Зіштовхнувся з одною із болячок Гольфів4. При закритті вікна з водійскої сторони щось там хрусноло і посипалось і шкло чуть не впало в середину. Підняв шкло в ручну заклинив кусочками картону пішов додому. Наступного дня зняв обшивку і виявилось що зламались обидві салазки. Поїхав шукати по магазинам і як виявилось окремо ці салазки не продаються а в комплекті все ЕСП хіба що без моторчика і як пояснювали мені продавці окремо їх в природі не існує. Згадавши німака незлим тихим матом поїхав додому думати. Вдома відкрив екзіст і о чудо є ремонтний комплект ЕСП а саме ці салазки окремо без остальної трахомудії. Замовив і на другий день забрав. Почав встановлювати і зрозумів що рано тішився. Незважаючи що салазки едентичні один до одного встановити тросік на своє місце на роліки я не міг. Використовував планку для зняття натяжки Покругу зняв тросік на допоміжні шліци Ключик що був в комплекті для закидання тросіка на своє місце з допоміжних шліців накрився на другомуж роліку. Трошка подумавши і вирішив повідрізати потрошка кожух тросіка де це можливо було і таким чином всеж запхав його на своє місце. При пробному підключені ЕСП проявився хрускіт при вже майже закритті вікна. Що тільки не робив і змащував там все і перебирав по пару раз так і не виявив з відки він. Плюнув і поставив так. P.S. Прийшовши додому і подумав що перед підрізанням кожуха потрібно було ще глянути як тросік кріпиться до моторчика ЕСП можливо там якось можна було послабити натяжку щоб не різати кожух. Но якто тажуть "Хорошая мисля приходіт апасля". Хто знає піДКажіть чи можна було таким чином послабити тросік?
Дав 80гр. Щось вилетіло з голови до Тебе задзвонити спитати. Ти міг щось краще або дешевше запропонувати?
Вітаю з обновкою) Ну а ці скоби це їхня болячка, вчора розбирав водійску дверку бо вже замахав хрускіт при відкриванні, поміг силікон в балончику, тепер тиша)
Ще з покупки авто не працював електрокоректор і підігрів дзеркала на пасажирській дверці. Вчора дошли руки до цього. Знявши карту дверей побачив що там просто фішка не підключена. І то не просто не підключена а примотана ізолентою до жмута проводки щоб не болталась. Тобто виходить що ту фішку хтось навмисне відключив і примотав ізолентою. Після її підключення все працює коректно як і має працювати. А тепер запитання, для чого хтось ту фішку відключив?
Також до цього схиляюсь. Іншого логічного пояснення не бачу. Але можливо хтось з таким стикався і є ще якесь інше пояснення тому.
Мікрик замка. Сьогодні дойшли руки до мікрика передньої посажирської дверки. Не включалось при відкритті дверки світло салона, лампочка в дверці з низу і приборка не показувала що дверка відкрита. Купив на радіоринку різних мікриків по 5гр. за шт. Як розшивається дверка писати не буду, в неті є купа інфи. Достав старий мікрик і підібрав йому заміну. Припаяв Приклеїв на місце так щоб все коректно працювало При перевірці на роботоздатність виявилось що працює це все не коректно, то в салоні світло не включається то лампочка в дверці чераз раз включається. При подальшій діагностиці і мацанні проводів вияснив що глючить щось в середині замка. Вскритіє замка показало що потрібно пропаяти контакти фішки на платі. Тепер все працює як книжка пише. На черзі водійська дверка.
Бачу в тебе теж кліматронік. Скажи pls таке: коли машина гаряча (90) і ти включаєш припустимо 25 градусів, то в тебе тепле повітря постійно дує? В мене тепле повітря в різних режимах дує пару хвилин, а далі знову холодне.. Так має бути? Тут Кум на термостат пригрішив.. але щось міняти його не охота, принамі поки нічого не вилазить.. P.S.: відносно замка - молоток! мені мій новий далі глючить + нові помилки видав (
Так не має бути. В мене зимою стоїть на 20-22, як машина вже добре прогріється то відключаю центральний обдув залишаю лише нижній бо дуже жарко робиться. І теплим начинає дути ще за довго до того пока стрілка покаже 90 градусів.
Прикупив собі ще одного Гольфика до пари щоб одному не було скучно :D. Гольф2 1986р. 1.6 JP простий дізель без турбіни, пятиступка (чотирьохступку доли в придачу).