Блимає індикатор зарядки акумулятора, коли газую

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем DEMO, 6 кві 2008.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    - Я... я.. я (тягнучи руку з-за парти)
    - Давай.
    - А чому б не взяти тестер і не поміряти всюди напруги до під час і після блимання лампи!?

    Ваш хід. :)
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    E2......E4......
    анекдот:
    Вибігає мужик на дорогу активно махає таксисту.... той стає.... Пане таксист час маєте..... маю...... давай шахмати заграєм.....))))
    трохи не в тему.... але я під сашу підстроївся......)))))))))))))))))))
     
  3. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    а я про що.уважно читай мої повідомлення.
    прибор-вінже мультиметр вінже тестер і.т.д.
    дякую.
    я даю поради зі свого досвіду а чіпляюсь за слова як ти.
    дякую.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    за слова не чіплявся. говорив взагалі не до тебе а до автора проблеми.
     
  5. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    приношу свої вибачення.
     
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Якщо це до мене, хоч не я автор теми, то що дасть наступне:

    на холодно з ночі - 12.15В
    завів і горить лампа - 11.65В
    коли вже погазував і погасла лампа - 14.30В

    Що далі? Цифри я розумію що показують, але від того лампа зранку не гасне як має бути відразу при заведенні...

    А загалом

    Допис від Sasa
    - Я... я.. я (тягнучи руку з-за парти)

    я зрозумів, що це відноситься якраз до тих, хто давав нормальні поради. Я к на мене, там порада тут порада і бідному сорочка. Методом виключення йдемо до вирішення проблеми. То що тут поганого?
     
  7. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    якщо живеш недалеко підїдь сюди http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=7931
    ще які обороти двигуна як завів зранку двигун.
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Та це і нубу зрозуміло, що оберти спочатку більші ніж на прогрітому двигуні. Я так розумію питання мало б бути " на скільки більші?", але я ніяк не можу доперти при чому тут генератор? Адже сказано що потім все добре, навіть і при більших обертах.
     
    Останнє редагування: 13 бер 2011
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    З точки зору медицини, скоріш за все, проблема у діодному мості або забрудненому генераторі (попла вода, браковані щітки, і т.д). Моя думка що друге :morning1:
     
  10. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    власне я хотів уточнити чи вони не надто низькі.
    і після прогазовки лампа тухне.а на розігрітому двигуні оберти нормальні.
    я вже писав що причин може вути багато.тому найкраще продігностувати мені.не завжди водії дають в форумі чи по телефону правильне пояснення тої чи іншої причини.
    до мене колись приїхав знайомий на бмв 520 двиг м20.до того він був у кількох майстрів йому написали список на заміну більше 10 позицій по двігуну.у нього були симптоми низькі оберти,підхлопування двигуна,погані тормоза,загорялась лампочка акб.
    я продіагностував і виявив що це прокладка впускного колектора.
    після заміни все встало на свої місця.
    дякую.
     
  11. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    дивитись кольца і щітки в першу чергу,а взагалі то я вже казав :nea:
     
  12. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    хлопці вам не здається що ми один одного повторюємо по кілька разів.
     
  13. andrey28

    andrey28 Початківець

    Авто:
    passat B3 1.8 універсал
    можливо повторюсь, але таке питання:
    ледь блимає індикатор(видно тільки вночі) в чому може бути причина?
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ось може бути і причина, скоріш за все транзистор не в правильному режімі працює, але не настільки щоб діод повністю встиг загорітись. Але не тре виключати інших варіантів (поганого контакту, затертих дорожок в приборці і т.д) ;)
     
    Останнє редагування: 15 бер 2011
  15. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    З моєю проблемою розібрався пан Донецький, хвала йому!!! А всім іншим дякую за активну участь.

    Вирішення проблеми для мене якраз і полягає, щоб почути безліч думок, нехай і таких як
    Допис від Sasa
    - Я... я.. я (тягнучи руку з-за парти)
    (Sasa, без образ)
    і прийняти якесь остаточне рішення як розв'язати проблему. Всі праві в тому, що не можна по коротких повідомленнях на форумі давати точний діагноз. Потрібно все дивитись вживу. Але маючи, можна сказати, на руках Ваші думки, шановні одноклубники, набагато легше як самому орієнтуватися в потрібному часі для вирішення проблеми, так і в ресурсах, а також компетентності майстра. Всім ще раз щиро дякую.

    А про причину і її вирішення нехай пише Донецький, він майстер, не я. Може то його секрет чи ноу-хау, може я неправильними термінами поясню, що він робив (не матюкався точно, хіба в душі, але ж і терпеливий наш клубний електрик я Вам скажу), але результатом тішусь вже другий ранок :)
     
  16. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Та все просто, просто дротик на збудження не того кольору був........поміняв на синій і всьо ОК:rofl:
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Цей Донецький ще й скромняга в нас :)
    Але дротик дійсно став синім

    [​IMG]
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    як ти визначив якого кольору гротик маэ бути? Міряв опір старого?
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Донецкий ... є донецкий...його все на синьо голубе тягне...))))))))) Ще як би не робив такі короткі дроти..... блін... економіст... бо потім як знімати або АКБ або ще щось ... то починаються розмови ... і який то ...... так економив.))))))))))))
    Я тепер точно знаю як під капотом синій дріт і впритик до розйому .... то значить машина в донецкого була
     
  20. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Сначала почитав тэму про синый дротик, потом визначив питому електропровідність синього дротику і пойняв шо синій дротик має бути синім)))))))
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)