а якщо серйозно - 7й гольф 8000 євро в нім... 2014 року, до 150 тисяч.. розмитення ще десб 1500.. і маєш нормальне корито
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=0ee5ecf3-f02f-3fa7-c601-f8d280575151 ось для прикладу..
Оглядав сьодня одну Фабку з двигуном 1,2 на бєнзі і виявляється там не пасок, а цепка ))) Людина володіє нею з '08 року, випуск її '06. Набігала 245тищ, і шо цікаво, шо на 220 він поміняв цепку ГРМки. Х.й.з. чи то по регламенту так, чи нє? Косяків суттєвих не бачу, хіба шо ше тре буде до майстрів її відвезти. А тоді і рішення приймати. По крайній мірі воно хоть, якось купи тримається, не то шо ті француватіки. А, і комплектації її мінімальна, бокові шиби на ручках.
не знаю, як ви всі, а я ще себе пригадую в перші тижні-місяці за кермом. так от, ні ручки шиб, ні автоакустика, ні шкіряні сидіння чи підсвітка козирків ну ніяк мені не були потрібні для їзди. я бачив тільки дорогу перед капотом і зосереджено вишуковував дорожні знаки поглядом. а тим, хто тільки вчитьсмя їздити - то все тим більше не треба.
Так точно, @Cherepaha !) Я теж від такої думки від такої думки відштовхуюсь. Звісно, при наявності необмеженої кількості бабла, пішов би взяв з салону і не парився.... можливо, ще настане такий час. Ну і фактор рентабельності ніхто не відміняв. Але на разі - маєм те що маєм. І перше бажання, при якому є певні можливості, то почати покращувти.... все ж таки не феншуйно на ВАЗах старих вчити, коли майже всі вже від них відійшли.
На рахунок навчальних кабінетів: Проходив декілька годин лекцій в польщі, у їхній авто-школі(по коду 95), і що замітив., кабінети для лекцій по суті як і у нас, плакати на стінах, одиночні міні парти., по середині проектор замість дошки з крейдою., по периметру компютери(простенькі-офісні для тестувань). Окремий клас для компютерних тестувань вже на права, якщо велика група, то викликають офіцера і теорія здається на місці. Плюс там же психологічна провірка проходить. На рахунок кави і перекурів: краще поставте автомат на каву і чіткі правила про телефонні дзвінки і тд. П.С То так, тобі для роздумів, і те що бачив)
Дякую @Bodyn , за те що підтвердив про кавову машину (автомат), така ж ідея зародилась на початках, але не втілив, бо з ПН запланував косметичний ремонт приміщень. Щодо плакатів, то це визначено керівними доками, тобто мінімум котрий обов'язковий. Нещодавно провів аналіз анонімного опитування навчаємих з останніх двох груп (доречі, одна група сьогодні здає на ПВ ) і чесно зізнаюсь, що вражений тим, що люди позитивно відгукуються за професійність викладача і інструкторів. Приємно, коли в колективі кожен на своєму місці. Ну і не заперечую те, що автомобілі слід замінювати еа сучасніші чи свіжіші. Над тим, якраз працюю. Можливо комусь буде цікаво, то закидую розбір аналізу по анонімці: Фактично, це реальна картина стану справ.... і при всіх намічених раскладах, маю надію, що в цьому місяці придбаєм свіже авто. Всім добра! Запрошую на курси ваших боизьких та рідних!
А, якщо АВЕО взяти?, в тому бюджеті, що я зазначав. Бо, курв@, ті Фабії в тому бюджеті, або потягані життям, або 1,2 двигун і теж потягані. Не хотілось би, після покупки, вкладати дофіга бабла на ремонт. Що скажете?
в нас на роботі заз форза 35 тисяч пробігу, ніяких проблем не було за 2 роки пробігу. Сильно не вникав в те авто, але так є. Ергономіка дуже погана порівняно з європейськими авто, але метал кузова, основні агрегати здається усе норм.
@Serh , погоджуюсь... але скажу так, що є автівки (марки), котрі категорично відкинув від розгляду. Можливо, як авто, воно не погане для міста, але не хочу її. Приміром, в одній із наших АШ у Львові є така, але її брали з нуля в целофані. Я на разі не маю змоги взяти нульову.
Всьо! Стапе з пошуком! Всім дякую, хто відгукнувся. Мені, ваші думки черкануті туво, були КОРИСНИМИ. Дякую! Опишу коротко, а згодом детально повім ))))) Придбав сьогодні Skoda Fabia (elegance) з двигуном 1,4 (AME) із доставленим ГБО 4-го покоління. Салон на шкірі (апгрейд салону робив перший власник). Рік - 2002. Чеська зборка. Детально - згодом, і кілька фоток: З обліку знята, знімали в Стрию. Залишив її там же, в нашій ТСОшній автошколі. Завтра буду приймати рішення про постановку на облік. Всім добра!!!
Маємо сторінку в ФБ з метою реклами, періодично вона "спрацьовує", люди питають, я відповідаю і часто приходять навчатись. Але вчора вашчє був в ауї))) кароч написала якась діваха, мол шопачьом і написала англійською. Звісно, стало цікаво чи це англічанка, чи це шо за нах. Перейшов на її профіль, а то "наша баба", котра рішила поумнічати, та ше й в друзях є 4 спільних і то ті спільні з Тракту Глинянського. Не знаю чого, але мене то вк&урвило..... (далі див.скрінт) П/с/ і усьо, більше її ніц не цікавило, навіть не подякувала.
