну кришку і більше схожий на клапан а не на фільтр.
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну не знав я, думав що в дизельках тих років у всіх є. У мене теж змінна геометрія але ж клапан є.
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    У тебе також нема!
     
  16. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене він є. Я його особисто чистив і перевіряв чи працює. На нього окремий електровакуумний клапан йде (номера не памятаю, але по конструкції подібний до №18 і №75).
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Шо то такє?
    П/с/ курWа, який я темний і далекий від того.....
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    То заслонка яка стоїть в інтеркулері/впускному, і який перекриває зворотній потік повітря і направляє назад на вхід турбіни, щоб не пошкодити турбіну, і керується вона вакуумним клапаном, якось так. Погугливши байпас клапан в ютюбі можна знайти відео як то схематично працює. Якщо, на хлопський розум то якщо рокрутити турбіну то інерційно вона не може різко загальмувати коли мотору тре менше повітря і щоб той надлишок повітря який мотор не може взяти не пошкодив турбіну той клапан і регулює.
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ...... знов безсонна ніч за компом )))
     
  20. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    чоловіче, позичити тобі гроші на щуп масляний ?? :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)