В моєму варіанті буде видно героїв на печінку. А героїв на язик рахують по кількості дописів, особливо тих, які не мають під собою намірів щось зробити а не лише поговорити. Ось це я розумію, мало слів - достатньо діла. Дякую, хоч і знаю, що цього разу не буду першим, є на це причини. Але не пошкодую притарабанити з Києва машинку. Як мінімум для фотосесії і гарної забави. Олег М., маємо шанси нічого не робити і позбутися конкурента
вага то вага, давай не на спринтерському заїзді, а на марафонському, кілометрів так 15. і хто буде перший? Га?
Міряв по кількості технічних удосконалень що провів за зиму, ну і применшив трохи щоб не виглядало дивним. Вартість вкладень дорівнює вартості готового KR
Оце вже цікаво)))Я не дуже продвинутие(поки що) в різного роду допрацюваннях по мотору,але,начитавшись форумів,скажу одне,якщо там(в твому моторі) нема чогось типу дрючеля\карби\турбо,то не повірю,поки не побачу на власні очі ))))
В залежності від того що вважати тюнігом. а двигун в мене 2 роки тому був повністю перебраний, єдине що в мене не було вала оригінального G, був овощний W, такий який ставили на карбові 1,6- 1,5, але і то машинка їхала дуже добре. Цікаво було б зеленим EG проїхатись, наскільки я бачив, то там повний сток, немодифікований.
Можна влаштувати, але треба сіточки в інжекторі промити, там щось верхи глючать. Думаю, десь на квітень буде готово.