Авто dieselЯ757 - VW/Passat B5+/1.9d/131к.с.

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем diesel757, 21 чер 2017.

  1. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    а інструкцію до машини прочитати слабо чи релігія недозволяє? Там вказано що то і для чого..
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Х.й.з., за півроку юзання, лише цього місяця нарив інструкцію по "кліматронік" і то з цікавості, і цікаві речі дізнався, типу про auto режим та температуру 22° на будь-яку прру року. Кому цікаво - гугліть, бо описувати майже ні про що багато.
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Така сама приблуда була в мому Гольфі 4, також відкривав, щоб сонце не сліпило.
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Нині вже за компом, а тому погуглив згідно номерка на тій приблуді і дійсно, воно по каталогах йде, як сонцезахисний девайс.
    Отже, хто висловлював правильну відповідь, то можете си взяти пива )))
    Фсьо, питання счітаю закритим, або таким шо в догадках не нуждаєця.
    87.jpg
     
    • Подобається Подобається x 1
    • Інформативно Інформативно x 1
  5. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Привіт!
    тільки попав за комп'ютер, по чому вийшли задні аморти?
    і стосовно генератоа, ціна космос...
    Робив свій на буйка, так як вмер різко.
    заїхав в 11 ранку, залишив машину, ввечері забрав.
    перебрали все, вийшло 1800 грн + гарантія рік.
    проте там не було телевізора, кави і диванчика)
     
  6. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    На словах , чи задокументовано є ?
    Я на садові віддавав на ремонт , то гарантії на електрику вони недають , але що все добре показали на стенді.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    за аморти: 1шт/650грн.
    поки шо служать, навіть як втовчу десь і наіпнеться, то не шкода поміняти на новий.
    кароче, за 2 аморта + 2 нормальних опори (на базарі брав) майже вклався в двушку... троха більше.
    ну бач, а от мені вийшло вдвічі дорожче із з/ч
    в мене задукоментовано, але там вроді би не рік.
    ну і звісно, що ті всі гарантії прописані так, аби добре було виконавцю, а не замовнику послуги.
     
  8. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    десь вдома бумажка є, з мокрою печаткою.
     
  9. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Також собі мінятиму. Хочу спочатку передок, буде мабуть каяба, а от на зад ще не вирішив.
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вітання дизелістам! Як ваші коні в морозець запускаються?
    В мене нині на мєгаполісі -17°С, то поки що найбільший мороз, що бачив мій Пассат при мені.
    Незважаючи на мороз, він сьогодні запустився з півтика і при одному повороті ключа, ну тобто не грів свічки додатково, а відразу на старт.
    IMG_20180226_075603.jpg IMG_20180226_075613.jpg
    Кста, заправлявся останній раз вчора з так званої бочки ("krapt"), по 23,99грн. І тому мав сумніви, щодо вранішнього запуску в прогнозуємий мороз. Отже, по солярці питань немає.
    Всьо чікі-пікі )))
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А я сьогодні навіть не пробував))
    В суботу чудом дивним ТНВД хапнуло повітря бо закінчилась соляра (як виявилось то не працює перекачка з одного баку в інший бо на прибоці ше пів баку показувало) і я близько години часу на морозі крутив стартером і відкручував форсунки шоб розвоздушити систему. На щастя вдалося і машина завелась і поїхала. Після того доїхав додому буквально 3км і вчора завестися вже не зміг, разів 3-4 крутнув стартером і АКБ сів. то цілу ніч на зарядці торчав.

    А взагалі то заводиться в мене в мороз важко, я свічки раз 5 грію і потім кручу легенько хапає і глохне. Ше раз так само і на 2-3й раз заводиться з чорною хмарою з вихлопу і далі все ок.
    Підозрюю шо свічки накалу в мене зовсім не працюють...
     
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Шегі, можливо що котрась із свічок, або може бути підсос повітря. Навіть незначний підсос і вже суттєво ускладнюється запуск.
    Не знаю, як там в тебе з доступом до свічок, але якшо нормально, то зніми з них загальну шину чи планку плюсову і перевір кожну свічку.
    А ще, я би тобі порадив перевірити кут вприску, але не просто по мітках і на око, а є приспособа. Така фігня зі стрілочкою вкручується і виставляється, я х.й.з. як вона називається. Якщо шо, то на тобі скрін (вул.Фабрична 1-3, бічна Городоцької) то контакти чувака, котрий має ті приспособи і тим займається, в т.ч. чистить розпилювачі і форсунки в цілому. Мо пригодиться. В нього і можна перевірити чи форсунки нармально розпиляють чи не сцяють, має стенд.
    Безымянный.jpg
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Для того ваг-ком є який показує кут вприску і я його виставив як положено)

    Навряд підсос, бо якби він був то і на гарячу б гірше заводилась. А все чудово) Тіки реально холодний пуск. В районі 0 до -5 заводиться добре. Далі складніше.

