я наприклад вирішив повимахуватьсь і не розрахував (заді гума росява..) і засильно занесло боком і хапнув бардюр . наразі обійшлось без заміни балки вродіби на око ціла , а так то погнув диск нафік , на сервісі рівняли півгодини))))
в мене знайомий на ручніку в поворот входив а бардюр вискочив на дорогу і поламав диск і погнув балку.
Согодні закінчилась епопея з заміною балки. Одразу замінив салеблоки. Тоставів від ТАЗа. Подивимось я будуть ходити. http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?p=59444#post59444 Після свят прокатаю і підкрашу биту титанку.
Вора поставив нові ручки, куплені в Крилова. Сказати, що стоять як рідні не можу, можливо з-за вбитих посадочни місць на дверцятах, але на 4-ку тягнуть. Сьогодні відігнав авто на капіталку двигуна, масло їла як голодний пес. Хоча потім кент на тюненому ТАЗіку сказав, що коли він 180-190 валить в нього теж масло жере. Звісно мій двигун 180 не їде, але 140 я йому частенько давав а основний денний пробіг саме про трассі. Мабуть якщо 100-110 їхать їсти не буде І двигун ще живий, короче розберуть побачу.
любий мотор бере масло!!! скільки доливав між замінами?? ті ручки треба регулювати постійно і особливо перший раз... в мене працюють так як має бути - тягнеш за ручку дверка відкривається..
5-ти литроку каністру Коли по місту бере не багато, а на трассі жах. Їздив до кента в Десну, валив 130-140 проїхав 840км 700 мл! Природу жалко При смазаних замках працює непогано, хоча кріплення на одному болкі одразу дається в знаки. В іншого кента 8-ка 1.3, по підрахункам 120 коней, але їздить спокійно ( механік, сам тюнив, а потім її ж і купив) від заміни до заміни долива 500 мл.
Наівно думати я, що лише я такий розумный та красивий. Кент на 1.5 розточеному до 1.6 на Чайцы міряв, 135 коней. Я не думаю, що хлорці з Харкова празювали на Альфі. Спитайте у Вовки на, що здатні ТАЗікі, шоб не писати дурниць. Якщо завтра вмовлю токаря, зробить з цієї розрізну.
Ти краще сам запитайся, як с того 1,5 розточеного до 1,6(у чому я дуже сильно сумніваюся, вони скоріш за все того монстра з блоку 1,6 майстрували) вони зняли 135 коней, а потім будеш сперечатися! Так, просто деякі речі перерахую, що пам*ятаю. Міняні або полегшені поршня, шатуни, колінвал, маховик, дороблена голова: стоїть розпредвал зі збільшиними фазами, під той вал(!!!!!!!!) - розрізна шестерня, карби(фірму не пам*ятаю), посилені пружини клапанів, розширені і відшліфовані канали впуск-випуск, вихлоп і т.д. і т.п. А тепер подумай, що ти думаєш зробити зі своїм мотором? І навіщо сперечатися з профіком по моторах і технаповненю машини - Маркелем? Я не розумію. Він тобі добра бажає.
Ще про дуууже важливу деталь забувся написати! Спитайся також, на яку відстань МАХ зможе проїхати і розрахований той монстр без переборки двигуна! Якщо відповіть не знайдеш, то я тобі скажу: МАХ 1000 - 2000 км., а частіше 500-700 км.
Закрутив нормально, старався. Питав і, що з того? Ну і навіщо це все писати? Гольф з задніми сайленблоками віт ТАЗіка це не ТАЗ. Як навернуться, поміняю. Покищо різниці не відчув. 3 тис. він проїзжав. Але жодну машину в Комсомольську та Кременчуці так ніхто не вбивав. Крім 4 помплектів поршнів він замінив 2 коробки. На драгу навіть шеплення не вижимав. Еще було клапана погнув, розкрупив до 8 тис ( якщо не помиляюсь) пружини просто не встигали. Головне гарно пройти обкатку. Одного разу в нього двигун після заміни кілець пройщов 2 тис, газ в пол і поїхав. В своему класі він робив усіх! Але коли став разом з Пасатом 1.8Т ( в якого мозги перешиті) .....
Основну думку тобі дав Маркель: нема сенсу ставити розрізну шестерню на стоковий розпредвал. Ти ж вбив собі щось у голову й козиряєш чи ТАЗіками, чи термінами. Любий тюнінг - то кропотлива і тяжка праця. А не тобі щось захотілося(розрізну шестерню) і ти пішов до токара(!!!) і домовився щоб тобі її зробили!
Не хочу багато критикувати, але мав такий самий автомобіль, з таким двигуном, карбюратором. Тюнінгувати цей двигун - "неблагодарноє дєло", легше продати машину, докласти ті гроші котрі запланував на тюнінг і купити собі Golf MK2 GT або GTI. Якщо є непереборне бажання зробити щось добре саме для цієї машини, то можна побавитись з салоном, дисками, оптикою.