Блимає індикатор зарядки акумулятора, коли газую

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем DEMO, 6 кві 2008.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Перед новим роком купував БОШівську шоколадку в районі 150грн-+(вже не пам"ятаю), я всетаки за нову заводську деталь(150 не так вже й дорого).
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Привіт!
    В мене лампочка заряду акума мигає на холостих, перважно в сиру погоду, зимою. Майже глохне на холостих. Мушу підгазовувати. На прогрітому двигуні все добре, і оберти і заряд. От і думаю: чи мені дорога до електрика чи карбюраторщика спочатку? Мотор 1,3 карб, Г2. Дякую.
     
  3. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    зверни увагу на ВВ провода.
    в темноті відкрий капот - якшо провода світяться - під заміну
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Думаю спочатку до карбюраторщика..... але можеш і сам підкрутити оберти. З часом жиклери забиваються і то нормально підкрутити час від часу
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А де мені шукати вирішення наступної проблеми.

    Зранку, коли машина стояла цілу ніч, заводжу машину, то не гасне індикатор зарядки акумулятора, при заведенні він блимає в такт стартера, потім якби хоче загаситися, але то світить, то починає підмигувати, частіше просто світить і не гасне. Пару хвилин мотор працює і або я йду рухати дроти від генератора до акумулятора, а потім даю трошки газу і гасне лампа або не йду рухати дроти але даю більше газу і також гасне. Але має пройти хвилини 3-4. Найгірше для діагностики, що потім машина може простояти навіть цілий день, і ввечері нормально індикатор гасне практично відразу після заведення. А тим більше коли часто заводити (зупинився, вийшов по справах, прийшов, завів), то ні разу не проявляється це аж до наступного ранку.

    В мене після заведення вже давно так, що треба трошки газу давати, бо сам індикатор ніколи не гасне (хіба чекати з пару хвилин, але навіщо, коли можна дати газку трошки буквально). Але щоб ось так світилося при заведеній машині і не щезало від прогазовки... не знаю з чого починати пошуки. Які є поради?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зніми клеми АКБ і почисть.... може коли через ніч стоїть то більше окислюється.
     
  7. majuskul

    majuskul Active Member

    Авто:
    VW Golf III Variant 1.8i 1994 5МКПП
    Перевір дріт який відповідає за збудження - можливо він закис або має поганий контак.
     
    Останнє редагування: 3 лют 2011
  8. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Є порада звернутись до електрика, можна і нашого клубного - Донецкого. Знайде і ліквідує любу проблему, а також попередить про можливі наступні. В твоєму випадку думаю потребують заміни щітки генератора.
    Мої симптоми (див пару постів вище) ліквідовано. А вже хотів їхати до карбюраторщика... Мотор працює як годинник.
     
  9. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Cherepaha а що в тебе було негаразд ? Маю схожу ситуацію останні кілька днів?
     
  10. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Щітки генератора - раз, могло підсмоктувати повітря, один тонкий шланг був не герметично під"єднаний - два, погана маса - три. Наявність секретки, яку ми викинули, теж могла вносити свою долю. Ще лишилась поганенька маса на двигуні, але знаю як то поправити.
     
  11. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Немає він часу поки. Та й я вже був раз, але то треба машину залишати на ніч, щоб він побачив. Бо кажу, що як вже погасне, то потім хоч цілий день може стояти і ввечері нормально. А як їздити день, то тим більше нормально. Лише з ночі таке. Майстрові треба показати, а не щоб він голову сушив де шукати, все пробувати. От може дійсно клеми почищу. А дріт збудження, то вже Донецький дивився вроді би. А не може то бути генератор пі-пі вже? Хоч профілактику йому робили в серпні.
     
  12. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Вже маю!!!!!!!! Можна приїхати будь коли, з собою мати 2 масові косічки і щітки генератора!!!!
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Нічого не дало, чистив все що міг. Зранку заводжу, треба хвилин з 5-7 почекати, лампа то трошки мигає але не гасне, то просто світить. Потім трошки газку і гасне. Вже більше місяця так кожний ранок. Головне, що заряд йде. Але трохи дратує, що щось не в порядку, бо так ніколи не було.
     
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    В мене схожий симптом був коли я вдома зарядив акумулятор (і можливо трохи перезарядив) поставив - машину завів - а лампочка зарядки не гасне, газую сильніше - все одно не гасне. Аж поки не пройшло декілька хвилин і я не газнув десь до більше за 3000 об/хв. Потім протягом дня - вона кожного разу вперто не хотіла гаснути одразу, аж поки трохи акум не підсів.
    Мораль - наскільки я знаю, лампочка генератора гасне коли напруга генератора є більша за напругу акумулятора, з цього висновок що в Тебе або акум видає за велику напругу, або генератор заслабеньку, тому потрібен час щоб акум підсів і лампочка погасла.
     
  15. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    1)перевірь дріт що йде на збдження генератора(можливо коротить або обірваний)
    2)почисти клеми на акумуляторі
    3)перевірь зарядку в різних режимах
    та інше
    або заїдь сюди http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=7931 я тобі усе подивлюся.
     
  16. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Лампа как раз получает массу(чтобы загореться, плюс там постоянно висит) через одну щётку, далее через открытый транзистор регулятора(он полностью открыт, т.к напряжение с выхода генератора "0"в) и затем через вторую щётку на корпус.Неконтакт щёток с изношенными токосъёмными кольцами может разрывать цепь. Следствие - мигание лампочки генератора...
    Таварищи, перед тем как писать посты по электрике, внимательно перечитайте книги "Физика " и "Электротехника" за 10 клас, а то с вашими добрими советами ........
    P.S Одному уже посоветовали в 2х литровый Лансер для снижения расхода бензина, залить солярки.....
     
  17. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Дякую. До прикладу, 2) вже було зроблено, нічого не дало. Це відбувається лише зранку при заведенні, коли машина ніч стоїть, годин 5-6. Потім цілий день можна їздити і все нормально. Значить, 1) все добре? А 3) не розумію як це.

    :lol:

    Ну але порада то правильна, бензин то з'економив. Якщо стояла лише задача з'економити бензин, то на всі 99% відповідь правильна :) Замість бензину влили солярки - вже економія на лице. І машина не їде, а отже бензин економиться. Двійна користь. Донецький, чекаю Вас одужамши і з повними силами з понеділка до роботи :)
     
    Останнє редагування: 10 бер 2011
  18. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Есть сер!!![​IMG]
     
  19. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    ти про клесо від фіри а я про генератор.ти уявляєш з якою частотою крутиться генератор.при зношенні кілець на низьких оборотах двигуна лампочка горить постійно а зі збільшенням обортів вона гасне.подібне може бути коли погані щітки або діодний міст.
    донецький ти прекрасно розумієш що діагностику генератора поки не візьмеш прилад у руки не проведеш.
    раджу з електрикою звертатись до людей у котрих є досвід і практика у такій роботі.
    а по підручнику за 10 клас не раджу ремонтувати авто.це для старших дядь.
    а на рахунок солярки у кума є пояснення внизу кожного повідомлення.
     
  20. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    3) це чи є зарядка коли лампочка моргає чи горить? і коли перестає горіти чи вона зявляється якщо до того не було.
    до чого тут сарказм.
    дякую.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)