Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    також той патрубок тріс на днях(
    Але я сам олень, в мене нештатні хомути прямо під ним, вони його мучили і в один прекрасний момент просто він лопнув. Машина почала свистіти і шуміти як форд раптор)
    вирішив просто купивши на шроті патрубок за 150 грн
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Кажу ще раз "Нема ніякого байпасного клапана, що стравлює тиск в атмосферу" Ти щось напутав!
     
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    То звичайна глушилка!!! Працює лише коли ти глушиш авто!
    Дехто називає її ще дроселем:)))
    А Ти думав що то байпас!
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Лягай спати!!!
    Тобі то не треба!
     
    • Смішно Смішно x 1
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    в позику - не беру, в дарунок - приймаю!
     
  6. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    На днях усунув той трабл з патрубком інтеркуллєра.
    Спочатку, мав надію запаяти/напаяти ті вушка патрубка (кріплення). Навіть з'їздив де такі роботи виконують... але тут спіткала невдача, бо як з'ясувалось, що оловом напаяти - не буде тримати, а аргоном - згорить сам патрубок, так як температура 700 градусів.
    А ще, зробив висновок, що це трапилось через те, що на патрубку не було учільнюючого кільця і як наслідок вібрація та тиск зробили свою лиху справу. Або ж банально, навіть як і було кільце, то воно вже не тримало і при вириванні попало в країну "мальборо" ))))
    IMG_20170808_1627522222.jpg
    Оскільки патрубок цілий і не пошкоджений, за винятком кріплень, то прийняв рішення не міняти його, а лише помудрити над самим його кріпленням.
    Поставив ущільнююче кільце.... взяв два хомути, які одів на патрубок і на пластиковий рукав, після чого стягнув звичайними пластиковими стяжками і вуаля всьо норм, не сифонить і не пропускає повітря.

    IMG_20170808_162914.jpg IMG_20170808_163114.jpg IMG_20170808_174241.jpg

    Подивлюсь, як воно буде далі, можливо краще було б стягувати широкими стяжками і під металевий хомут підкласти вирізану резинку приміром з камери. Час покаже. І тішить те, що проблема ліквідована.
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Красунчик! Красунчик! x 1
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Машина ночі ))), вчора біля Ашану.

    IMG_20170810_0033476.jpg
     
    • Подобається Подобається x 3
    • Красунчик! Красунчик! x 2
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Шоб бути спокійним, що хомут не наробить біди патрубку, я б так зробив! або хоча б підмотав ізоленти!!!!
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    В суботу перелахмачу, там роботи на 30 хвилин, але хомут таки може пошкодити.
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Згоріла лампочка правого ближнього.
    Оскільки вечір і виїхав наніч, то тре було негайно замінити.... не маю бажання оплачувати штрафи ;) тому заскочив у "Вояж" на Замарстинівській і взяв "ту дорожчу" (105 ₴) з "тих дешевших".
    IMG_20170821_214840.jpg IMG_20170821_213308.jpg
    Міняється легко:
    - відкрутити 2 самонарізи на пластиковій кришці (під ковпачками), зняти її;
    - від'єднати рукав повітрозабірника фільтра (знімається легко)
    - зняти резиновий вологозахисний ковпак із самої фари.... і вуаля - доступ до "фішки" і самої галогенки.
    Далі - елементарна заміна.

    Пробіг: 234 303 км
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вчора весь день промудохався із задніми дверима.
    Проблема полягає в тому, що бортовик не бачить обох задніх і передньої правої дверей, відповідно на тих дверях не працює підсвітка ніг. Діагностика Ваг-Ком'ом показувала, що відсутній сигнал.
    Отже, вчора повиявляв причини, але так і не зробив, через брак окремих частин. Проте, невдовзі все виправлю і зроблю покроковий звіт, щодо усунення проблем.

    Ліва задня дверка.
    Порадувало те, що її ніхто до мене не розшивав, присутні всі ущільнювачі, закльопки та заводська проклейка.
    Причина поломки - непрацюючий мікрик.
    IMG_20170827_082233_150.jpg IMG_20170827_082305_759.jpg IMG_20170826_135138.jpg
    Мікрика перевіряв тестером. Коли впевнився, що мікрик під заміну, спробував замкнути контакти на електроплаті замка (ті контакти, що від мікрика) і вуаля все запрацювало, бортовик побачив двері, підсвітка засвітилась.
    IMG_20170827_081804_846.jpg
    Тому, буду перепаювати той мікрик.

