Шо смієшся? То я так шифруюсь. Бо тут як почують слово "китай" зразу засилають на німці яблука збирати.
Шо є - то є. Не спорю. В той час коли однолітки вчились і виходили з рівня "великі мости" занімався зовсім іншим, хай Бог простить то чим занімався і дякую що направив на потрібний шлях і не дав загрузнути в тому болоті. І не треба кожен раз коли щось дописую в бортовику тикати граматикою, за собою дивіться.
Продовжу. Підкумарили мене ті шмати провисші на картах двепей. Купив на Хмельницького метр чорного велюру на підкладці з поролону, ширина його 1,8м . Він чудово розтягується, що якраз потрібно для такої роботи Мав ось такий клей Зняв карти і зрізав запаяні кріплення. Здер шмату, а точніше вона сама відслоїлась від старої поролонової основи. Пам'ятаю тут хтось хотів зняти ту стару шмату попрати і назад приклеїти. Як бачимо ніфіга би з того не вийшло. Той старий поролон зачистив руками і розчинником змив залишки. Нову тканину, щоб не було складок, починоєм клеяти з самої вищої точки і розтягуєм по сторонах до низу. Прорізав потрібні отвори. Запхав кріплення назад на свої місця і паяльником запаяв знов. Короч вийшов от такий результат Навсьо - провсьо дві години часу на одну карту.
Друже, стикнувся з такою ж проблемою, але ГениК ще не світиться, просто оберти іноді також підскакують до 1000об/хв., прогазовка не допомагає,тільки глушити і заводити заново. ВАГком не показує ніяких помилок, звертався до Назара. Стосовно розходу палива - важко сказати, тому що в мене ще й 2-ий ЛямбдаЗонд не робочий.... Чи можеш мені сказати де ти робив свого Гєника, аби я свого протестував у них, бо щось не всиляє надій.... Доречі, в тебе також Бортовий сигналізує про Генератор, коли влітаєш в калюжу?
Б. Хмельницького 172 чи 172 б. Той ряд магазинчиків де гуртовня "Соняшник", один з них, десь по середині, по автотюнінгу. Там всякі автоприбомбаси і автотканини є.
Другий лямд не впливає на приготування суміші. Робив як по Київській трасі їхати поворот на Дубляни. Вони там зразу при трасі перед поворотом по лівій стороні. В мене нема бортового. А якщо ти маєш на увазі значок акума на приборці то ні, не було такого. Аж коли вкляк повністю тоді засвітилось.
Лямбда зонд (надалі будемо називати його датчиком) перетворює в електричний сигнал дані про те, скільки у вихлопних газах міститься кисню. Датчик подає електричний сигнал в той момент, коли він зафіксував зміни в змісті кисню. Сигнал передається на контролер, який приймає сигнал і порівнює отримані дані з закладеними у пам'яті показниками. При розбіжності отриманих даних з оптимальними значеннями (для поточного режиму), блок управління змінює відповідним чином тривалості упорскування. Це робиться для досягнення максимальної ефективності роботи двигуна, економії палива та зменшення кількості шкідливих викидів. Сигнали від цих двох датчиків повинні відрізнятися, тоді блок управління регулює тривалість вприскування згідно з отриманими сигналами. Але якщо один з датчиків вийшов з ладу або власник автомобіля видалив каталізатор (як варіант – замінив його полум'ягасником), сигнали з двох датчиків почнуть за своїм значенням збігатися, що буде сприйнято блоком управління як аварійний режим. Контролер у цьому випадку вибере усереднені параметри для управління уприскуванням, що призведе в результаті до збільшення витрати палива з одночасним зниженням потужності двигуна та його нестабільну роботу на холостому ходу.
Ясно. Бо курив колись форум гольфклубу то там місцеві гуру писали що другий датчик не впоиває на суміш. Як там в тебе з датчиком температури?
да хз...температурний ніби норм, ВАГком не показує проблеми з ним.... Тільки от мене щось починає напрягати збільшений розхід ітак с..у..ка не дешевї бензини, ще й на холостому якесь ледь відчутне подьоргування, не стабільний холостий...знову ж таки - ВАГком не показав проблем...млять...от сиджу за компом на роботі - і гвалтую той Гугл з інтернетом.... В тебе 2001 р.в. і нема бортового?....хм....я чогось не второпую....в мене 2000р.в. і вже з бортовим
Я таке саме в себе на такому ж кольорі не лікував. Можеш саму дрібну поліровочну пасту на шматку і круговими рухами сполірувати. Все не забереш, але буде майже не замітно. Бюджетно і просто. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Та на не помитій машині я того не бачу. Страхува винуватця виплатила я хочу то зробити, але якісно щоб в колір і без облізань.