я можу помилятись, бо сам не юзаю смартфон, але бачив, що під деякими оголошеннями в барахолці, були питаня типу "How much?" або "Is it still available?". на питання автора оголошення "шо за хрінь?" юзер пише, що при закритті оголошення воно само (телефон чи прога чи ше шось) залишає такий коментар. Так що та діваха може і не в курсі )) але загалом, продавець (чи надавач послуг) мав би бути завжди толерантним до потенційного клієнта. може в неї не було кириличної розкладки на клаві, та і купа причин може бути, чого вона так написала )
то праблєми самого юзере, бо за рік часу і багато всяких спілкувань вона перша. І це було не в оголошеннях, а в приватних повідомленнях. проявив максимальну толерантність, як спитали так і відповів.
Так, Рома, поясни будь ласка для тих хто на бронепоїзді... Чи зможу я отримати категорію С, С1 якщо у мене немає вантажної машини і D1 якщо у мене нема мікроавтобуса пасажирського? Бо ми в хатинці то згадували і ти щось таке розказував про наше законодавство, що мені по-пяній не зовсім було зрозуміло.
Так, зможеш отримати і для цього є два шляхи: 1. ПРОЙТИ ПЕРЕПІДГОТОВКУ -> тобто, у тебе в наявності є посвідчення водія із категорією "В", в цьому випадку слід пошукати заклад, котрий згідно акредитації МВС проводить ПЕРЕпідготовку з "В" на "С" і "С1". Програма перепідготовки значно менша по тривалості і приблизно становить 2 місяці. Рекомендую одразу йти на 2 категорії. Дешевше. При такому варіанті відбувається навчання на основну категорії і +наїзд годин на нижчу категорії відносно основної. 2. ПРОЙТИ ПІДГОТОВКУ -> все те саме, лише відмінністі у терміні навчання, котрий +/- в 2 рази більший ніж ПЕРЕпідготовка. Ну і по ціні дорожче. В цьому випадку проводиться розгорнуте навчання по ПДР. На ПІДГОТОВКУ на кат."С" і "С1" може йти особа, котра взагалі немає посвідчення водія, тобто робить його вперше. У всіх вищеописаних випадках володіння вантажівки непередбачене, та ніде не сказано про це. Так, зможеш отримати, при умові: - повинен мати навички керування транспортними засобами категорії В, С1, С (слід розуміти будь-якої з цих категорій) більше 3-х років протягом останнього часу з максимально допустимою перервою не більше одного місяця. Тобто, якщо ти був власником авта 10 років, продав його і через 2 місяці надумав відкрити якусь кат.D1, D, BE, C1E, CE, D1E, чи DE, то тобі цього не вдасться зробити. Поки не набудеш знову безперервних навиків керування. *************інше************** Документами, які підтверджують факт керування транспортними засобами, можуть бути: - для осіб, що працюють водіями, - витяг з трудової книжки або довідка з місця роботи із зазначенням дати наказу про призначення особи на посаду, дати, з якої така особа працює водієм, марки закріпленого транспортного засобу і його номерного знака. Витяг із трудової книжки або довідка з місця роботи засвідчується підписом посадової особи підприємства і скріплюється печаткою; - для осіб, які керують власним транспортним засобом, - реєстраційні документи на такий транспортний засіб; - для осіб, які керують транспортними засобами, що не є їх власністю, - реєстраційні документи на такий транспортний засіб та документи, що надають право на керування ним (тут може бути тимчасовий тех.паспорт, доручення, або так як у мене було - вписаний в тех.паспорт як дозвіл на керування). п/с/ отже, норми законодавства передбачають, що якщо ти є власником ТЗ кат."В" певний період часу, значить ти маєш навики керування ним. Ось тут законодавсто типу на стороні того, хто має намір відкрити вищі категорії. На противагу цьому, можна сказати, що обідно коли був власником понад 10 років, активно їздив, маєш досвід, проте продав ТЗ і получився розрив в понад 1 місяця і як наслідок не маєш змоги відкрити вищі категорії, бо немаєш документального підтвердження факту керування. Якщо є бажання, то будь-ласка даю реквізити на норми законодавства, котрі регулюють весь той двіж, діючі станом на сьогодні зі змінами та доповненнями: 1) Постанова КМУ від 08.05.1993р. №340 із внесеними змінами до неї згідно Постанови КМУ від 14.02.2018р. №76. 2) Постанова КМУ від 20.05.2009р. №478 3) Наказ МВС від 07.12.2009р. №515 (даний Наказ затверджує Інструкцію про порядок приймання іспитів для отримання ПВ і наводиться повний текст інструкції.) Якщо щось не зрозуміло, то питайте. Якщо хочете йти вчитись, то теж питайте.
Дповню свій верхній пост.... .... Часто приходять люди і кажуть, що вони мають авто і.т.п. Але мають чи користуються ним по варіанту "купив по тех.паспорту". Такий варіант, як купив авто "по тех.паспорту", і їздив та наїздив безперервно протягом багатьох років 100500км => НЕ канає, оскільки такі навики їзди не підтвердженні документально, тобто не підпадають під жодний із цих пунктів (див.нижче)