    Праві задні двері.
    Ті ж самі симптоми, що і у лівої, але плюс відмикання/замикання відбувалось лише в ручному режимі. Мав надію на те, що може бути причина в злетівшій тязі, але не тут то й було.
    Коли їх вскрив, то м'яко кажучи приhuїв, корпус замка пошкоджений, а тої частини пластмаси** замка, що фіксується до щитка взагалі немає. Реанімувати нема що, бо весь розкурочений і поламаний, та й сам замок не є оригінальним. Його фото не робив, бо часу не було.
    ** - саме та частина кріпиться закльопкою, після її акуратного демонтажу можна або знову всандалити закльопку, або поставити маленький болтик. Ось фото лівого замка і там де закльопка була, на фото позначено зажимом
    IMG_20170826_145254.jpg
    Отже, замок правої задньої дверки однозначно під заміну. Але цікаве те, що мікрик у ньому справний.
    Тому планую випаяти з нього мікрик і перепаяти в лівий. Думаю, що проблем по перекидці мікрика з правої на ліву не повинно виникнути.

    П/с/ розборка і зборка дверей, дуже напрягуща робота, вимагає концентрації уваги та акуратності, а також тре запастись окремими елементами (розхідниками), котрі або можуть зламатись, або замінюються (повторно не рекомендується використовувати) після їх демонтажу.

    Шукаю замок і далі буде....
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    чоловіче, не знаю кому твоя писанина цікава, але в неті дохера і трохи аналогічної інфи)
     
  13. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Роман, замки є. Якщо треба - дзвони (0661146666)
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Питання пошуку замка закриваю.
    Домовились з @Carlsson , за що йому і попередньо дякую.
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Отже, мав таку проблемку
    Кількаразові діагностики ВагКомом, показали причину, а саме несправний датчик положення розподільчого валу. Багато хто, запевняв мене що можна не міняти, що то не критично та й все таки двигун авта запускається, проте стартером при запуску крутить десь 3-4 секунди, де-хто казав що то є нормально.
    Було ось так:



    Отже, так двигун запускався що на "гарячу", що на "холодну".
    Ну, все таки прийняв рішення міняти той сенсорний датчик, і коли взнав ціну, то мальохо афігєл, бо його оригінал (принаймі так позиціонують) від 2000 грн і до 5000 грн. Щоправда, є замінник котрого ціна починається від 700грн. Але невдача, бо серед замінників лише один topran і всьо, баста.... ні Бош'овські, ні Валео'вські, ні якісь інші я не знайшов. Тому вибір був альбо topran, альбо "оріджінал", а так як я "загорівся", то на ціну закрив очі.
    Звичайно, взяв замінника. Але мені з ним не повезло, бо або Пассат не хотів його сприйняти, або з такою вдачею, як у мене інколи буває, то можливо попався глючений, бо своєї функції він не виконував і при діагностиці показував різні цифри синхронізації:
    IMG_20170918_103356.jpg IMG_20170918_103434.jpg IMG_20170918_103628.jpg IMG_20170918_103707.jpg
    Дана синхронізація показана в 4-ій групі 4-му вікні (такі речі мені підказав @RaZoR , за що йому дякую)
    Якщо ж датчик відключити, то двигун буде так само запускатись, і при цьому в прозі видає, відсутній сигнал і синхронізація в цифрах 0,0.
    Але не завжди все так погано )))), згодом датчик я знайшов, хоча й не нового, але робочого повністю. Замінивши його, двигун машинки почав запускатись "з пів тика" як на "гарячу", так і на "холодну". Тепер маємо ось так:



