бензонасос пассат б3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем олежка, 16 кві 2015.

  1. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Але так тільки можна провірити що качає насос при ввімкненні запалення . Я думаю провірити так, а потім ще поставити трійник і перевірити на заведеному двигуні . Щоб подивитися наскільки падає тиск при різних обертах.
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А чо тиск має падати? Він такий і буде, скільки насос качає. Все що не йде в мотор йде в обратку.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тиск буде падати бо частина бензини піде на форсунку, а частина після редукції в обратку.
    Шег я все згадую твій насос на першій Ауді - коли тиск був ноль а машина працювала))))))))
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну логічно. Але простим манометром і трійником тоді тиск не поміряти буде так як хоче @vovik07 бо тиск розділиться.

    Тада! І їхала притому добре дуже на любих обертах!!! тіки проблема з заводкою була.
     
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Або я нешарю про що ви говорите, або ми говоримо не про моноінжектор, або є якась його модифікація, з якою я не стикався?
    Можна детально розписати шлях палива з баку до впускного колектора і принцип регулювання сумішоутвореня на цій машині про яку ця тема(я так розумію 3 пасат).
     
  6. myxadimon

    myxadimon Новачок

    Авто:
    Passat B-3
     
  7. олежка

    олежка Початківець

    Авто:
    пассат б3
    як знайдеш причину відпишися .
     
  8. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Я міряв тиск в себе . подача 1,8 атм зворотка 0,5 атм. Лямбда відключена . Коли холодна то з труби йде чорний дим як з дизеля . Не знаю чи варто лямбду міняти . Їжджу на газу .
     
  9. myxadimon

    myxadimon Новачок

    Авто:
    Passat B-3
    відходила фішка на датчик дросельної заслонки
     
  10. Passat b3 1993

    Passat b3 1993 Новачок

    Авто:
    Passat B3
    доброго вам вечора!!
    підкажіть будь-ласка чому не крутить стартер і бензонасос не перестає качати і машина не заводиться???
    приїхав під гараж заглушив заїжджати в гараж незаводиться!!
     
  11. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    А втягуюче реле на стартері клацає? Як простий варіант можна постукати по корпусі стартера і спробувати ще раз.
     
  12. Passat b3 1993

    Passat b3 1993 Новачок

    Авто:
    Passat B3
    стартер навіть не щолкає!!!
    і бензо насос не виключається чомусь весь час качає!
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Десь замкнуло на масу. Витягни реле насосу і подивись чи дальше качає насос, Якщо не качає то встав перемичку замість реле і подивись що буде
     
  14. Passat b3 1993

    Passat b3 1993 Новачок

    Авто:
    Passat B3
    дякую!!
    то якраз реле було,але незнаю яке з них відповідає за насос.
    я повитягував кожне реле і позапихав назад і машина завелась!!
    машиною користуюсь 4 день.
    може хтось підкаже або скине схему де буде показано де яке реле і за що воно відповідає.
    дякую!!
     
  15. Passat b3 1993

    Passat b3 1993 Новачок

    Авто:
    Passat B3
    ще одне питання!
    вичитав в інтернеті що в пасаті нема реле на ближнє і на дальне світло,це так!!
    бо в мене ще проблема з світлом габарити є,а ближнього і дальнього вже нема,кудись пропали!!!
    підкажіть що робити і з чого починати????
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Провірити запобіжники.
     
  17. Passat b3 1993

    Passat b3 1993 Новачок

    Авто:
    Passat B3
    запобіжники впорядку!!!
    а світла нема!!!
     
  18. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Можливо до Вас поставили додаткові реле на фари . Подивіться під капотом. Як правило живлення до них підєднюють на пряму дл аакумулятора чи генератора. Можливо нема контакту. Якщо проблема не там , то попорядку від блоку запобіжників , перемикач , фари.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    тестер в зуби і шукати іскру тобто +12в.
     
  20. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Та по ідеї там тільки один варіант шляху палива від баку до впускного колектора. Бензонасос, паливні трубки, форсунка, регулятор тиску і обратка. Думаю правильно міряти тиск бензи включивши манометр через трійник в розріз шланга того що йде на вхід в монік. Так по ідеї побачимо тиск з яким бенз впирається в форсунку(якраз той який нам і треба, як вже тут писали- ~1.2бар). І дивимось на заведеному двигуні чи тиск в межах норми якщо так то насос нормальний. Я думаю що це і є основний параметр насоса, а тиск в стінку що нам взагалі може показати??
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)