значить заскоро перемкнувся або дууже далекі пари в кпп Взагалі нові машини в тому плані то масакра, гумові куліси, м'які подушки двигуна, реакції на газ ітд, - треба вчитися рушати набагато довше ніж в старих. Я так злив новому scirocco, стояв на старті після відсічки стартера і чекав поки спрацює його DSG і він нарешті рушить, щоби все було по-чесному. В результаті я не завжди його доганяв Але це досвід, тепер знаю як правильно діяти, щоби бути першим Ок, надалі буду на "ви" . До всіх інших, а особливо зачинателів-підстрикателів: прошу призначати зручний час для реваншу. На цей раз не пропущу такої нагоди. А крім цього спробую організувати заїзд одних з найпотужніших FWD у Львові - Mazda 3MPS та злої затюненої донеможливості чіпованої Mini Cooper S John Cooper edition. Заїзд мав би бути цікавим так як вага та коняки в одинаковій пропорції до деталей. Призначайте.
шось в тому є.. газ електронний, я довго до нього не міг привикнути. по кпп. 1-2 реально провал великий. майже як на 08 в мене в стоці було. чуть менше. перша дуже коротка.. явно не для тої машини. але далі все зближене.. 2-3-4-5 - все як має бути для динаміки. але на трасі з 5 біда - при 120 шось 3700 RPM, якось їхав в Київ то реально схарився мотор тримати в таких оборотах ось дані: 3:58 1st 2:04 2nd 1:41 3rd 1:11 4th 0:88 5th 3:82 final drive
То треба мля суддю якогось шоб такої фігні не було. Як ти міг перемогти,якшо я тебе в дзеркалі боковому бачив
:shok: Хоч ви не сваріться Взагалі я не можу зрозуміти як таке можливо, коли люди не можуть побачити хто з них був першим, причому масово Коротше без реваншу тут нікуди. Цього разу з мене відео на фініші.
КПП 2Y коротка, 2-3 раз коли злив, то теж зашліфовувався на першій, взагалі попробуєм якось ше раз при нагоді п.с. сьогодні зробив кулісу все так чітко включається ніби нова машина)))
значить в тебе AGB, 2Y (16v Close Ratio) 3.45 2.12 1.44 1.13 0.91 Final Drive 3.67 тобто получаються загалом такі передаточні числа враховуючи ГП: в мене: 13,70 7,79 5,41 4,24 3,36 в тебе: 12,66 7,78 5,28 4,15 3,34 з цього робим висновок що в тебе суттєво довша перша передача. то зручніше на старті. і суттєво менший провал при переключенні на другу. далі.. в мене 2-3 зближеніша чим твої. 3-4 приблизно однаковий перепад між передачами, але в мене вони коротші! між 4-5 в тебе зближеніше але на драг то ролі вже не грає.. а 5 передача в нас однакова. от мені реально бракує такої першої як в тебе
Не маю жодних амбіцій нарахунок виграшу чи програшу+ліній там фінішних понамальовували,можливо я щось пропустив: (.
видать без приборного фіксування старту і фінішу не обійтись. Сперечання будуть завжди))))). Але телеметрія з кабелями і всякою фігнею то вчоршній день. У нас тут є пару програмістів...)))). пропоную такий алгоритм. Два смарифони на штативах з камерами з сенсорами. Дві лазерних указки на штативах.... можна і без лазерів, може якось датчики руху використати.. Смартфони присобачити на якийсь сайт для підрахунку часу в online . Потрібна тільки програма обробки зображень і звязати її з часом. Можливо вже є готові модулі. Результат може автоматично фіксуватись на якомусь сайті. Ніколи не займався обробкою зображень через те можливо не врахував чогось, але подумати над таким варіантом варто і ми мали б свою телеметрію і комусь би пожичали...)))))) Можливо вже є такі системи і тре тільки адаптувати. Хтось би взяв і провів розвідку в цьому напрямку.... Сперечання все одно будуть... в змаганнях так є... але думаю набагато меньше.
в 2 заїзді так і було. а в першому ти мене міг бачити тільни після того як я почав інтенсивно гальмувати після пересічення лінії фініша, офігівши від побаченої картіни перекритої дороги. і щоб небуло спорів ще потягаємсь колись
Бачу що реваншистів та нових бажаючих брати участь у змагу на 402м є багато. Пропоную переіменувати тему на VW Батл, або ще якось інакше і попрацювати над датою наступної змагання. Має бути цікаво!
У простої зйомки відсутній серйозний показник - час. А якщо зйомку з двох камер пустити через один компютер і обробити зображення в online .... хто займається cloud computing....????
Да,только эту дату надо назначить не на день съезда,а например в СУБОТУ и где-то в районе обеда!!!! А то получится 3-4ре старта и прийдется фары включать!!!!
Та ні - якби народ не думав довго - а зразу прийнявся до діла, то й минулого разу можна було встигнути купу заїздів зробити.
Це заскладно. Достатньо однієї якісної камери на фініші а тоді по запису подивитись на хронометраж. Посекундний хронометраж видно на ютюбі, для мілісекунд можна передивитись у будь-якому плеєрі. Загалом реванш буде цікавіший ніж самі старти. Долучуся до організації власноручно. Чекайте призначеної дати на початку травня. Щодо суботи обіду - згоден, мабуть так і плануватимемо. Хто має контакти адміністрації тюнінг-клубу, прошу скинути в приват, можливо залучимо до шоу і їх.
Такс Скинув механічний інжектор зі свого сірка. Поставив відкапіталену, троха пиляну голову PF (107к.с.) та електронний інжектор Digifan, треба протестувати на драгу. Маю бажання це зробити з Mixonoff, може сі вдась його дрюкнути що скажете панове? Чортопхай, прошу оголосити призовий фонд ): Міську, не забуть сі призом поділити
Сорки, але якщо мені вже закортить, то я Мixonoff-у сама (читай - без свідків) вручу приз... І сумніваюся, що він захоче з кимось ділитися