Обратка точно не підійде бо обратка не розрахована на великий тиск. Ці паливопроводи повинні тримати мін 6.5 бар тиску, а максимум всі 12 бар. Через що вони всі в металічній обпльотці.
Напевно я не зовсім зрозумів про які трубки йдеоься. Якщо це трубки з дозатора до форсунок - то високого тиску з металічною "шкірою", якщо з баку до насоса - то можуть бути гумові. В баку стоїть насос підкачки і качає в головний насос і там тиск не великий 1-1.5 бар. Від головного насоса до дозатора стоять пласмасові високого тиску без металічної "шкіри" - в принципі туда можна штукувати на хомути трубку з возвратки - вони одинакові. До насосв вони кріпляться запресованими штуцерами. В принципі можна штукувати гумовими шлангами, але такий шланг мусить бути армований і тримати тиск мін 10 бар і бути бензостійким.
В тому вся суть що я штукував на хомути,але так їздити не поприколу бо може лопнути... Підкажи чи можна перепресувати ті штуцера,і чибудуть вони тримати...
Теоретично можна ... практично мені вдавалось з 5 раз один і то ще на всякий випадок хомутом стягував. Справа в тому що ця пласмаса має свою температуру запресовки. Недогрієш не вставиш... перегрієш деформується, або взагалі потече. Технологію запресовки(температуру) знають на заводі виробнику і чомусь не хочуть нею ділитись...))))))))
Я маю обратку на кінці від насоса без штуцера, попробую шось з тим зробити...хочаб залізу під низ подивлюся що там...але на майбутнє скільки хочеш,якщо вони підійдуть