    Фсьо, даний недолік виправлений.
    І ще троха дам інфи, може комусь буде в нагоді.
    Каталожний номер VAG 038 906 433 A. Так виглядає сам датчик.
    458675830_1_644x461_datchik-raspredvala-audi-vw-abe-038906433a-melitopol.jpg
    використовувася на моделях (і, якщо не помиляюсь, то на двигунах із насос-форсунками):
    • Audi: A4 седан (8D2, B5), A4 універсал (8D5, B5), A4 седан (8E2, B6), A4 універсал (8E5, B6), A6 седан (4B, C5), A6 універсал (4B, C5), A4 седан (8EC), A4 універсал (8ED)
    • Skoda: SuperB седан (3U4)
    • Volkswagen: Passat седан (B5, 3B2), Passat універсал (3B5), Passat седан (B5, 3B3), Passat універсал (B5, 3B6)
    В мене двигун AWX і інфи по заміні цього датчика, в неті не знайшов, хоча перелахматив багато джерел.
    Щоб його замінити без зняття ремня ГРМ, то багато розуму не потрібно, але треба бути дуже уважним і мати терпіння, бо місця обмаль.
    Процес демонтажу датчика положення розпредвалу:
    Зняв пластикову декоративну пластину з двигуна -> зняв верхню пластикову захисну кришку ГРМ (кріпиться 2-ма скобками, витягується вверх) -> далі видно сам датчик, котрий прикручений до ГБЦ болтиком на 10
    IMG_20170916_133530.jpg IMG_20170916_133550.jpg
    при його відкручуванні, місце під ним вимостив ганчірками, так на всяк випадок, якщо із рук вирветься карданчик чи сам болтик, щоб не впав поміж роліків та ремня ГРМ, бо тоді б прийшлось попотіти канкрєтно.
    Сам кріплячий болтик відкручував карданчиком з набору ключів та головкою на 10.
    IMG_20170916_143615.jpg
    після відкручування знімаємо резинову заглушку шляхом видавлювання її від переду до заду
    IMG_20170916_134643.jpg IMG_20170916_143946.jpg
    і через отвір, так само - від переду до заду виймаємо датчик. Процедура не зручна, бо отвір якраз по контуру як сам датчик і все це робив кінчиками пальців.
    IMG_20170916_134702.jpg
    датчик є цільний з дротом і штекером, тягнеться з іншими дротами скріпленими пластмасовими хомутами в районі стику блока і ГБЦ і інший кінець де штекєр під розширювальним бачком
    IMG_20170808_18054633.jpg
    для зручного роз'єднювання штекєра датчика, бачок відкручував (3 самонарізи) і підвішував до капота.
    Все! Датчик демонтований. Відповідно, монтаж проводився у зворотньому порядку. Тепер всьо чікі-пікі :)
    Якась адаптації ВагКомом не потребує, одразу після першого запуску двигуна всьо стає норм.

    П/С/ пробіг 237 900 км
     
    • Подобається Подобається x 3
  16. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    а шо з тим топраном новим? вдалось повернути чи довелось викидати?
    бо в них (зокрема екзіст) гарантія "до установки на машину". типу поставив - гарантії вже нема. а як, блін, взнати, чи він робочий, поки на машину не поставиш???
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    нехай це залишиться загадкою )))))) все нармас ))))
    конретно такий датчик (датчик імпульсів) можна перевірити за допомогою осцилографа, в неті є циферні дані по його перевірці
    в залежності, як ставити. Тобто, маю на увазі механічні пошкодження (бо він нерозбірний) його товарного вигляду шляхом монтажу/демонтажу, ну і коробки в котрій він продавався.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Привіт!
    Колись давно ти постив фото номеру телефону чувака, який перед мостом на городоцькій дизелі робить, зокрема чистить форсунки.
    Якщо десь ше маєш контакти, кинь будь ласка.
    Потрібно почистити і виставити запалення
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нажаль не маю, але якщо маєш доступ з компа, то глянь по гуглмапс вулицю Фабричну 3, якраз по гуглмапс видно на воротах гаража є напис "DIZEL" і там його номер.
    Якшо не зможеш, то завтра з компа заскріню.
     
  20. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    Якщо вмер датчик розп.вала - то двигун робить зайвий оборот і бере сигнал від датчика колін.вала. Тому машина заводиться - довше!
     
    • Інформативно Інформативно x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)