    А от форсунки то гуд. Дякую. Є підозра на парочку.
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ну, по ВагКому мій рівень знань ближче до нульового, хіба можу помилки подивитись )))) тому й забув про таке.

    По форсунках.
    Вони можуть бути закоксовані, що партачить нормальний вприск. Таку проблему я вирішував в того тіпа, що біля Городоцької. Викрутили всі форсунки, помістив він в якусь посудину з рідиною і ту посудину увімкнув в розетку. Х.з. шо то таке і яка рідина в ній, але я поняв що воно створює якісь імпульси чи щось типу того і таким чином той нагар, та закоксованість відлітає.
    Після того на стенд перевірив розпиляємість і як результат з 4 форсів реанімував 3шт (то були Гольфовські). На 4-ій поміняли розпилювач, бо вона тупо сцяла струйкою, тобто мала виробітку в розпилювачі де голочка бігає.
    В той час їздив ще на Навроцького (навпроти Сокар) то там відразу приговорили всі форси і сказали під заміну. Звісно, я їх не послухав, бо ж згідно теорії вірогідності шанси про вихід з ладу 100% кількості форсів майже анріал і то при тому, що двигун норм працював. Але поліз до них, бо знімав ГБЦ для заміни прокладки і переборки в цілому.
    На той час, я поняв що в нас дизелістів немає. Всі ці кантори возять в Бартатів на дизель-сервіс. Такі собі посередники, + касу рубають майже вдвічі.
    Біля лікйорки в районі Підзамче теж є дизель-сервіс, але вони відразу зізнались, що вони не роблять, а тупо відправляють в Бартатів. Їх вашчє не рекомендую.

    Бартатів - так, норм роблять і мають стенди і ремкомплекти різні є в наявності. Але в них принцип такий, що вони не знімають. Їм тре зняти і привезти, а тоді ще вмовляти щоб подивились і зробили.

    Одним словом -> кинь форси на стенд і буш бачив, чи вони норм чи нє. Це, вважаю, найоптимальніший варіант з чого починати не рахуючи свічок і знаючи що нема підсосу. Бо навіть при запуску чорний клуб диму, то мабуть через пісяючі форси, котрі насцяли забагато і коли воно хапнуло, то вигорає одночасно більша порція солярки.

    Ну і ще таке додам. Якось їхав зі мною чувак, котрий загнав машину до діагноста. З його слів - діагност суперовий і знаючий, що нормально діагностує. Я так поняв, не лише помилки знімає чи читає базові параметри, а й робить їх аналіз і співставляє чи правильні показники відносно інших. Якось так. Той тіп котрого я віз, то він загнав туди VW В8. То в Винниках, на околиці, там ще якийсь паштетний завод. Можу хіба на карті показати заїзд, бо там ні вивіски ні хєра, але на території кілька свіжих сучасних Аудюх, Шкод, VW було. Може хтось щось чув, чи може дати відгук?
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Той 2.5тді дуже хреновий на розвоздушку. Щоб легше було заляй повний бак, або хоча б на 2/3, і машину носом вниз ще краще поставити грушу обовязково з двома клапанами... ну і все залежить від степені зносу ТНВД.... а потім танці з бубном))))
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Чистка ультразвуком... Але то все на старого типу форсунки... твої форсунки тільки в Бартатів, Шега теж.... Попередньо стан форсунок ВАГ комом видно.. Я твої дивився вони нормальні були. Шег свої теж може подивитись якщо знає як... і потім якщо є підозра тре вести в бартатів
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ну того я не шарю, якраз описував про гольфовські.
    так точно ))) єдине, що по одній було відхилення від трьох інших, але то відхилення в межах допуску.
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дивився. Одна форсунка тіки під підозрою. решта по параметрах нормальні.

    Ну розвоздушив десь за 30-40хв реально. Вікручував по форсунці і крутив стартером поки соляра не починала бризкати і затягував відразу. Доливав постійно соляру в фільтр бо йшла повітряна пробка.

    Щодо груші я думав. Але більше подобається варіант поставити насос в бак від BAU двигуна. Бо мій насос, наскільки я розумію, працює тільки на перекачку соляри з баку в бак, а ТНВД тягне соляру з баку своїми силами. В рестайлових моторах насос в баці якраз качає соляру до ТНВД і відповідно груша теж вже перестає бути особливо актуальною.

    От це мєрзость... Мене такі варіанти найбільше харять))
     
  19. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Якщо в мороз погано заводиться то малоймовірно тнвд чи форсунки і т.д. то або свічки або компресія
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Або кут поганий.
    Ну і основна причина - якість соляри. Парфіниться і хер заведеш. Всі переваги дізеля :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)